Hokej.net Logo

Wyświetleń: 8798

MH Automatyka wygrywa z Unią i umacnia się na 7. miejscu

2019-01-22 20:43:53

MH Automatyka Gdańsk wygrała 3:1 z Unią Oświęcim i odskoczyła od bezpośredniego sąsiada w tabeli na pięć punktów.

Spotkanie bezpośrednich rywali o siódmą lokatę w tabeli PHL, lepiej rozpoczęli gospodarze. Sebastian Lipiński musiał się wykazać przy dwóch próbach Jełakowa, które udało mu się obronić. Jednak młody bramkarz Unii w 6. minucie sprokurował rzut karny, gdyż rzucił kijem, kiedy to do odsłoniętej bramki strzelał Rożkow. Najazd z zimną krwią wykorzystał Aleksandr Gołowin. Nieco ponad minutę później Jan Krasowskij, kiedy to goście grali w przewadze, wjechał przed bramkę i strzałem z backhandu zaskoczył Lipińskiego. Po tej bramce trener Magiera dokonał zmiany bramkarza. Do końca tercji wynik się nie zmienił, ale to MH Automatyka była lepszym i bardziej poukładanym zespołem.

Gospodarze w pełni kontrolowali wydarzenia na lodzie, a gdy przydarzyła się okazja podwyższyli wynik. Martin Przygodzki przewrócił się wyprowadzając krążek z tercji, przejął go Jełakow i będąc sam na sam z Fikrtem, skierował krążek do bramki. Była to druga bramka w osłabieniu zdobyta przez MH Automatykę tego dnia. Przyjezdni wyraźnie dobici tym trafieniem, byli bez pomysłu na grę, a ich próby były chaotyczne, co nie pozwalało na zaskoczenie dobrze dysponowanego Cowleya. 

Przed ostatnią tercją trener Magiera zdecydował się pomieszać formacje, ale niewiele to zmieniło w grze przyjezdnych. Oświęcimianie mieli nawet prawie dwie minuty gry w podwójnej przewadze, ale nawet wtedy nie potrafili dobrze rozegrać krążka w zamku. Honorowe trafienie, które na 15 sekund przed końcem zabrało czyste konto Cowleyowi, było dziełem Petera Bezuški. Słowacki defensor trącił krążek po strzale Jakuba Šaura, kiedy to goście grali w szóstkę, bowiem w boksie był Michal Fikrt. 

MH Automatyka zasłużenie zgarnęła 3 punkty i odskoczyła na pięć "oczek" od Unii w tabeli, ale oświęcimianie maja rozegrany jeden mecz mniej. 

Już w piątek MH Automatyka jedzie do Jastrzębia-Zdroju na mecz z JKH GKS-em, a Unia podejmie Węglokoks Kraj Polonię Bytom. 


MH Automatyka Gdańsk - Unia Oświęcim 3:1 (2:0, 1:0, 0:1)
1:0 - Aleksandr Gołowin (05:26, rzut karny),
2:0 - Jan Krasowskij - Konstantin Tieslukieiwcz, Jegor Rożkow (06:58, 4/5),
3:0 - Władisław Jełakow (27:15, 4/5),
3:1 - Peter Bezuška - Jakub Šaur, Juha Kiilhoma (59:45, 6/4).

Sędziowali: Bartosz Kaczmarek, Paweł Meszyński (główni) - Patryk Kasprzyk, Dawid Pabisiak (liniowi)
Strzały: 32 - 27.
Minuty karne: 16 - 14 (w tym 2 min. kary technicznej)
Widzów: 1000.

MH Automatyka: Cowley - Cunik, Malý; Steber, Polodna, Vítek - Tieslukiewicz, Krasowskij; Jełakow, Rożkow, Gołowin - Pastryk, Lehmann; Danieluk, Rompkowski, Marzec - Leśniak, Dolny; Smal, Pesta, Samusienka.

Unia: Lipiński (od 06:58 Fikrt) - Šaur, Vehmanen; Themár, Tabaček, Kiilhoma - Noworyta, Bezuška; Gruszka, Daneček, S. Kowalówka - Prusak, Maciejewski; Adamus, Wanat, Piotrowicz - A. Kowalówka, Paszek; Malicki, Trandin, Przygodzki.



Powrót

Komentarze:

Kolejna upokorzajaca porażka pseudo grajkow. Jak w ogóle mogą się znajdować ludzie, którzy jeszcze bronią ta zbieranine... Jesteście chyba ślepi. Miarka się przebrala już ostatnio, teraz tylko potwierdzili to kolejny raz, że trzeba z nimi jechać. Pasluchajcie Panowie hokeiści, bo wiem że to czytacie. Nasz cierpliwość jak i cierpliwość Pana Mariusza się skończyła. Czeka Was rozmowa wychowawcza o bądźcie pewni, że was nie ominie. Zarówno z naszej strony jak i Pana Prezesa. Tego prawdziwego Prezesa, który wam placi, nie mylić z Panem Kramem. I tlnie będą to dzieciaki po 18 lat jak określacie Lke. Czara goryczy się przelała, teraz spotkacie się z nami.
Czyżby groźba karalna?
nawet druzyna spadajaca z ligi wygladala lepiej niz ta konstelacja nazwisk i nie przynosila wstydu...
bax o czym Ty mówisz. Tamci to byli WOJOWNICY w porównaniu z tymi cieniasami.
@swojak - wlasnie o to chodzilo w tej wypowiedzi
Za wcześnie uwierzyliśmy, że mamy skład na 4, brakło nawet na 6, presja niszczy chłopaków jak szarańcza zboże, z meczu na mecz coraz większy dramat. Dwie bramki stracone w przewadze. To jeszcze nie jest dno, dno będzie jak zaczniemy następny sezon w pierwszej lidze.
Dajcie sobie już spokój i przestańcie ośmieszać klub i miasto. Szkoda, że nie można się wycofać bo patrząc na postawę tej zbieraniny to byłoby najlepsze wyjście. Im się nie chce, kibicom się też już odechciało na to patrzeć. Na szczęście będzie jeszcze faza pre play off, w której Zagłębie może ukróci nasze męki i ochroni klub przed blamażem w play off. Mam nadzieję, że wreszcie po tym sezonie szatnia zostanie gwałtownie przewietrzona bo większość zawodników nie zasługuje, żeby wyjeżdżać na lód w tych barwach.
Też miałem taką nadzieję ju z prized tym sezonem Ale są święte krowy...
Ja powiem tak. Brawo Gdańsk. Gratulacje z Torunia.
Za chwilę zrobi się tu gęsto powietrze od komentarzy "kibicow" Unii. Pozdrawiam miłej lektury.
Pilnuj swojego podwórka kolego.
Tak jak mówiłem. Nagle przybyło kibiców Torunia. Gdzie byliście jak Danecek przejechał całe lodowisko i strzelił Wam bramkę? Pilnuj swojego podwórka.
Chłopaki z Torunia. Unia jest bardzo słaba ale TKH też jest strasznie słabe, niewiele lepsze od Unii. Z tą różnicą że my mamy skład teoretycznie na 4 i mamy prawo wymagać więcej. Pozdrawiam. A sezon dla nas i dla Was skończy się pewnie w tym samym dniu.
a gdzie byliście oświecimianie jak dostaliście w niedziele baty 5 - jajo? hehe
Stracic 2 bramki grając w przewadze - bezcenne.....

Ostatni gasi swiatlo - Amen

Jedrek - nic się nie stało :)
Akurat w strzelaniu bramek grając w osłabieniu jesteśmy mocni, więc nie ma co się wstydzić :-) Stoczni lepiej ten element wychodził niźli granie w przewagach :-P
Ten kto urodził się kibolem może dużo znieść Ale bez przesady....
Chłopaki mają taką wiarę i sile w grę jak Wy kiepscy kibice, którzy zamiast ich wspierać i dopingować tylko krytycznie oceniacie. Przykład tego wam dała garstka kibiców z Torunia glosniejsza od tłumu.
Kibice są, byli i będą zawsze. Jednak pomału kończy się cierpliwość, jak n-ty raz powtarza się algorytm: walka o szóstkę i odpadnięcie z ćwierćfinału po wyrównanej walce. Kibice są głodni sukcesu. Oświęcim jest miastem hokejowym, w którym była walcząca drużyna z charakterem. Teraz niestety tego nie ma i nic nie zapowiada, żeby było lepiej. Mimo wszystko będę wspierał Unię i te barwy, a nie poszczególnych zawodników, którym się nie chce grać.
Kibic a fanatyk to różnica. Unia walcząca o utrzymanie mogła liczyć na kibiców, bo Ci widzieli, że chłopaki bez wielkich nazwisk płuca wypluwali na lodzie. Natomiast do lodowych cieci plątających się za grubą kasę można żywić tylko pogardę
Do swojak - madrego to az milo posluchac :)

Swieta racja z roznica miedzy kibicami a "fanatykiami" - którzy maja się za prawdziwych kibicow, deklarując milosc i przywiązanie do klubu a tak naprawdę zwykli frustraci plujący jadem i bluzgający po wszystkich - nawet po zawodnikach którzy nieopuscili Unii w ciężkich czasach (wiadomo o kim mowa)


pozdro dla wszystkich kibicow hokeja
Bart ja jestem kibicem od ponad trzydziestu lat i jakoś sobie nie przypominam z obecnie grających nikogo kto nie opuścił Unii w ciężkich czasach no może poza Tabaczkiem. Więc mógłbyś mnie oświecić?
A i Bercikiem.
Krych,caly mój komentarz jest nawiązaniem do pewnego sektora na lodowisku.....

Tak miałem na myśli Tabaczka i zachowanie tego sektora wobec niego na niedzielnym meczu,bo komu jak komu ale jemu chyba najmniej się nalezalo (mimo ze ten sezon to wszyscy graja padake),ale mysle ze w jego przypadku to chyba bezsilmosc bo zawsze był walczakiem a do tego lojalny wobec Unii nawet gdy była na krawędzi.....

pozdrawiam
Krych tak na marginesie - kibicuje prawie 30 lat lat - choć ostatnio już nie tak aktywnie , ze względu na rodzine jak i zdrowie i tez się naogladalem przez te wszystkie lata roznych sytuacji z Unia i przezywalem emocjonalnie jej wzloty i upadki ale nigdy nie bluzgając "po swoich". A skoro zawodnicy Unii potrafią zagrac jak rowny z rownym np. z Tychami czy Katowicami a totalna padake z Toruniem czy Zaglebiem to musi być cos nie tak i może to powodować frustracje ale sa pewne granice.Tyle w temacie
Ludzie ochłońcie. Jeśli coś tu wymaga korekty to przede wszystkim nierealistycznie rozbudzone oczekiwania kibiców. Gdy przed sezonem pisałem, że oczekiwanie nie wiadomo jakich sukcesów jest pozbawione racjonalnych podstaw to spadła na mnie fala hejtu (, że użyję modnego ostatnio określenia). A niekwestionowany autorytet w postaci karatajewa zarzucał mi malkontenctwo, czarnowidztwo i ogólnie wszystko co najgorsze.


Jest źle. Ale z bardzo wielu powodów. Szukanie kozła ofiarnego w postaci zawodników zaowocuje tylko tym, że do istniejących problemów dorzucimy jeszcze jeden - nikt w tym klubie nie będzie chciał grać.


Tak więc nalać do miski zimnej wody i chłodzić. Chłodzić aż ustąpi.
No tak, przecież dorosłych ludzi trzeba klepać po plecach, gdy dają du.py
Z pierwszą częścią wypowiedzi się zgadzam. Słowa Krama przed sezonem o czwórce były całkowicie bezpodstawne. Jednak w trakcie sezonu były wzmocnienia, które miały zagwarantować grę na wyższym poziomie.

Co do tego, że nikt tu nie będzie chciał grać to myślę, że zawodnicy, którzy są ambitni nie mają się czego obawiać. Bardzo chętnie takich weźmiemy w zamian za naszych pozorantów. Podkreśle to poraz kolejny: po przegranych meczach z Podhalem, Tychami czy jastrzębiem nikt pretensji nie miał gdyż podstawa zawodników nie budziła zastrzeżeń. Takie porażki jak z tkh czy Gdańskiem (i tutaj też głównie chodzi o styl) muszą zostać odpowiednio ocenione.
Co ty gadasz. Ściągamy najlepszego strzelca ligi Gruszke, 2 finów, Przygockiego i Trandina, Jachyma, Jeżka zostawiając podstawowych graczy z zeszłego sezonu którzy ugrali 6 i piszesz ze nie mamy prawa oczekiwać czegoś więcej niż w zeszłym roku?
Masz prawo oczekiwać czego ci się tylko podoba. Tylko potem nie czuj się zawiedziony.
Ja oczekiwałem dokładnie tego co nastąpiło.
Panowie w 100% zgadzam się z LUCA.
Pamiętajmy, że ryba psuje się od głowy. Problem tutaj nie tkwi tylko w zawodnikach, ale w zarządzie itp. itd.
Ja zawszę chciałbym zobaczyć drużynę podobnie budowaną jak JKH, którą ma
TRENERA ! - Człowieka, który nie jest na sezon, albo pół. Potrafi zapanować nad 20 łbami w szatni oraz na lodzie.
Zawodnicy polscy - wychowankowie na poziomie, którzy potrafią pociągnąć grę w ciężkich momentach
Obcokrajowcy, którzy robią różnicę, a nie są uzupełnieniem składu, są dobierani z głową !! trener zna drużynę i wie jakiego typu zawodnika potrzebuje !
Młodzi !!! Prawda jest taka, że od czasów Malickiego, Paszka nikt z młodych nie wszedł do drużyny. Prawdą jest, że w Oświęcimiu tak naprawdę nie ma szkolenia oraz dzieciaków chętnych na grę. CLJ gdzie na mecz było 10 chopa ?
W takich rzeczach, oraz oczywiście jeszcze kilku innych tkwi problem tego klubu. Jeżeli nic się nie zmieni to takie rzeczy będą się tylko nawarstwiać !
Ja osobiście nie mogę zrozumieć, że w drużynie nie ma atmosfery, są to profesjonaliści, którzy biorą za to pieniądze, a strzelają jakieś fochy, obrażają się itp. rozumiem, że jest ich tam 20 chopa, nie każdego trzeba lubić, ale trzeba się szanować...
Lecą, bo widzę, że wywolujesz mnie nie pierwszy raz.. Jeśli Cię to zadowala, tak miałeś rację, ciesz się że Twoje malkontenctwo wygrało.. Pozdrawiam..
Luca*
Ja się dziwie zarządowi i Panu Kramowi, że jeszcze nic nie robią. Co oni ślepi są czy co? Za te ostatnie akcje i zawodników i kibiców już powinni podać się do dymisji albo przynajmniej jakieś oświadczenia wyjaśniające dać
Kram do dymisji? Przecież on na dobrą sprawę nie jest prezesem Unii a na lodowisku robią całkiem fajną robotę . A z tymi kibicami to dałbyś już spokój bo w kółko wałkujesz to samo.
Redgar jak już napisałeś o dymisjach to napisz też proszę kto za zdymisjonowanych - chyba tylko TY bo żadnych chętnych do prowadzenia tego całego przedsięwzięcia nie ma...jeżeli jednak się mylę to chętni do prezesowania zawsze mogą się zgłosić w sekretariacie klubu o wejście do zarządu.
Dobosz wróć! :)
Mikula wróć
Ja bym poszedł dalej- Sidorenko wróć! ( ciekawe czy jakiś grajek by się ostał?) ;)
Witam. Miałem to niewątpliwe"szczęście" obejrzeć na żywo mecz w hali Olivii Kolejny katastrofalny mecz w naszym wykonaniu. Niestety ale nikt z naszych grajków nie zasłużył na pochwałę Jak wypowiedział się niedawno na tym portalu jeden ze słynnych braci "gramy swoje". Czyli gramy piach. Nasz"treneiro" Witold nie jest niestety w stanie nad tym wszystkim zapanować Jak nie nastąpi jakościowa zmiana,a naprawdę tą drużynę na to powinno być stać, to w fazie pre-play-offu przepadniemy w starciu z Zagłębiem. Naprawdę niewiele brakuje.Kończę pakuję synową i wnuki i wracam na południe. Pozdro dla marioluxa:}
Są 2 opcje: albo brak chęci, albo kompletna frustracja. 167 minut i 3 kwadranse(jeśli dobrze liczę), tyle czasu chłopaczki potrzebowały na zdobycie 1- słownie j e d n e j bramki. to już nie jest tragedia, to "sodomia gomoria". Tak grająca zbieranina zawodników nie nadaje się nawet do gry w 2 lidze. Ambicja, to jest coś takiego, że zespół nawet 5-krotnie słabszy zdobywa honorowe gole, lub szarpie, nawet jak nie idzie, przynajmniej do remisu. Tu fakty świadczą o czymś zupełnie innym.
Nic dodać nic ująć- trafiłeś w sedno
Obawiam się, że Zagłębie jeszcze dogoni Unię.
Ok wycieczka nad morze się udała ! A ze nie wygralli?? Pewnie im jod zaszkodzil
Panie Mariuszu, w Panu nadzieja, żeby uratować ten klub...
W sumie Fikrt + nasza niefrasobliwość pod bramką rywala uratowały Unię przed dużo wyższą porażką, bo spokojnie mogłoby być 6 czy 7-0 gdybyśmy na zimno wykorzystali co było do wykorzystania zamiast starać się jeszcze ładniej podać na czystą pozycję ;)


Ale zapamiętam ten mecz z innego powodu - często bywa tak że obrońca który straci swój kij dostaje sprzęt od napastnika. Ale pierwszy i być może jedyny raz w życiu widziałem rzut kijem przez tercję neutralną do kolegi z obrony :D
Myślałem, że się posikam za śmiechu, jak zobaczyłem ten 'rzut oszczepem' :D
Zostawić Themara,Saura,Bezuśke,Vehmanena,Trandina,Przygodzkiego,Wanata,paru młodych i tyle. A może większe cięcie?
Może jeszcze Tabaczka bym zostawił bo choć nic nie gra to jest magnesem który tu Themara czyma ;)
Zgadza się,jeszcze Tabo.
Bezusce to jednak bym podziekowal, ale sa jescze Paszek i Malicki i Bercik ktory tez w kazdym meczu walczy, no i Gebczyk
a ja bym zostawil tych ktorzy chca grac w naszych barwach i ktorym zalezy
starysatyr. Teraz to mnie zabolało. "macie skład teoretycznie na czwórkę". Powiem więcej. Macie skład na mistrza. Teoretycznie oczywiście. Nie wychylał byś się z takim komentarzem. To śmieszne. U nas i u was grę ciągną zagraniczni. Krajowi sorry, ale są nie co słabsi. Czy zauważyłeś, że wasze ataki na waszych zawodników są żałosne.? Nie uzdrowisz atmosfery w szatni jeśli jest jakaś chora atmosfera na trybunach. Czytam komentarze dotyczące wszystkich drużyn w PLH nie tylko Unii, ale tylko u was jest tyle nienawiści. Tyle. Pozdrawiam.
Ponieważ tylko u nas, drużyna dyma nas w pupy od początku sezonu. Cały sezon tak wygląda i ludzie mają dość tej amatorki.
Marcin, nie masz pojęcia więc się nie wypowiadaj na nasze tematy. Pozdro
I nie wiem co u nas ciągną, ale na pewno nie grę
Od paru godzin zastanawiam się, jak to wszystko skomentować.. To jest bardzo trudny okres dla kibica Unii.. Ja jeszcze jestem w szoku po niedzielnym meczu, jeszcze oczy i uszy bolą od ta tego spotkania.. Powiem tylko tyle, nie mam takich możliwości, ale myślę że Tabaczkowi należałoby zagotować jakąś fajną owacje na najbliższym meczu.. O ile będzie miał to kto zrobić.. To jest facet, który u nas zawsze zostawił serce na lodzie, był w czasach, gdy w Unii zalegano miesiącami z wypłatami.. Jak dla mnie to jest prawdziwy Unita i bardzo współczuję, że akurat na Niego padły te ataki po ostatnim meczu.. Co do meczu, dziś musiałem odpocząć, nawet nie kupiłem tramsmisji, czuję się zmęczony już tym sezonem, tym czytaniem tych komentarzy.. Tak, jestem zawiedziony, rozczarowany.. Od kiedy jestem kibicem Unii czyli od 1992 roku, chyba nie było u nas tak dziwnego sezonu.. Jednak co by nie było.. TYLKO UNIA!!!
Karat, Tabo ma głowę na karku i nie będzie się przejmował krzykami jakiejś patolki. Zwłaszcza że w tym roku już na lodo nie przyjdą. Myślę że bardziej boli go to, co się dzieje na lodzie. Pozdro Peter, jesteśmy z tobą.
Oj boli, na pewno.. Powiem więcej, ja tu nie lubię rzucać nazwiskami, ale są zawodnicy, których naprawdę boli to co się dzieje.. Jednym z nich na pewno jest Petko..
Patałachy z „eLki” nie pokazujcie się na lodowisku. Banda *i i patusów! Tylko Unia!
Ty się nie pokazuj lepiej nigdzie, półgłówku. W obecnej sytuacji tylko wstrząs i mocna rozmowa moze im pomóc. Taki ktos jak Ty, czyli nic nie znaczący osobnik który moze sobie tylko pokrzyczec w Internecie, nie robi na nikim wrażenia. My powiemy im to prosto w twarz. My i nie tylko My. Ale o tym też dowiesz się jedynie z internetu, o ile w ogóle, bo jak wspomniałem wczesniej. Na Unii nic nie znaczysz. Jesteś pionkiem więc zamilcz.
W języku kulturalnych ludzi nie słów dostateczne obelżywych by ocenic takie posty jak pana Kao.
Nie strasz nie strasz bo się zesrasz :) Powtarzam - eLka to banda patoli i pojebów. Jesteście zwykłym nic nie znaczącym ścierwem, którzy mowę nienawiści wyssali z mlekiem matki. Prawdziwi Kibice Unii - nie pozwólmy żeby taka swołocz jak eLka zniszczyła do końca relacje na linii Kibice - Drużyna.
Przyjdź na elke i powiedz to prosto w twarz, Ty *ona pizdo!
Dorzucę grać spostrzeżeń starszego człowieka. Po pierwsze kibice UNII są bardzo kapryśni i niestali. Bardzo szybko wynoszą zawodników na piedestał i szalenie szybko ich zeń zrzucają. Wystarczy jedna bójka Jezka, aby zrobili z niego bohatera. A za chwilę mieszają go z błotem. Wystarczy jeden shot out Lipińskiego ze słabym Orlikiem, a już wszyscy robili z niego "jedynkę" w bramce. A przecież on wciąż jest kilka klas słabszy od Fikiego. Cud, że jeszcze na niego nikt nie wylewa pomyi. Póki co obrywa się znacznie pewniejszemu i lepszemu Fikiemu, którego też oświęcimski kibic uczynił półbogiem. Po co? Żeby za chwilę mieszać go z błotem? To samo Tabo i inni. Wielu innych. Jak ktoś mnie będzie próbował przekonać, że oświęcimski kibic jest stabilny emocjonalnie, zrównoważony i taki "na dobre i na złe", to powinien się leczyć.
Druga sprawa. Ktoś tu napisał, że mamy Finów, króla strzelców ligi, najlepszych zawodników z Orlika, a gra drużyny to ślizgawka, dno i wodorosty. Zmieńmy dyscyplinę. Stoch jest kilkukrotnym mistrzem olimpijskim, mistrzem świata, kilkukrotnym triumfatorem pucharu świata, a w tym sezonie nie skacze prawie nic. W Zakopanem nie zakwalifikował się nawet do 30. I co, wg oświęcimskich kibiców zapewne odwala padakę, skacze bez ambicji, wali kibiców w d u p ę, urządza sobie ślizgawkę z tej skoczni itp. Opamiętajcie się ludzie- mnie też nie podoba się gra UNII, ale nigdy bym się nie odważył definitywnie ocenić, że ktoś jest leserem, brak mu ambicji i że się ślizga. Ja u większości zawodników widzę wolę walki i jakieś próby ambitnej gry. Z jakiegoś powodu nie wychodzi. Ale to, jak eLka potraktowała ostatnio Tabaczka i resztę to jest dopiero dno i wodorosty. Dzieci z eLki- jesteście po prostu karykaturami kibiców, nie zasługujecie na zasiadanie na trybunach mosiru, budzicie odrazę i wstręt, wysyłacie w Polskę fatalny obraz oświęcimskiego kibica. Skończcie udawać miłość do UNII, oszczędźcie wstydu!
Pełna zgoda. Koniec końców okazuje się, że drużyna nie ma dla kogo grać.
Jako osoba która kibicuje innej drużynie i patrzy na to z boku masz racje. Niektórzy Kibice Unii są mega kapryśni, niestety zostało im to od czasu jak Unia dominowała w lidze. Po 4 meczu wszyscy zwalniają trenera. Jak ktoś odchodzi z innego klubu to wpada gromataka i słychać "dawać go do Unii" wtedy wszyscy są dobrzy. W zeszłym sezonie było tak z Maciejewskim a teraz już chrząkanie. Presja na zawodników jest mega i po po prostu tego nie wytrzymują do tego pewnie nie najlepsza atmosfera i efekt gotowy. Winnych łatwo znaleźć ale chyba każdy kibic powinien sobie postawić pytanie "czy zrobiłem wszystko żeby pomóc drużynie" i nie mówię tu o tych jękach co słychać u was podczas transmisji.
Kaznodziejo ja też jestem starszym człowiekiem. W grudniu skończyłem 54 lata. Pamiętam czasy jak lodowisko nie miało dachu,a lód odśnieżano łopatami.Ja niestety nie widzę jakiegoś większego zaangażowania u dużej części zawodników. Zgoda niektórzy próbują ciągnąć grę,ale zauważ że są to indywidualne wysiłki,z góry skazane na porażkę. Każda formacja składa się z pięciu graczy,a tych mamy cztery.Wskaż mi która formacja jest w stanie,w trudnym momencie "pociągnąć" grę,gonić wynik. Podaj mi nazwisko zawodnika który faktycznie jest zapanować nad resztą drużyny,wpłynąć na atmosferę. Nie ma LIDERA!!! Następna kwestia to trener,który będzie miał poparcie zarządu i poukłada te klocki,a naprawdę w tym sezonie było z czego wygrać. Zawodników mam nie brakuje. Nie jestem kapryśny i niestały . Kibicuje Unii prawie pół wieku. Bywało różnie,ale to co się wydarzyło ostatnio potrafi nawet świętego wyprowadzić z równowagi.A porównywanie naszej sytuacji z tym co spotkało ostatnio Kamila Stocha,jest nie na miejscu. On na pewno się odbuduje,nieraz tak czynił. Na zakończenie gratulacje dla gdańszczan za wygrany mecz. My niestety nie mieliśmy we wczorajszym meczu żadnych hokejowych argumentów. Widziałem bo byłem na meczu.
Kaznodzieja - nic dodać, nic ująć. Wg mnie przykład Stocha jest akurat bardzo trafiony, faktycznie, może się odbuduje jak pisze Bono, ale kto powiedział, że to będzie kwestia kilku dni czy tygodni? I tak samo - kto powiedział, że drużyna Unii tego nie zrobi? Nikt też nie mówi, że to się stanie teraz, od jutra. Co roku jakaś drużyna spada, ktoś znajduje sponsora i zaskakuje wszystkich grą przez 1 czy 2 sezony, a jeszcze inna drużyna przegrywa walkę np o Mistrzostwo prowadząc w PO 3:0. Sport jest kapryśny. Fikrt miał jakiś czas temu kilka słabych meczy i wtedy faktycznie warto było dać szansę Lipińskiemu. W ostatnim starciu z Toruniem, gdyby nie Fiki, byłoby pewnie z 10, a nie "tylko" 5... po czym ktoś podejmuje decyzję, że mecz z Gdańskiem pod taką mega presją (z powodu walki o miejsce w tabeli, kibiców, itd.) zaczyna 2 bramkarz. Jest faktycznie dobry jak na jego wiek i powinien się ogrywać (chociaż nie do końca rozumiem co miało na celu postawienie na niego a później ściąganie go z lodu po 7 min), ale zawsze mi się wydawało, że jak coś jest dobre - jak Fikrt w meczu z Toruniem, to się tego nie zmienia. Gdyby zagrał dno i wodorosty, to jak najbardziej. Ale to już decyzje trenera. Chyba...
Tak, czy tak - faktem jest, że czegoś w tej drużynie brakuje, ale nie zgodzę się, że to kwestia braku ambicji. No i chyba wypada pamiętać, że to tylko ludzie i nie trzeba ich lubić i głaskać po głowie kiedy według nas zawodzą, jednak zawsze należy im się szacunek.
Przykład Stocha jest totalnie NIE TRAFIONY. Porównujecie sport indywidualny, gdzie jak zawodnik jest bez formy to nie ma wyników, ze sportem drużynowym. Cała drużyna jest bez formy? Dwudziestu ludzi zapomniało,jak się gra w hokeja? Zawodników, którzy naprawdę coś na tym lodzie próbują zrobić można policzyć na palcach jednej ręki. Jak byście zawalali robotę u siebie w pracy, to poszlibyście do szefa i powiedzieli mu "kurde no próbuję, ale mi nie wychodzi "? A szef by Was poklepał po plecach i powiedział "co prawda jesteśmy na minusie, ale Kaziu nie przejmuj się, będzie dobrze "? I jeszcze jakiś *ny tekst, że zawodnicy nie mają dla kogo grać... tak, przecież ten tysiąc kibiców co mecz, to mało.
Palmer. Wiem, że Kibicujesz Stoczni - Automatyce. Zgadzam się z Twoim komentarzem. Jak czytam komentarze powyżej to powiem szczerze brałbym się jechać do Oświęcimia kibicować swojej drużynie. Nie ma jak na Naszych Derbach. Tak trzymać.
Wróć do swojej piaskownicy.
Było kibice z Torunia u nas, pili z naszymi wódeczke i wesoło wrócili do domu. Więc nie sraczqj
Przykład Unii potwierdza to co wielokrotnie pisałem - Unia ma najwięcej obcych w składzie i jak widać zwiększanie limitu obcych czego wielu by chciało przynosi odwrotny skutek.
Teraz aby mieć mocny klub trzeba mieć dużą kasę i kupować najlepszych (Katowice, Tychy) lub dobry plan szkoleniowy i trenować swoją młodzież (Jastrzębie, Podhale) tylko te rozwiązania przynoszę skutek choć ze swej strony potępiam to pierwsze a uważam że tylko szkolenie młodzieży daje dobre rezultaty.
Szkolenie jak najbardziej tylko wprowadzenie limitu np 4 spowoduje że 2 pierwsze najbogatsze kluby pościągają samych najlepszych polskich zawodników i wrócą wyniki dwu cyfrówe bo dla reszty zostanie ochłap. A to ze Podhale w tym sezonie ma tylko tylu obcokrajowców nie wynika że tak ochoczo gra swoimi wychowankami tylko dlatego ze wzięli Zawodników Polskich z Cracovii a odpuscili transfery zagraniczne, a pozniej PZHL zrobił psikusa i zmienił przepis ( 7000zł za obcokrajowca). A na dzien dzisiajszy nie macie takich obco jak Ogrodnikow czy Elvis. Zobaczmy co będzie w przyszłym sezonie jeśli ten przepisów zostanie, bo chyba Podhale umie liczyć i jak wyjdzie im że za lepszego obco zapłaci mniej niz za krajowego to sie nawet nie będzie zastanawiać. Co do szkolenia ja się pytam gdzie MMKS Podhale Nowy Targ gdzie tak pięknie by się wpisało w strategie ogrywania młodych zawodników w 1 lidze.
mysle ze 8 obcokrajowcow jest optymalne bez mozliwosci wykupienia kolejnych miejsc, wtedy beda musieli stawiac bardziej na polakow, u nas co jakis czas przychodzili nowi obcokrajowcy a wyniki ani troche ani gra sie nie poprawily
Również jestem za 8 obco wraz końcem okienka do 15 grudnia.
bono6703. Nie jestem w Twojej piaskownicy. Goń się.
^ Olejcie typa, szuka jedynie atencji. Jak jej nie dostanie, to se da siana.
Jestem z Unią od zawsze, czyli od samego jej początku. Pamiętam jej mecze na odkrytym lodowisku w innym aniżeli obecne miejscu. Różnie z tą naszą Unią bywało na przestrzeni tych 63 lat. Raz lepiej, raz gorzej. Jak to w życiu bywa. Różnych też kibiców ta nasza Unia miała, ale takiego hejtu na drużynę czy poszczególnych zawodników, nie było nigdy. Powtarzam, NIGDY. Dlatego w tym miejscu pragnę zaapelować do ludzi, którzy chcą się nazywać kibicami Unii, OPAMIĘTAJCIE SIĘ I POWŚCIĄGNIJCIE SWOJE EMOCJE. Szczególnie te złe emocje. Żaden sponsor nie zwiąże się z klubem, który nie ma kibiców badż ma "kiepskich" kibiców, by nie użyć bardziej dosadnego określenia. Weżcie to sobie do serca, szczególnie kibice elki. Na zawsze z Unią.
Na słynnej L-ce ostatnimi czasy przebywa spora grupa sympatyków kęckiego Hejnału. Nasi kibole trzymają z nimi "sztamę".Nie chcę naszych rozgrzeszać,sporo za uszami mają,ale ci "hejnałowcy" nie raz już robili syf. Nie tylko u nas. Na wyjazdach w NT również.
ci "kibice" to ze wszystkimi chca sie bic jak nie z ochrona to z innymi kibicami a teraz jeszcze swoich zawodnikow chca zlać to jest tragedia co sie stalo z tym sektorem, kiedys na luzie z 300 osob a teraz ze zgodami ledwo 150
Tabo i resztę drużyny Przepraszam. Bez kibiców "L-ki" Unia sobie poradzi. Bez "takich" kibiców, jak w ostatnią niedzielę na meczu z Toruniem. Nieodparcie nasuwa mi sie myśl, ze sprowadzanie zawodników ze wschodu, dawało większe korzyści drużynie.
filip częściowo zgoda, ale zapomniałeś o jednym. Jeszcze NIGDY tak wiele zainwestowanych środków nie przyniosło tak mizernych, katastrofalnych wręcz wyników! Poprzednimi laty (2-3 wstecz) dużo mniej transferów i o wiele niższy budżet dawały rezultaty adekwatne do zainwestowanych środków tak finansowych jak i osobowych. Ludzie (kibice) to widzą stąd też frustracja i niezadowolenie. I nie przypisujcie nam kibicom Unii samych najgorszych cech. Wszędzie łaska kibica na pstrym koniu jeździ.
Michail Szostak ,Szabanow,Aleksiejew.Karatajew i nie tylko, chociaż nie jest to regułą.
ostatnio tyle postów było za czasów Sanoka - miasta hokeja kiedy to krzyżowali kije z Tychami :)
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zarejestruj się.

UWAGA! W związku wejściem w życie z dniem 25 maja 2018r. nowych regulacji prawnych opartych o treść ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) aktualizacji uległa Polityka Prywatności Hokej.net.

WAŻNE! Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Stosujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących tzw. „ciasteczek”. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
V