Kontakt
Kanał RSS

Zapamiętaj mnie

» Zarejestruj się!

Jesteś tutaj: Start > Za granicą > Newsy
Informacja z dnia: 2011-01-30 13:00:51
Dodał: skh

Oświadczenie Zarządu Aksam Unia Oświęcim

Rozwiązując umowę o współpracy z trenerem Spišiakiem, zgodnie z dobrymi obyczajami zarówno Zarząd Aksam Unia Oświęcim, jak też sponsor generalny Pan Adam Klęczar, zdecydowali, że nie będą ani szeroko komentować przyczyn zwolnienia trenera, ani też rozstrząsać publicznie okoliczności z tą sprawą związanych.

R E K L A M A


OŚWIADCZENIE ZARZĄDU AKSAM UNIA OŚWIĘCIM


Jednak, w związku z licznymi wywiadami oraz oświadczeniem Pana Ladislava Spišiaka dotyczącym  kwestii zakończenia współpracy pomiędzy szkoleniowcem a klubem Aksam Unia Oświęcim, w treści których pojawiło się wiele tzw. półprawd  oraz szereg nieprawdziwych informacji na temat okoliczności sprawy - Zarząd Aksam Unia pragnie ustosunkować się do licznych zarzutów pojawiających się w ww. publikacjach.

1.       Przede wszystkim, nie jest prawdą jakoby trener Spišiak został wezwany na spotkanie zarządu za pośrednictwem sms. Prezes klubu dwukrotnie przeprowadził rozmowę telefoniczną ze szkoleniowcem, prosząc go o spotkanie następnego dnia. Wysłanie wiadomości sms było jedynie kolejnym trzecim przypomnieniem o ww. spotkaniu. Pragniemy zaznaczyć, że Pan Spišiak trzykrotnie w okresie ostatnich tygodni, odmawiał spotkania z zarządem tłumacząc swoja nieobecność sprawami prywatnymi tj. „wizyty w Urzędzie Skarbowym”.  Czy pracodawca jakim jest klub może tolerować takie zachowanie swojego pracownika?

2.       Nie prawdą jest, że trener Spišiak został poinformowany o rozwiązaniu umowy z mediów elektronicznych. Zarząd zobligował Pana Kazimierza Jarnota, jako dyrektora sportowego najbliżej współpracującego z trenerem do wykonania czynności mających na celu poinformowania samego zainteresowanego o zakończeniu współpracy z drużyną Aksam Unia Oświęcim.

3.       Nie polega również na prawdzie, że przedstawiciele klubu oraz sponsor generalny oczekiwali osiągnięcia przez drużynę Aksam Unia Oświęcim 6 miejsca w tabeli w sezonie ligowym 2010/2011. Od początku rozmów stanowisko klubu było jednoznacznie określone. Aksam Unia Oświęcim powinna zakwalifikować się do finałów Pucharu Polski oraz zakończyć rozgrywki ligowe w strefie medalowej.

4.       Trener Spišiak poprosił, aby dać mu wolną rękę w poszukiwaniu obcokrajowców, na co Zarząd przystał. Zatrudnienie takich zawodników jak Panowie Riha i Krajci nie zmieniło naszych oczekiwań względem wyniku sportowego, gdyż takiej klasy zawodnicy mieli znaleźć się w naszej drużynie. Zwiększenie oczekiwań sportowych nastąpiło po kolejnych transferach zawodników takich jak Panowie: Łukasz Wilczek, Paweł Dronia, Miroslav Zatko, Marcin Jaros czy Petr Valusiak.

5.        Twierdzenia Pana Spišiaka, jakoby zawodnicy Aksam Unii Oświęcim nadużywają alkoholu po treningach, nie miały odzwierciedlenia w przedstawianych informacjach Zarządowi przez dyrektora sportowego klubu, który w tym czasie był jedyną osobą z Zarządu, która rozmawiała z trenerem na tematy sportowe. W tej kwestii Zarząd również pragnie się wypowiedzieć w kolejnym punkcie.

6.       Nie prawdą jest, jakoby którykolwiek członek Zarządu Aksam Unia Oświęcim, a w szczególności Pan wiceprezes klubu Ryszard Kowalówka, ingerowali w skład i taktykę drużyny z Oświęcimia.  Na początku września Pan trener poprosił, aby w sprawach sportowych kontaktował się z nim tylko i wyłącznie Pan Kazimierz Jarnot jako dyrektor sportowy, na co zarząd wyraził zgodę.

7.       Oczywistym kłamstwem jest rozpuszczana powszechnie informacja, że rozwiązanie umowy z trenerem inspirował Pan Ryszard Kowalówka. Informacja ta jest kolportowana głownie przez nieprzychylne klubowi środowiska skupione wokół tzw „grupy kawiarnianej” co jest zachowaniem wybitnie nagannym.

8.       Zarząd Aksam Unia Oświęcim, pragnie również poinformować, że nie tylko pozycja w lidze jest oceną pracy trenera w każdym klubie. Jest bowiem wiele czynników, które składają się na tą ocenę. Nieporozumienia na linii Zarząd Klubu a trener, powstały w wyniku nieodpowiedniego zachowania się trenera nie tylko wobec zawodników, sztabu szkoleniowego, Zarządu klubu, ale również wobec głównego sponsora klubu - Pana Adam Klęczara. Trener Ladislav Spišiak lekceważył podstawowe zasady kultury ale także organizacji w klubie. Przykładami mogą być tu następujące wydarzenia:

a)      W ocenie zdrowia zawodników nie konsultował swych decyzji z lekarzem klubowym Panem Adam Szlachcicem. Sam oceniał kto jest zdrowy a kto chory. Przyczyną takiej postawy było między innymi zapalenie płuc jakie przeszedł Marcin Jaros.

b)      Podczas jedynego spotkania trenera z właścicielem firmy Aksam, zawodnikami oraz działaczami klubu, Pan Spišiak obraził słownie w sposób wulgarny, wieloletniego masażystę kadry narodowej oraz pracownika naszego klubu Pana Mirosława Zająca, podważając jego wieloletnie kompetencje zawodowe.

c)       Wiele do życzenia pozostawia również praca Pana Spišiaka z młodymi zawodnikami. Stwierdzenie, cyt że: "junior jest tylko do otwierania boksu a nie do grania”, jest mało profesjonalne. Pragniemy tu przypomnieć, że tacy zawodnicy jak Piotrowicz czy Żogała, są reprezentantami kraju w swojej grupie wiekowej. Mają oni stanowić przyszłość naszej drużyny, która powinna być oparta przede wszystkim na naszych wychowankach.

Niezależnie od powyższego, korzystając z dostępnych możliwości, przeanalizowano przygotowanie kondycyjne zespołu. Okazało się, że żaden z zawodników nie jest wydolnościowo przygotowany do rozgrywek PLH  w sposób odpowiedni. Zawodnicy naszej drużyny trenowali z najmniejszą intensywnością w całej PLH, czego efekty są coraz lepiej widoczne, im bliżej końca rozgrywek.

 

Zarząd Aksam Unia Oświęcim pragnie z całą stanowczością zaznaczyć, że warunki pracy, jakie otrzymał trener Ladislav Spišiak do wykonywania swoich obowiązków, były wręcz wzorowe. Dzięki firmie Aksam, wszelkie prośby i życzenia szkoleniowca były spełniane. Przykładem może tu być zakupienie programu do analizy przebiegu spotkań, którym nie dysponuje nawet nasza kadra narodowa. Nie wspominając już o samochodzie służbowym, wygodnym mieszkaniu, telefonie służbowym, Internecie, obiadach (rachunki za wszystkie media pokrywał klub). Jednocześnie szkoleniowiec otrzymał wolną rękę przy kolejnych wzmocnieniach drużyny. Nadmieniamy, że oczekiwania trenera z każdym dniem były większe, choć często kuriozalne takie jak choćby trzykrotna wymiana łóżek w mieszkaniu trenera, gdyż żadne w jego ocenie nie było wygodne, czy też oczekiwania zmiany otrzymanego samochodu służbowego na lepszy.

Mając na uwadze wiele niedomówień i błędnych fałszywych informacji , w dniu 29 stycznia odbyliśmy spotkanie z przedstawicielami naszych kibiców. Mogli oni zadać wszelkie nurtujące ich pytania zarówno głównemu sponsorowi Panu Adamowi Klęczarowi, Zarządowi Aksam Unia Oświęcim oraz samym zawodnikom naszego klubu.

Zarząd Aksam Unia Oświęcim, wyraża nadzieję, że sprawa zakończenia współpracy na linii Klub a Pan Spišiak zostanie ostatecznie zakończona. A Nasi kibice wesprą, w tych trudnych chwilach naszych zawodników oraz sztab szkoleniowy, w osiągnięciu celu jakim jest medal w tak pięknej dyscyplinie jakim jest hokej.

 

Z wyrazami szacunku

Zarząd Aksam Unia Oświęcim




Dodaj do: wykop twitter sledzik grono
Spisak obraził Zajaca
Zając też ma swoje za pazurkami.
Co nieco się wyjaśniło ale o wtykach Pana Ryszarda nie wiadomo od dziś ( to jest sprawy związanej z p. Spisakiem ) tylko od początku sezonu a nawet poprzednich gdy jeszcze grali Kowalówki w barwach Unii.
O reszcie nie dyskutuje bo nie wiem jak było ;)
A no i mogę się odnieść jeszcze do sprawy przygotowania zawodników. Myślę jednak że dobrze ich przygotował bo siły na meczach mają na treningach dawał im niejednokrotnie wycisk szczególnie w dłuższych przerwach między rozgrywkowych. I moim zdaniem dobry trener aczkolwiek zły taktyk. Dla niego przydałby się jakiś dobry drugi trener który pracowałby nad taktyką itp. ( z całym szacunkiem dla p. Sławka bo myślę że z niego będzie trener wiadomo początki bywają trudne )
Błąd w Polsce to to, że nie ma typowych zajęć z taktyk z zapisami video(których generalnie brak), wykorzystywanymi dla celów rozpracowania przeciwnika. Możemy się skupiać tylko na podstawowych aspektach jak strefa, decyzyjność, pozycje dla zamknięcia światła krążkowi itd. ;)
No i mamy piekny propagandowy tekst na głównej stronie Unii. Tylko dlaczego tak dlugo zwlekano z wyjasnieniami? Przesledzmy przebieg całej historii: o zwolnieniu Spisiaka wszyscy dowiadujemy sie z portali słowackich, nastepnie dociera to bodajze na portal hokej.net. Na forum pojawiaja sie setki pytan na temat zwolnienia Spisiaka i NIKT na nie raczy na nie odpowiedziec. Mija kilka dni ogromnego szumu i wreszcie na głównej stronie pojawia sie informacja o tym, iz trener został zwolniony gdyz w opinii dzialaczy osiagnal z druzyna szczyt sportowych mozliwosci. Wytłumaczenie dobre, ale zbyt długo zwlekano z jego przedstawieniem i zdążyło pasc kilka niewygodnych pytań - zrobił sie ferment. Nastepnie pojawia sie oswiadczenie Spisiaka. Zarzad znów zwleka z reakcja, na forum pojawia sie oswiadczenie Pana Jarnota, pada co raz wiecej pytań, sytuacja sie zaostrza. Po dwóch dniach wreszcie pojawia sie oswiadczenie zarzadu. Dlaczego tak długo zwlekano z wyjasnieniami? To całe spotkanie kibiców z zarzadem to była farsa. Mirek Zatko na pytanie "jak to było?" zostaje uciszony przez przydupasa Kowalówki, który odpowiada za niego i wychwala działaczy pod niebiosa. Nie twierdze, ze Spisiak jest swiety, ale zarzad kombinuje jak moze aby tylko wszystko uciszyc. A argument mowiacy o tym, ze tacy zawodnicy jak Piotrowicz czy Żogała grzali ławe za Spisiaka jest smieszny. Za Suchanka oni nawet boksu nie beda otwierac. Pojawia sie tez postac Pana Zajaca, czyli nie tylko Waldek miał cos do Spisiaka
wina zawsze leży po środku...
Ale kombinacje niektórych członków zarządu dają dużo do myślenia...
W tym wypadku 70% winy zarządu, 30% winy Spisiaka.
Mam identyczny pogląd na tę sprawę jak Ty. No jestem może trochę bardziej radykalny.

Co do Piotrowicza i Żogały, to nie zawsze byli oni dostępni dla trenera, o czym przedstawiciele zarządu nie raczyli wspomnieć.

Najbardziej komiczny jest argument o sprzęcie do analizy DVD. Tychy i Cracovia mają go już od trzech lat, ale o tym nikt nie raczył wspomnieć.

Kolejna manipulacja...
tak tez mysle ;D
jesli chodzi o manipulacje to to im sie udaje...
zbajerowali juz duzo ludzi- niestety ;)
zaldupa nowy????fajny nick:)zalogowales sie bo ktos mówi prawde a akurat dotknelo to kogos ci bliskiego???Ci ludzie majá prawo pisac a to co bylo napisane powyzej to wie cale miasto wiéc i tak nie zmienisz zlego wizerunku paru osób w zarzádzie i w box;ie:)
mam pytanie byles na spotkaniu ze wiesz jakie padlo pytanie do mira???
A z tego co ja wiem to osoba która je zadała to nawet nie wiedziała jaki temat ma owe spotkanie!!
Trzeba podzielić ten komunikat przez 50. Wrogość bije z niego i aż kipi nienawiścią.

"Mając na uwadze wiele niedomówień i błędnych fałszywych informacji , w dniu 29 stycznia odbyliśmy spotkanie z przedstawicielami naszych kibiców. Mogli oni zadać wszelkie nurtujące ich pytania zarówno głównemu sponsorowi Panu Adamowi Klęczarowi, Zarządowi Aksam Unia Oświęcim oraz samym zawodnikom naszego klubu."

Tylko, że na wszystkie pytania nie usłyszeliśmy odpowiedzi. Kwestia picia i pytanie zadane Mirkowi Zatce zostały pominięte. O tym nie piszecie. Dlaczego? Bo sami stosujecie półprawdy i usuwacie nieprawidłowe informacje.

Zastosowaliście w tym komunikacie metodę propagandy polegającą na tuszowaniu własnych błędów, a ukazywaniu nawet najmniejszego błędu konkurencji, często nawet najbardziej ambiwalentnego.

Wydaję mi się, że wróciła komuna, zwłaszcza na oficjalnym forum klubowym. O i funkcja sekretarza się też zgadza.

Żal mi Pana Adama Klęczara, którego bardzo szanuję, ale nie mogę zrozumieć dlaczego chce współpracować z ludźmi, którzy nie mają bladego pojęcia o prowadzeniu klubu.
No cóż kolego smutne to ale niestety prawdziwe!
Zgadzam się z Tobą. Dodam jeszcze, że wytykanie spraw "łóżkowych" to po prostu jakaś farsa. Kto normalny atakuje drugą stronę takowymi argumentami? Czy Ci Panowie w dalszym ciągu uczęszczają do szkoły podstawowej? Poza tym kwestia picia- nic w tym aspekcie nie jest wytłumaczone. A wydaje mi się, że kibice zasłużyli sobie chociaż na tą odrobinę szacunku. Bo nic nie irytuje mnie bardziej, niż takowy brak profesjonalizmu. Jeżeli Panowie Ci nie podchodzą poważnie do swych obowiązków, do swojej pracy- to należy im podziękować. Bo Klub to nie oni, nie zawodnicy, a lata tradycji i kibice.
Więc podsumowując, komuna powoli wraca, tudzież nigdy tak naprawdę nas nie opuściła, bo lata mijają, a prowadzenie klubu ciągle polega na złotej zasadzie "rączka, rączkę myje" . Pozdrawiam.
A Ty umberto czy jakoś tak jesteś chyba od Jarnota albo z tej loży szyderców co sie na hokeju znaja jak nikt a nigdy łyżew nie mieli na nogach hahah.Co masz do Mirka,zarządu i zawodników. Właśnie tacy ludzie jak Ty siedzacy przed kompem sieja najwięcej zamętu i wychodzą głupie plotki póznie.Tylu KU.... znawców a nikt nie pomorze potrafią tylko siedziec i napie....może trenerami zostańcie.Pozdro dla normalnych i L
dupazaldupa - Twój nick wyraża w całości Twoją osobowość.

Nie jestem od nikogo. Na hokej chodzę od lat 80., po poziomie intelektu stwierdzam, że Cię nawet wtedy jeszcze na świecie nie było. Poza tym moja rodzina jest bardzo związana z hokejem, ale niestety nie z oświęcimskim ośrodkiem, więc Twój argument jest o doopę rozbić.

W przeciwieństwie do Ciebie mam też mózg i potrafię weryfikować pewne fakty i wyciągać odpowiednie wnioski. Poza tym znam opinię dwóch stron i w tej sprawie jestem obiektywny. 70% winy zarządu 30% winy Spisiaka.

Spisiak swoje oświadczenie napisał w sposób bezuczuciowy, obiektywny i językiem spokojnym, a zarząd kierował się emocjami, ironiami i jasno pojętą nienawiścią. Propaganda jak za starych dobrych, stalinowskich czasów. Całkowity brak profesjonalizmu.
zaldupa nowy????fajny nick:)zalogowales sie bo ktos mówi prawde a akurat dotknelo to kogos ci bliskiego???Ci ludzie majá prawo pisac a to co bylo napisane powyzej to wie cale miasto wiéc i tak nie zmienisz zlego wizerunku paru osób w zarzádzie i w box;ie:)
a ty masz pojecie o prowadzeniu klubu??? jak tak to wyłóż kase i idź na prezesa
Moim zdaniem to jest zamydlanie oczów obserwatorom hokeja w Oświęcimiu bo:
1.Dlaczego środowisko w Oświęcimiu wiec jest oburzone działalnością pana Kowalówki i oczekują jego dymsji?
2.Dlaczego sprowadza sie do Oświecimia trenera z tak niskiej półki znanego kibicą i tak niecenionego przez nich?
3.Czy zarzad w przypadku osiagniecia 5 miejsca jak w poprzednim sezonie a przy takich inwestycjach podda się do dymisji?
4. Komu słuzą te nismaki przy Oswiecimskim hokeju i kto więc tak naprawdę za to odpowiedzialny?
Niestety w Unii od pewnego czasu mamy ludzi, którzy przekładaja swoje dobro ponad dobro klubu. Tym człowiekiem jest miedzy innymi Pan Kowalówka. Niestety takze i sami zawodnicy interesuja sie bardziej swoimi tyłkami. Oczywiscie nie wszyscy. Nic sie u nas nie zmieni dopóki rzadzic beda osoby, które rzadzic nie powinny.
Mało wiarygodne oświadczenie klubu, działacze Uni się ośmieszyli.
Komuna wróciła........ A o Panu Kowalówce to środowisko Oświęcimskie nie od dziś ma swoje zdanie więc nie ma sensu więcej pisać na temat oświadczenia klubu.Zapewne były trener też nie był święty ale bez przesady. Mimo wszystko ,,TACZKI CZEKAJĄ HEJ RYSIU TACZKI CZEKAJĄ,,
Nie ma nic o #24 i..Czyli maly adraniek dalej bedzie udawal, ze umie grac w hokeja i bedzie cacy. Mogliscie mu kupic lozko wodne.
No to czekamy na oświadczenia guwernantki oddzwiernego i koniecznie rolbiarza !
Przecież było jasne ze takie coś napiszą,chyba nikt się nie spodziewał ze bedzie ok.
Dexter proo komentarz :D:D łóżko wodne :D:D
Szkoda, że nie wiemy, co trener Spisiak miał wpisane w kontrakt. Jeżeli znalazło się tam wygodne mieszkanie i samochód służbowy to przypieprzanie się zarządu do tych kwestii jest co najmniej niestosowne.
Najlepiej zeby klubem rządził pan Budz.... I Jar..Kawiarniani koledzy , loża "szyderców",którzy finansowo nie pomagają klubowi a jeszcze mają z tego zyski wynajmował mieszkanie p, Spisakowi
MASZ RACJE TACY LUDZIE JAK PAN JAR... I BUDZ.... POWINNI TYM KLUBEM ZARZĄDZAĆ WTEDY TAKIE BARANY JAK TY BY WIEDZIAŁY CO TO JEST ZARZĄDZANIE,PAN JAR... TO FACHOWIEC OD HOKEJA A PAN BUDZ.... TO FACET KTURY DO CZGOŚ W ŻYCIU DOSZEDŁ I JAK MOŻESZ PISAĆ TAKIE OBELGI ŻE CZEKA NA PIENIĄDZE ZA MIESZKANIE DLA NIEGO TO PEWNIE BUŁKA Z MASŁEM A TY TO NAPEWNO PIESEK ZARZĄDU ALBO PANA MASERA
adeltino trafiłeś w samą 10.Adwokacie B555 zanim zaczniesz się wypowiadać to sięgnij proszę po słownik ortograficzny!Jak jarnot albo budzowski będzie sponsorował hokeistów to wtedy niech mieszają.Do tego momentu niech zostawią ich w spokoju!
p/p mieszkanie wynajmował pan Budz....I dlatego tak narzeka na zarząd bo skonczy sie dopływ gotówki.A co miesiac stoi pierwszy u drzwi po kase za wynajem mieszkania, a biletu na mecz jeszcze nigdy nie kupił.
Dla mnie ten zarząd jest kompletnie niewiarygodny, więc jego oświadczenie mam serdecznie w d.u.p.i.e.
Tak więc głowne zarzewie Zajac zaczął sie wpieprzać Spisakowi to go opier...i od tego sie zaczęło kopał pod nim dołki podpuszczał zawodników i podpieprzał do Kowalówki-w zamian prowadzi prywatę na lodowisku-co na to Pan Kleczar-czy te srodki wpływaja do kasy klubu?
niech to ciagnie kaziu j i kszysiu b ktorzy nic nie pomagaja a narzekaja
A Ty chyba jesteś zwolennikiem Pana Kowalówki.

Nie rozumiem dlaczego pada tutaj, jak i w komunikacie oficjalnym klubu(lekko nieświadomie) nazwisko pana Budzowskiego, jako członka grupy kawiarnianej. To perfidne niszczenie konkurencji wokół władz UKH. A miała być to tylko odpowiedź na kilka tez pana Spisiaka. Coś tu jest nie tak. Widocznie działacze, a także prawnicy nie potrafią napisać bezemocjonalnego i obiektywnego oświadczenia. Nienawiść aż z nich kipi.

Może warto też wspomnieć, że Pan Kowalówka wygrał ostatnie głosowanie jednym głosem. A to tylko dlatego, że na Pana Kowalówkę głosowali wszyscy zawodnicy, nadzwyczaj zmobilizowani.

Prawda po raz kolejny w oczy kole.
prosmy zeby PAN ADAM KLECZAR sie nie zrazl ta sytuacja przes takich jak loza szyderow,kawiarniani koledzy biznesmeni ,ktorzy narzekaja a nie pomagaja moze go zrazi
ale że 3 łóżka...
SPISAK MIAŁ 3 ŁÓŻKA A SUCHANEK MUSI MIEĆ CZTERY ZŁĄCZONE
ale że 3 łóżka...
dobrego trenera poznac po ilości łóżek.taki Rohacek,b.dobry kołcz sypia na styropianie juz 5 lat.im więcej łóżek tym gorszy kołcz
Według mnie to oświadczenie nic nie wniosło do rozwiązania sprawy Klub Pan Spisiak.Jest tylko śmieszne to , że tacy "mądrzy" ludzie zasiadający w naszym zarządzie potrzebowali tak dużo czasu aby napisać takie oświadczenie.Bardzo długo nad tym myśleli.Ja i tak nadal jestem za Trenerem.
Nie na bo do końca im wierzyć oni zawsze będą bronić własnego tyłka to samo bagno co w Pzhl nikomu nie zależy na rozwoju dyscypliny tylko na własnym interesie, dopóki tacy ludzie będą odpowiedzialni za politykę klubu czy tam związku hokej bedzie stał w miejscu koniec kropka!
Kochani Kibice czytam Wasze wypowiedzi i trochę się dziwię, że macie tyle pretensji na temat funkcjonowania klubu, układów w nim panujących. Czego się spodziewaliście po takim Zarządzie jak ma obecnie UNIA. Proszę wejść na stronę klubu przeczytać dokładnie każde nazwisko i każdy kto mieszka w Oświęcimiu i zna tych ludzi wie, że tak naprawdę przygotowanie do pełnionej funkcji ma tylko skarbnik pan Zbigniew Siuśta i pośrednio dyrektor sportowy - Kazimierz Jarnot. Reszta to być może ludzie porządni, ale o prowadzeniu profesjonalnego klubu nie mający większego pojęcia. W dzisiejszych czasach chęci to mało. Tu znowu jednak uwaga do nas kibiców: Panowie takich ludzi zaakceptował człowiek, który daje na ten cyrk pieniądze czyli pan Klęczar .Ma do tego pełne prawo i widząc co się teraz dzieje na pewno pewne decyzje poczyni bo chce, aby klub funkcjonował tak jak jego firma. Módlmy się tylko ABY CHCIAŁ. Druga sprawa to pan WALDI, nie jestem zwolennikiem pis-u, ale kochani zostawmy Gościa w spokoju. Chodzę na hokej dziesiąt lat i wiem tak jak i Wy, że człowiek ten dał nam lata radości ze swojej gry i nawet jeżeli teraz się pogubił to nie powód , aby to wszystko z dnia na dzień zapomnieć i mieszać z błotem. Nie wypowiadam się na i temat innych zarzutów bo są one pochodną decyzji ludzi o których pisze powyżej i z tej racji nie mogą być dobre. Proszę tylko i wierzcie, im więcej będzie konkretnych wypowiedzi z naszej czyli kibiców strony a mniej bluzgania to efekt zmian będzie bardziej widoczny i szybszy. Czy tego chcą czy nie musi im na NAS zależeć, bo ta gra, ten zespół jest dla Nas. Nie będzie Nas będą tylko ślizgawki .Głowa do góry, będzie dobrze
JAK PAN K . JAR... JEST W ZARZADZIE TO ZLE SIE DZIEJE JESZCZE NIEPRAWDE MOWI KIBICOM
ADELTINO TY IDŻ DO PSYCHIATRY BO NAPIERDA... NA PORZĄDNYCH LUDZI KTÓRZY SĄ NIEZBĘDNI DLA HOKEJA,KIBICE POWINNI CI ZROBIĆ JAZDE
bardzo dobrze że wtyka spisaka podał się do dymisji.Jednej czarnej owcy mniej!
B555 TO CAŁA UNII WIE ZE TO JEST PAN K. BUD
A TY KIBOL20 TO ICH ADWOKAT
adeltino to sekretarz
Nasz Zarząd ma nauczkę na przyszłość!Jeżeli kiedykolwiek,nie daj Boże,spotka się z podobną sytuacją,to od razu powinien wystosować oświadczenie bez owijania w bawełnę.Mimo że trafnie opisali sytuację ze spisakiem to i tak nie da się tego przetłumaczyć kilku "niereformowalnym" kibicom.Oczywiście najlepiej anonimowo,tak jak to robią niektórzy,obrazać innych a dodatkowo nawoływac do powrotu komunizmu bo banuje się ich niestosowne posty.Mam nadzieję,że teraz zawodnicy udowodnią,tak jak po dzisiejszym spotkaniu z GKS-em,że jednak potrafią zagrać jako kolektyw w imię "jeden za wszystkich,wszyscy za jednego"!Oby tak dalej!

P.S. Pierwszy raz się spotykam z sytuacją,że zwalniany trener z żalem wydaje oświadczenie, jaką mu się krzywdę zrobiło jego zwolnieniem.Co chciał tym zrobić/udowodnić? Rewolucję?Chciał skłocić kibiców,zawodników, ludzi związanych z hokejem? Chyba tak,bo po części mu się udało.Po tym wszystkim widać że koleś nie ma wogóle honoru a charakter zwykłego pa.chołk.a!

Ale z drugiej strony troszke go rozumiem - bo kto by nie chciał mieć takich cieplarnianych warunków i grać "Polaczkom" na nosie! Brawo Zarząd za waszą decyzję,ale powiem tylko jedno....to było ZA PÓŹNO!
Ja nie obrazam nikogo a wrzucasz mnie do wora z innymi...
Nie jestem anonimy ale piszác na 3 innych forach o innej tematyce wszyscy uzywajá nicków...
Jezeli brak swobody kulturalnej wypowiedzi,uklady i to cale g...o Ci odpowiada to twoja sprawa
Może tobie odpowiada!Nie mam najmniejszej ochoty szukać twoich "sprawiedliwych" postów na tym forum bo każdy z nas jest stronniczy i każdemu z nas można przytoczyć stare wypowiedzi.Tylko że niektórzy potrafią trzeźwiej zerknąć na całą sprawę i nie trzymają się tylko i wyłacznie swoich racji!
adeltno ty buraku nieudaczniku
B555 TO K. BUDZ.. A KIBOL20 TO MOZE K. JAR...
BUC to jesteś ty adeltino
ja tez uwazam ze B555 to k.budz
adeltino idż spać
Adeltino pozwól ze Cie zacytujem(wypowiedz z pazdziernika)
PANIE KLĘCZAR, NAJWYZSZY CZAS ZEBY PAN ZROZUMIAŁ ,ZE NAJSŁABSZYM OGNIWEM W PANA DRUZYNIE JEST TRENER.SCIĄGA OBROŃCÓW BO OBECNI SĄ ZLI . MOZE TRZEBA MU SCIĄGNĄC L.LASZKIEWICZ. PASIUT.OVSAK ? TO ZROBI MAJSTRA.
Czyli co miales pretensje o Zatke i Dronie???Bo tylko oni do nas wtedy doszli...No tak bez nich Unia bylaby dzisiaj o wielee wyzej...
Sam dajesz o Sobie swiadectwo jak bardzo sie znasz i co Ci lezy na sercu:)
Dodam ze wpis byl z dnia 1 pazdziernik i adeltino po kilkunastu dniach nowego sezonu wiedzial ze trener be...ze nowi obroncy be..i wszystko jakos tak be..
Gratuluje Unii piéknego wyniku!
Najwyzsza wygrana z GKSem od chyba 10 lat kiedy to sponsorowal ich CPN i wygralismy 9:1.Jednak od razu przestrzegam wszystkich którzy myslá ze Unia rozjedzie Tychy w playoff bo to co graly dzisiaj Tychy do 43 min.kompletnie nie przypominalo tej druzyny,to nie byly "te" Tychy choc potem od 43 min praktycznie do konca Unia miala ciézko wyjsc z wlasnej tercji niestety...
Dlaczego Tychy zagraly tak slabo???Byc moze jako prawie pewniacy 2 miejsca z praktycznie zerowymi szansami na 1 nie byl to dla nich jakis szczególnie wazne spotkanie i pewnie troche zlekcewazyli Unie,ale jestm pewny ze jak trafimy na nich w play offach to nie pójdzie nam tak gladko...
Sédziowanie bardzo poprawne,szkoda ze nie grali Pola i Cinal w miejsce najslabszej wg.mnie pary obronców(choc w sumie grajácej poprawnie)-widomo której...
W boksie unii wiécej widoczny Lulek niz Suchanek:/
Wygrana cieszy ale jeszcze duzo pracy przed druzyná
PS:Maliniakowi zycze z calego serca szybkiego powrotu do formy sprzed choroby:)
Pozdro dla wszytkich kibiców
BRAWO BB 78 ZA TEN WPISY PRZYŁĄCZAM SIĘ DO GRATULACJI I POZDROWIEŃ
Nie wiem BB78 ile masz lat ale w historii potyczek Unii z Tychami niespecjalnie się orientujesz. 10 lat temu owszem CPN sponsorował GKS było to w sezonie 2000/2001 i pokonaliśmy Tychy 9-0 (a nie 9-1) ale w kolejnych latach też zdarzały się pogromy hokeistów tyskich. Przykładowo w sezonie 2001/02 8-3, w sezonie 2002/03 9-1, 7-1, w sezonie 2003/2004 9-1.
KOS 1946 ma 32 lata niedlugo 33,nie chcialem urazic twego notatnika-a naprawde doceniam to ze tak skrupulatnie prowadzisz statystyke!
Popelnilem blád,przepraszam,pozdrawiam.
Witam!Jak widać bardzo dokładnie śledziłeś poczynania zawodników obu klubów i oprócz tego, że wynik imponujący to jedno rzuciło mi się w oczy....może nie od 43 minuty, ale od 50 zaczęła się przewaga tyszan...tyle, że: 1: przy wyniku 7:1 bardziej zależy mniej przegrać niż bardziej wygrać 2. Unici niestety, ale kondycyjnie nie dali rady...co nie zmienia faktu, że z nieba do piekła jest tak samo blisko, jak na odwrót i trzeba po prostu .za....ć po lodzie bo daje to wynik a spacerki to można sobie po sezonie uprawiać i parę drinków w barach też... PS. co do oświadczenia zarządu, to jeden argument zerwał mi skarpety...jak poważni ludzie zarządzający dziesiątkami ludzi i chyba milionami złotych mogą w 2011 roku napisać, że trener drużyny, najwyższej ligi rozgrywkowej w Polsce miał tak wzorowe warunki, że miał...INTERNET...widać na jakim etapie Ci ludzie się zatrzymali, że uważają internet jako dobro luksusowe....bo internetu w tych czasach to nie mają w hmm Egipcie bo się wojna domowa szykuje i im wyłączyli. Pozdrawiam
ble ble ble...
"nie jest prawdą jakoby trener Spišiak został wezwany na spotkanie zarządu za pośrednictwem sms. Prezes klubu dwukrotnie przeprowadził rozmowę telefoniczną ze szkoleniowcem, prosząc go o spotkanie następnego dnia" - hmmm to trener nie mógł powiedzieć już w pierwszej rozmowie, że jest wezwany do Skarbówki?? Wstyd panowie trzeba było tradycyjnie po polsku przeczekać, albo powiedzieć, że oświadczenie Spišiaka to był radosny happenig - za kilka tygodni, góra miesięcy wszystko by ucichło, a przecież i tak cały ten szum zupełnie was nie obchodzi - co wam mogą zrobić rozgoryczeni i zawiedzeni kibice?
dziwi mnie to że zarząd prubuje sie tłumaczyć, wypisywanie takich bzdur naprawde jest ze strony zarządu niepwoażne, wydaje mi się że jak by nie mieli nic na sumieniu to milczeli by w tym temacie a tłumacząc sie czują się poniekąd winni.!!!
unia dramat....suchan z calego zespolu zrobil jedna 5 zeby ratowac twarz pozdro dla jakubika...
Panie Januszyk, Panie Paliczka. Dobrzy z Was manipulatorzy i cenzorzy, ale niestety nie znacie nawet zasad polskiej pisowni.
Hmmm mi jako kibicowi KH Sanok, decyzja o zmianie trenera w drużynie będącej na fali wznoszacej, wydaje mi sie zdecydowanie nie na miejscu. Tym bardziej, że faza decydująca czyli play-off nadchodzi "dużymi krokami". Myśle, że kibice Unii mają nadzieję, że forma drużyny po takiej zmianie nie zmieni sie, ale z pewnego doświadczenia, może obserwacji środowiska wydaje mi się że takich sytuacji raczej w tej fazie rozgrywek i przy dobrej "kondycji punktowej" zespołu z Oświęcimia powinno sie uniknąć. To moje subiektywne zdanie. Co do samego trenera i "afery łóżkowej" to pewnie w kazdym klubie tak jest, choc kazdemu zdrowo-myślącemu kibicowi wydaje sie że to iście nienormalne, ale sami wiemy, tak Zarzad klubu jak i kibice chcą wyników drużyny a trener i nie kto inny w tej kwestii czesto gęsto rozdaje karty wiec nosza takiego czy innego jegomościa w lektyce i tyle. Z punktu kibica hokejowego PLH, uwazam że Śpisak był dobrym trenerem, który druzyne z dolnych cżesci tabeli, ponownie wyciągnął można powiedzieć na "salony". Oczywiście transfery, taktyka i inne sprawy z pewnością pomogły, ale trener naprawde miał papiery na granie. W PLH takich wielu nie ma niestety. Jak widać fachowiec bez pracy nie pozostał zbyt długo !!!!!!
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Zapamiętaj mnie

» Zarejestruj się!

SHOUTNEWS

2016-05-06 15:12 Zapraszamy do śledzenia multimedialnych relacji live z MŚ Elity na Lajfy.com! (KLIKNIJ)

2016-05-04 23:27 Zarząd Klubu Hokejowego Sanok zawiadamia, że Walne Zebranie Sprawozdawcze Członków KH w odbędzie się w dniu 13.05.2016 r. o godz. 17:30 a w razie braku quorum 18:00 w Sali Konferencyjnej ARENY SANOK przy ul. Królowej Bony 4.

2016-05-02 22:54 Jak podały czeskie media do słowackiej extraligi został zaproszony 6-cio krotny mistrz Czech. HC Vsetín w ub.sezonie został wyeliminowany z awansu do czeskiej 1 ligi przez HC Frydek-Mistek.

2016-04-26 14:14 Transmisję meczu Mistrzostw Świata dywizji I grupy A: Polska-Włochy w TVP1 oglądało 700 000 widzów, natomiast na antenie TVP Sport ten sam mecz oglądało 160 000 telewidzów. Z kolei mecz Polska - Korea przyciągnął przed telewizory blisko 180 000 kibiców.

2016-04-19 17:26 30 kwietnia w Hali Lodowej przy ul. Chemików 4 w Oświęcimiu odbędzie się turniej finałowy Oświęcimskiej Amatorskiej Ligi Hokeja (OALH), w którym udział weźmie osiem drużyn, zrzeszonych w rozgrywkach.

2016-04-17 14:22 Wyniki turnieju finałowego II ligi w Oświęcimiu: Niespełnieni Oświęcim - LTH Lublin 18:1, ŁKH Łódź - LTH 9:3, Niespełnieni - ŁKH 5:0. Oświęcimianie zostali najlepszą drużyną II ligi i otrzymali prawo startu na zapleczu ekstraligi w sezonie 2016/17.

2016-04-15 22:07 W Mińsku na Białorusi zakończyły się mistrzostwa świata grupy IA do lat 18. W decydującym o awansie meczu Białoruś wygrała z Niemcami 5:3 (2:1, 1:2, 2:0). Mecz oglądało 9.200 widzów. Do grupy IB spadła Austria.

2016-04-15 18:27 Z uwagi na sytuację finansową szwajcarskiego klubu HC Thurgau kontrakt utracił kanadyjski napastnik zespołu, mający polskie pochodzenie Evan McGrath.

2016-04-15 15:14 W ostatnim dniu Mistrzostw Świata dyw.II gr.A rozgrywanych w hiszpańskiej miejscowości Jaca Chiny uległy Serbii 0:3 i pożegnały się z tym poziomem rozgrywek. W pozostałych meczach Holandia zmierzy się z Belgią, a Hiszpania z Islandią. Jeśli Holendrzy wywalczą chociaż jeden punkt to zapewnią sobie awans. Mecz sędziować będzie polski arbiter Przemysław Kępa z Nowego Targu.

2016-04-11 20:14 Litewski bramkarz Mantas Armalis, któremu polscy reprezentanci 12 lutego 2016 podczas kwalifikacji do ZIO 2018 strzelili siedem goli w dwóch tercjach meczu, podpisał kontrakt z San Jose Sharks.

2016-04-09 01:15 W finale play-off EBEL ligi nie udało się Orłom ze Znojma objąć prowadzenia w serii 3:1, a co za tym idzie - wykonania ważnego kroku w kierunku zdobycia mistrzowskiego tytułu.

Orli Zojmo – HC Red Bull Salzburg 2:6 (0:2, 1:3, 0:1) Stan serii po czterech meczach: 2:2 (2:4, 5:3, 7:3, 2:6)

2016-04-06 20:04 W meczu towarzyskim reprezentacja Czech wygrała z Niemcami 7:2 (0:0, 3:1, 4:1). Bramki: Docekal, Rutta, Holik 2, Koukal, Radil, Vincour - Schuetz, Danner.

2016-03-29 12:19 Doświadczony czeski defensor Pavel Mojžíš opuścił drużynę LHK Jestřábi Prościejów. Były zawodnik Ciarko PBS Bank STS Sanok i GKS Tychy w sezonie 2015/2016 rozegrał 55 spotkań, w których zdobył 3 bramki i zaliczył 12 asyst. Na ławce kar spędził 60 minut.

2016-03-29 11:59 W rosyjskich mediach pojawia się ostatnio pełno plotek. Wynika z nich, że kurs na NHL obierze kilku zawodników obecnie grających w KHL. Są nimi fiński defensor Saławatu Jułajewu Ufa Sami Lepistö oraz dwóch rosyjskich napastników SKA Sankt Petersburg Jewgienij Dadonow i Wadim Szypaczow.

2016-03-27 03:05 Drużyna Arona Chmielewskiego awansowała do baraży o 1 ligę czeską (WSM Liga). W finale play-off 2 ligi pokonała 6-cio krotnego mistrza Czech. HC Frýdek-Místek - VHK Vsetín 2:1 (1:0, 1:0, 0:1). W barażach drużyna z Frýdku-Místku zagra o jedno miejsce z Hockey Club Tábor i HC Vlci Jablonec nad Nisou.

2016-03-24 23:38 Aron Chmielewski i jego HC Frýdek-Místek we wspaniałym stylu odwrócili meczbol w finale 2 ligi czeskiej. Chmielewski zaliczył 2 punkty za gol i asystę. VHK Vsetín - HC Frýdek-Místek 2:6 (0:5, 2:0, 0:1). Mecz oglądało 5.400 widzów a decydujący mecz odbędzie się we Frýdku-Místku w sobotę o godz. 17.

2016-03-24 23:37 W rozegranych 23.03 uniwersyteckich derbach Ostrawy Wyższa Szkoła Górnicza (Vysoká škola báňská) pokonała Uniwersytet Techniczny (Technická univerzita Ostrava) 4:2. Mecz na lodowisku w ostrawskiej Porubie oglądał komplet 5.000 widzów.

2016-03-23 23:19 Mietałłurg Magnitogorsk w pierwszym meczu finału konferencji wschodniej KHL pokonał po dogrywce trenowany przez Igora Zacharkina Saławat Jułajew Ufa 3:2.

W barwach „Magnitki” wystąpił Wojtek Wolski, który dziś nie punktował, a na ławce kar przesiedział cztery minuty.

2016-03-23 15:58 Wczoraj w wieku 33 lat zmarł nagle Matt Suderman. Kanadyjski defensor zakończył karierę po sezonie 2013/2014.

2016-03-23 15:38 Zespół Arona Chmielewskiego HC Frydek-Mistek nieoczekiwanie przegrał na własnym lodzie z VHK Vsetin 1:3. W rywalizacji do trzech zwycięstw Vsetin prowadzi 2:1 i to na jego terenie zostanie rozegrany kolejny mecz.

typer
sms
sms

Statystyki Hokej Ligi TOP 5

Lp. Imię i Nazwisko PKT B A PIM
1 Michael Cichy 113 42 71 28
2 Alex Szczechura 90 42 48 24
3 Adrian Parzyszek 70 30 40 66
4 Siarhiej Kukuszkin 68 32 36 24
5 Błażej Salamon 63 29 34 24

SHOUTBOX

Arma: Polski rap ze Stepu albo Prosto można porównać do romansów na SB.
Simonn23: nie na darmo Kaen z Sanoka :-D
Arma: :D
karolinab: Kaen z Sanoka jest? Omajgat.
karolinab: A romansów tutaj nigdy nie było, tylko jaja, w które każdy uwierzył
karolinab: Wy jaj nie macie to gdzieś muszą być, nie? :D
Arma: To zabawne że najwięcej do powiedzenia ma osoba znana tylko z tego, że pisała o wolny pokój, albo że czyta dużo książek dla tego jest "mądra". Zastanawiam się czym jeszcze zaskoczysz użytkowników HN.
karolinab: Hmm..przesłam interwiev i mój angielski oceniono jako fluent :) ! A Tobie jak poszło na maturze, 30 będzie?
karolinab: Przeszłam
karolinab: Boże, Arma, jaki Ty jesteś sztywny, jakieś 90% z tego co tutaj piszę to zwykłe jaja sobie robię, a ty to łykasz jak jakiś łak.
karolinab: O tych jajach też to był żart, ale jak widać dla Ciebie chyba nie. Gdzie się podziały Twoje jaja, kur**, co gotujesz je na twardo? Wyjmij je z ust kumpla.
karolinab: Znasz kogoś kto na SB nie robi sobie jaj, oprócz Ciebie oczywiście?
deho: Pociś Karola piciś tego młotka
Karatajev: doopczycie głupoty a Szwedzi już inauguracyjnego gola na MŚ strzelili..
Simonn23: ciekawe jak bedzie wygladac mecz Kanada vs Wegry :-D
Karatajev: USA goool:)
karolinab: Karatajev nie pisz że dupczymy bo i Ciebie zaraz ktoś posądzi :D
deho: Karola gdzie jest rav?
deho: Gdzie można oglądać mecze?
deho: Hej karatajev
Vokoun19: https://www.youtube.com/c/iihfworlds
Vokoun19: Na TVP Sport AntyHD masz USA vs Canada
ARTUR83M: ARMA zaorała cie kobieta wiedziałem ześ cienki ale że aż tak?
JARO: antyHD he
ARTUR83M: http://www.telewizjada.net/live.php?cid=22
ARTUR83M: deho tutaj masz
Vokoun19: czemu przekierowuje od razu na Aksam?
ARTUR83M: co przekierowuje?
Vozdecky22: JKH się sypie..
Simonn23: te transmisje akurat sa HD ale dlatego bo IIHF je realizuje. proste
JerSan: na dzien dzisiejszy jest dwa zespoly..
Vokoun19: Ta nowa hala w Moskwie świetnie sięprezentuje, zwłaszcza te strome trybuny ;)
Vozdecky22: u nas skłąd kiedy w wrześniu?
thpwk: Górny witamy! :)
JerSan: we wrzesniu cienki,od play of moze cos zaskoczy..
thpwk: Fajnie, że na trzy lata :)
Vokoun19: w takiej sytuacji Sokół out
hart: No jeszcze odejdzie Kulas,Pastryk,Danieluk !!!!
thpwk: To nie fair, że dalej dwa kluby biorą co najlepsze
Vokoun19: Dobrze że się u nas zaczęło coś dziać po 1,5 miesiąca
Vokoun19: wie ktoś czemu taki wysoki kurs na Rosje 1,52 ?
modano: Może buko coś wiedzą, czego my nie wiemy :)
modano: buki*
Szymon1: Gra dzisiaj Jagr w Czechach?
Vokoun19: zagrałem to, ale myślałem że wystawią linie na jakieś 1,30
Vokoun19: Jagr rok temu skończył kariere w reprezentacji
Szymon1: Szkoda, bardzo lubiłem go oglądać
modano: Ale Szymon jeszcze noc straconego. Jeszcze w NHL pogra :)
Vozdecky22: ale okno Duchene
Stoleczny: Troche smieszne ze Matt Hendricks jest kapitanem USA, chyba tylko ze najstarszy.
typer
typer