Hokej.Net Logo

Wyświetleń: 8256

Prawdziwy pogrom! Krynica - Tychy 2:14! (WIDEO)

2013-12-03 22:57:04

Bezlitośni dla swojego rywala okazali się dzisiaj hokeiści GKS Tychy, którzy rozgromili na wyjeździe 1928 KTH Krynica 14:2 (4:1, 6:1, 4:0)! Łupem bramkowym podzieliło się aż jedenastu zawodników.






1928 KTH Krynica - Zdrój - GKS Tychy 2:14 (1:4, 1:6, 0:4)

0:1 Miroslav Durak - Tomasz Malasiński 05:42 (5/4)
0:2 Jan Steber - Mikołaj Łopuski - Pavel Mojzis 07:04
0:3 Michał Woźnica - Adam Bagiński 13:48
1:3 Dawid Kruczek 16:55
1:4 Tomasz Malasiński - Miroslav Durak - Maciej Sulka 19:55 (5/4)
1:5 Josef Vitek - Michał Woźnica - Marcin Kolusz 20:16
1:6 Milan Baranyk - Jakub Witecki 21:49
1:7 Adam Bagiński - Marcin Kolusz - Michał Woźnica 27:52
1:8 Mikołaj Łopuski - Jakub Wanacki 29:48
1:9 Michał Kotlorz - Jarosław Rzeszutko - Maciej Sulka 31:44
2:9 Krzysztof Kozak - Maciej Kruczek 34:21 (5/4)
2:10 Łukasz Sokół - Jakub Witecki 38:34
2:11 Milan Baranyk - Adrian Parzyszek 42:20
2:12 Jarosław Rzeszutko - Kacper Guzik - Tomasz Malasiński 47:16
2:13 Josef Vitek - Adam Bagiński - Michał Woźnica 47:46
2:14 Mikołaj Łopuski - Radosław Galant - Pavel Mojzis 56:53

1928 KTH: Anton Janin ( od 29:48 Kamil Skórski) - Grzegorz Myjak, Kamil Górecki; Krzysztof Kozak (2), Dawid Majoch, Grzegorz Horowski (2) - Tomasz Zieliński (4), Piotr Pach; Grzegorz Leśniak, Marek Bryła, Filip Pesta - Dawid Kruczek (2), Łukasz Dudzik; Dariusz Janowiec, Marek Cieślicki, Damian Maczuga - Sławomir Krokosz, Maciej Kruczek. 

GKS Tychy: Arkadiusz Sobecki – Michał Kotlorz, Maciej Sulka; Josef Vitek, Adam Bagiński, Michał Woźnica – Pavel Mojzis (2), Jakub Wanacki; Jan Steber, Radosław Galant, Mikołaj Łopuski – Ladislav Havlik, Łukasz Sokół; Jakub Witecki (2), Adrian Parzyszek, Milan Baranyk – Jarosław Rzeszutko (2), Miroslav Durak; Marcin Kolusz, Tomasz Malasiński, Kacper Guzik.

Kary: 10 - 6 min.
Strzały: 14 - 67
Sędziowali: Przemysław Kępa - Artur Hyliński, Marcin Polak

Widzów: 250



Powrót

Komentarze:

I cóż to są za mecze ? Jak przyciągnąc na taki mecz kibica ? Jest w ogole sens ? Pisze to jako kibic Unii. Nie mam zamiaru uniżać KTH ( w sumie to nawet nie wiem które KTH jest tym prawdziwym ).
Transmisja była zaplanowana jeszcze za czasów DT Krynica...
Co to za różnica które to KTH? Ja się tam na meczach dobrze bawię i nie przeszkadza mi taki wynik... :)Jak komuś przeszkadza to jego sprawa, niech każdy się zajmie swoim podwórkiem a będzie dobrze.

CH*J Z WYNIKAMI KTH JESTEŚMY Z WAMI!
tak sobie siedziałem i oglądałem ten mecz i pomyślałem, że trzeba być na prawdę prawdziwym kibicem, żeby mimo tak wysokiej porażki stać wytrwale na trybunach i dopingować swoją drużynę!!!

3mam kciuki i mam nadzieję że Kth przetrwa!!!
Gratulacje dla Tychów.
Brawa dla zawodników KTH za ambicję, zaangażowanie i walkę do końca!
Brawa dla wiernych kibiców za nieustający doping od początku do końca meczu przy takim wyniku! Co poniektórzy się powinni uczyć!
Nie chcę się nad Tobą pastwić,ale przeglądając komentarze zawsze miałeś wiele do powiedzenia na temat D.T. i słuszności tego projektu.Patrzyliście przez różowe okulary i nie przyjmowaliście do siebie,to co inni pisali,że to jest jakiś WAŁ HAŁASIKA. Dostaliście coś nagle i za darmo i dlatego było to podejrzane,do tej pory chyba nikt nie wie o co chodziło.Powiem o co mi chodzi,zresztą już kiedyś to napisałem-Chodzi o to,że zniszczyli tym projektem Zagłebie(zostawili ich w ostatniej chwili i w Sosnowcu nie mieli już czasu na skompletowanie składu),teraz zostawili was.Życzę wam z całego serca,by wasz klub NIE PRZESTAŁ istnieć przez to całe zamieszanie.Pozdrawiam
Stalowcu - nie odbieram tego jako pastwienie się.
Nadal uważam, podobnie jak część osób ze środowiska hokejowego (w tym byli zawodnicy tzw. Dream Team którzy do tej pory nawet nie dostali pieniędzy za grę), że w teorii projekt Dream Team zakładający grę reprezentantów Polski w jednym klubie pod okiem trenera Reprezentacji Polski, mający na celu podniesienie poziomu gry Reprezentacji Polski - miał sens. W teorii.

Każdy może mieć inną opinię na ten temat.

Problem polega na tym, że w praktyce finansowo-organizacyjnie projekt poniósł klęskę.

W żadnym moim komentarzu nie zapewniałem, że projekt Dream Team wypali/przetrwa. Była to raczej dyskusja nad przyszłością projektu czyli hipotezy i w takiej formie są pisane moje komentarze dot. Dream Team.

Dziękuję za życzenia i również pozdrawiam.
Niestety nie mogę się z tym zgodzić ponieważ każdy klub w Polsce musi sobie sam zadbać o finanse klubu.Taki nasz sanocki KH np.ma sponsorów(lokalnych)którzy łożą ogromne pieniądze,by była drużyna na takim poziomie jakim jest.Oświęcim,Tychy,Cracovia,JKH i inni też mają sponsorów i to od tych sponsorów zależy jakich zawodników mogą kluby zakontraktować.Wiesz,każdy by chciał mieć tak wspaniałą drużynęe za darmo.Owszem podniesiemy poziom tej reprezentacji ale jest to myślenie krótkofalowe,bo zawodnicy są już nie tacy młodzi, by móc z nich wykrzesać coś więcej.Weź teraz inne kluby-kogo mają sprowadzić skoro wszyscy najlepsi są w jednym klubie?-jak ma wyglądać rywalizacja w takiej lidze?-jaką szansę gry w reprezentacji będą mieli zawodnicy z innych klubów,skoro trener reprezentacji ma już wybraną swoją drużynę narodową?.Owszem dla Was byłoby lepiej ale dla innych,ale dla innych też?.Dla naszego hokeja nie ma i tak innej drogi,jak naturalizacja zawodników plus szkolenie i jeszcze raz szkolenie młodzieży.
Niestety nie mogę się z tym zgodzić ponieważ każdy klub w Polsce musi sobie sam zadbać o finanse klubu.Taki nasz sanocki KH np.ma sponsorów(lokalnych)którzy łożą ogromne pieniądze,by była drużyna na takim poziomie jakim jest.Oświęcim,Tychy,Cracovia,JKH i inni też mają sponsorów i to od tych sponsorów zależy jakich zawodników mogą kluby zakontraktować.Wiesz,każdy by chciał mieć tak wspaniałą drużynęe za darmo.Owszem podniesiemy poziom tej reprezentacji ale jest to myślenie krótkofalowe,bo zawodnicy są już nie tacy młodzi, by móc z nich wykrzesać coś więcej.Weź teraz inne kluby-kogo mają sprowadzić skoro wszyscy najlepsi są w jednym klubie?-jak ma wyglądać rywalizacja w takiej lidze?-jaką szansę gry w reprezentacji będą mieli zawodnicy z innych klubów,skoro trener reprezentacji ma już wybraną swoją drużynę narodową?.Owszem dla Was byłoby lepiej ale dla innych,ale dla innych też?.Dla naszego hokeja nie ma i tak innej drogi,jak naturalizacja zawodników plus szkolenie i jeszcze raz szkolenie młodzieży.

Rozważamy różne kwestie:
To czy klub jest ważniejszy niż reprezentacja.
To czy Dream Team miał być sponsorowany przez PZHL (wychodzi na to, że podobno nie. Sponsor DT się wycofał).
Na Twoje pytania odpowiadam - podobno DT miał grać w EBEL, nie w Ekstralidze.

Tak jak pisałem, założenie teoretyczne jest wg. mnie dobre. W praktyce wyszło inaczej.

Zgadzam się, że kluczem do sukcesu jest szkolenie młodzieży. Z tego co się orientuję, to młodzieżówki grają lepiej, awans chyba U20. I dobrzy trenerzy.
Co do naturalizacji zagranicznych zawodników - wolałbym, żeby kluby dawały szanse gry młodym perspektywicznym zawodnikom zamiast naturalizacji starszych zagranicznych zawodników, co jest właśnie strategią na krótką metę.

Wolałbym strategię na krótką metę, Polaków z DT w Reprezentacji niż zagranicznych naturalizowanych w Reprezentacji.

Szanuję Twoją opinię, jest wiele dróg do poprawy gry Reprezentacji Polski, szczególnie w sytuacji w której jesteśmy obecnie.
Wstyd Ponowie trenerzy z Tych. Żeby w takim meczu nie wystawić młodych zawodników rodem z Tych ? To kiedy mają się ogrywać jak nie w takim meczu. A potem my kibice dziwimy się, że niema w drużynie wychowanków, jak ich sami niszczycie, nie dając im możliwości gry. W Tychach nigdy nie szanowali swoich i nie szanują nadal. Taka to już idiotyczna przypadłość i ślepota trenejro i działaczy. A potem ździwienie, że w w wieku 20-22 lat zawodnicy kończą z hokejem. I mają rację. Polski hokej jest coraz bardziej chory, przez wasze działania. Jak się skończą pieniążki to zgłosicie drużynę do ligi amatorskiej, bo taka ona wam zostanie.
odnośnie sytuacji w polskim hokeju:

http://sport.interia.pl/skoki-narciarskie/news-krzysztof-biegun-nie-przylecial-z-kosmosu-ani-nie-spadl-z-ch,nId,1064057

od połowy artykułu.
atrakcyjny wynik
Ty to musisz mieć kompleksy! Aż tak bardzo to boli? A tak, nowe gwiazdy twojej drużyny się oszczędzały i dlatego dziś tylko 1:0. Oni tylko atrakcyjnie grają z Tychami, niestety nadal przegrywają!
A ty cos tak na nia wyskoczyl ?Dziewczyna (albo chlopak ,wszystko jedno ")),chciala na dalekim wyjezdzie zaszalec a tu zonk ,ot kobieca duma zostala urazona a nie tam jakies kompleksy od razu .
Dajcie mu spokój każdego szkoda.
są 3 punkty a wy i tak musicie być atrakcyjni !!! HEHEHEHHEH
POKAŻ JAK JESTEŚ ZŁY CZEKAM DZIECIĄTKO!!! :d:d:d:d
Tak na marginesie: http://kateheci.pl/kateheci/index.php/wiadomosci-klubowe/item/778-jesteśmy-z-wami?-1928-kth-gks-tychy-214-%20zdj%C4%99cia-video-pomeczowe-wypowiedzi#.Up5-zuHjAR0 "Co z tego, że rezultaty są, jakie są? Z zespołem trzeba być na dobre i na złe. Jeśli ktoś tego nie rozumie, to lepiej, żeby w ogóle odpuścił sobie oglądanie rywalizacji sportowej na żywo." - A ja proponuje żeby Gość który to pisze odpóścił sobie pisanie głupot. Koleszka myśli że ktoś będzie płacił za bilet żeby oglądnąć pogrom. Z d....y się chłop urwał!!!!
Typowy kibic sukcesu. „Nie pójdę na mecz bo i tak przegrają. Szkoda kasy na bilet.” Tylko że tą kasą wspierasz swoja drużynę. No ale wiadomo, zwycięstwo ma wielu ojców, a porażka jest sierotą. Obyś się nigdy nie m usiał o tym przekonać na przykładzie swojej drużyny.
Sorry odpuścił :)
Ale że Rzeszutko się załapał do składu?
...i pokazal z bardzo dobrej strony...trener bedzie mial dylemat
Nie wiem czy będzie miał dylemat. W Krynicy wstawił Rzeszuta w miejsce Gwiżdża i grali wszyscy napastnicy - 13 sztuk. Jestem za tym, żeby tak zostało na kolejne spotkania.
Koleżanko wy nam ogrywajcie M. BEPIERSZCZA bo w przyszlym sezonie nam sie przyda
tu wlasnie podkresliles swoj klub.zero szkolenia tylko podkupic zawodnika a po 2 sezonach spadaja o kilka klas
Jak chcesz to mozemy porównać naszych wychowanków z waszymi.?
oczywiscie przystaje na twoja propozycje. z czystej ciekawosci nie zawisci. prosze podaj grajacych wychowankow w phl oraz ich statystyki.pozwol ze ja zrobie to jako drugi (wylacznie z uwagi ze pisze z komorki)
Zawodnik bramki asysty
Sebastian Kowalówka 14 22
Marcin Jaros 7 10
Damian Piotrowicz 8 7
Adrian Kowalówka 2 12
Wojciech Wojtarowicz 5 8
Patryk Noworyta 5 6
Jarosław Kłys 2 8
Tomasz Połącarz 6 2
Mateusz Adamus 2 4
Wojciech Stachura 2 4
Marek Modrzejewski 3 2
Michał Kaspreczyk 1 4
Paweł Fiedor 1 2
Patryk Malicki 1 1
Szymon Urbańczyk 0 1
Jakub Radwan 0 1
Jakub Nowotarski 0 1
Mateusz Kowalówka 0 0
Adam Żogała 0 0
Arkadiusz Klaja 0 0
Tomasz Kwadrans 0 0
Artur Budzowski 0 0
Jerzy Gabryś 0 0


Przemysław Wiek
Bartłomiej Manista
Robert Kowalówka
Toxic chodziło mi o całokształt wsz wychowanków co np osiągnęli, a nie Ty mi wpisujesz jakis kilkunastu patalachow których nazywasz hokeistami . Co z tego ze macie ich 15 jak 2 moze sie do czegoś nadaje , wole mieć tak jak my 3 czy 4 ale takich co prezentują jakis poziom. Acha zadnego z nich nie weźmiemy do Tychow nie nadają sie.
Nic bardziej inteligentnego się po tobie nie można było spodziewać. Poniżej pewnego poziomu nie schodzę.Dodam tylko że jak chcesz całokształt to jako klub dalej jesteście w czarnej du...
No wlasnie kazdy pisze co mu wygodnie. A ten twoj klub te sukcesy ktore osiągał to ilu miał wtedy wychowanków tez tylu co napisałeś wyżej?
juz ci odpowiadam.
Klisiak
Kotonski
Wieloch
Wojciechowski
Malicki
Kuberski
Jarosz
Porzycki
Kobielusz
Piatek
Magiera
Witak Adam
Osoba
Jaros
Wojtarowicz
Gabrys
Jakubik
Klys
Baran
Witek Przemek
Moze kogos przeoczylem,ale jechalem z pamieci. Moze to dla ciebie malo-trudno
A ktorzy to z nich grali w jakiejś poważnej lidze , bo chciałbym wkońcu porównać ich z naszymi wychowankowie?
Ile tu jest zawiści i nienawiści ehh żal czytać te wszystkie wypociny oczywiście nie kibiców których powinno to dotyczyć tylko jak zwykle zakompleksiony Unita i inny wynalazek musiał coś napisać bo byłby chory brak słów bez odbioru pozdro dla normalnych :)
Nie chodzi tutaj o zawiść czy nienawiść ale o przetarcie brudnych zamazanych okularów. Bo jeżeli ktoś oglądał wczoraj mecz "hokeja" w Tv to nie wiem czy kiedykolwiek znowu powróci do tak pieknej dyscypliny sportu. Ja myslałem że zwymiotuje- przecież tego się nie da oglądać ba nawet nie wiem o co chodzi w takich meczach. Przecież cyrk daje jakieś przedstawienie a tutaj to nawet komedią czy kabaretem nie można nazwać. Nich się chłopaki ogrywają ale z HC Poznań czy Września (chyba w tamtym roku grali na tym poziomie rozgrywek). Ogólnie klauny Bubel i Koszok robią sobie totalne jaja z wszystkiego i wszyscy sa happy na całego - ja nie biorę udziału w tym bajzlu.
Dokładnie tak jest.Mówienie o kibicach sukcesu to totalna bzdura.Jestem kibicem hokeja (a nie sukcesu),a tego co wczoraj byliśmy świadkami nie można nazwać hokejem.Nie chodzi mi tu o GKS ,ale do meczu potrzebne są 2 drużyny.
A najgorsze jest to że w PP w półfinale Sanok ma zagrać z KTH . I teraz pytanie - po co taki mecz , dla kogo? . Mimo że jestem z Sanoka wolę żeby drużyna przegrała z Jastrzębiem lub Tychami niż katawać sie "czymś takim" . Druga sprawa to kibice ? Dla kogo gra teraz KTH 250 osób ?. To jest niby super ,że kibicują do końca . Chyba idą święta a niektórzy się faktycznie z choinek pourywali.
Wreszcie jekaś sensowna dyskusja!!! Brawo Panowie!!! KTH może sie ogywać z I ligą a nie robić cyrku z i tak słabej ekstraklasy. Jak się nie ma miedzi, to się w domu siedzi!!!
Nawet wydaje mi się te 250 osób to mocno naciągnięte.Nie chodzi tutaj żeby KTH wygrywało i wtedy będzie frekwencja ,ale żeby mecze stały na jakimś przyzwoitym poziomie.Po to jest podział na klasy rozgrywkowe aby drużyny prezentowały w miarę zbliżony poziom ,bo wtedy są emocje.
Bombel 1980 - wg. wielu użytkowników tego portalu "srim tim" był cyrk, obecna drużyna 1928 KTH też jest cyrk. "Srim tim" obniżał poziom ligii, obecna drużyna 1928 KTH też obniża poziom ligii.

Z jednej skrajności w drugą, a jednak wynik taki sam. Paradoks.
ankry - "Po to jest podział na klasy rozgrywkowe aby drużyny prezentowały w miarę zbliżony poziom ,bo wtedy są emocje." - to prawda, więc ile drużyn wg. Ciebie powinno grać w Ekstralidze?
Drogi Konradzie.
Czego w tych skrajnościach nie rozumiesz? Normalna rzecz, że jeśli jakaś drużyna jest za mocna lub za słaba, to gra z nią staje się nie ciekawa, gdyż z góry wiadomo kto wygra... Chodzi o to żeby wszystkie drużyny prezentowały podobny poziom :)
Pozdrawiam
Drogi Iwanie,

Zgadzam się, że gdy drużyna prezentuje za wysoki lub za niski poziom to gra z takim przeciwnikiem jest mniej ciekawa niż pomiędzy drużynami o podobnej sile.

Pisałem o poziomie ligii. Chyba nie uważasz, że gdyby mocna drużyna np. z innej ligi dołączyła do naszej Ekstraligii to obniżyłaby tym samym poziom naszej ligii?

Ciekawe pytanie zadał 1928 - ile drużyn powinno grać w Ekstralidze (drużyn o zbliżonym poziomie)? Sześć? Siedem?

Możliwe, że za dwa lata play offy z automatu dla każdego uczestnika ligi :-(
Ile drużyn powinno grać w ekstraklasie?No cóż nie ma reguły.Myślę że obecnie to najwyżej 8,bo 6 to chyba by było za nudne.Wiadomo że nigdy drużyny nie będą prezentować podobnego poziomu,ale nie powinno być takich rozbieżności ,jak obecnie prezentuje KTH.Z całym szacunkiem dla KTH (bo chodzę regularnie na ich mecze około 30 lat),ale gdy była tylko I II liga(nie było ekstraklasy),a graliśmy przeważnie w II lidze ,mecze były bardziej emocjonujące niż teraz.Może ktoś pamięta były takie turnieje barażowe o awans do I ligi w czterech miastach ,mecz każdy z każdym przez 3 dni.Zazwyczaj w tym turnieju uczestniczyli:KTH,Stoczniowiec,Pomorzanin Toruń,GKS Jastrzębie.Takiej frekwencji na meczach można było tylko pozazdrościć
sześć to za nudne, a z drugiej strony KTH ma realne szanse na wygrane z dwoma drużynami Ekstraligii.
popieram te mecze mijaja sie z celem kaszowski jak jestes taki kozak i wielki prezes razem z dublami opowiadasz o sponsorach to pokaz jakich masz sponsorow i nie opowiadaj jak 2lata temu o sponsorach 100%ipewnych opowiadal czarny i wszyscy wiemy jak to sie skonczylo.cofnij chlopakow do pierwszej ligi i niech tam graja przynajmniej beda jakies normalne mecze z paroma klubami jak janow torun opole i inne i gwarantuje ze bedzie wiecej ludzi na trybunach.bo teraz to jest anty hokej i nie da sie na to patrzec .i powinniscie oddac ludziom kase za karnety
Masz rację ewald!!! Ludzie powinni dostać kase z powrotem ro oszustwo!!! A Kaszowski dalej głupa pali. Hałas go wydymał bo szukał głupiego, on chyba w cuda wierzył z Wołodią. Prawdziwy prezes zap.... po miejscowośiach i szuka kasy a nie siedzi i głupa pali.
ludzie potrzebuja widowiska a nie taka kpine ja k wczoraj .pograc w 1lidze szukac kasy i od nowego sezonu starac sie ze wzmocnieniamy a nie na sile grac w phl bez sensu
Ewald widzę ,że jedyny rozumiesz sytuacje waszego klubu KTH (którego bardzo szanuję) ale nie wszystko zależy od Was gdyż Buble i Koszok świetnie się bawią wystawiając świadectwo że DT to była faktycznie zabawa na kredyt którego nikt nie zamierza spłacać. Co wiecej ktos dalej manipuluje publiką bo jak można nazwać tytuły na Katemeci.pl
"Była walka , zabrakło sił ", " Czy wygrywasz czy nie" , "Jesteśmy z wami . A zostało jeszcze nasze Polskie " Nic się nie stało " .
Słucham tak komentarzy miedzy innymi Konrada i powiem tak hokeista to zawód w którym jak w przypadku aktorów, piosenkarzy i innych artystów liczą się prezentowane umiejętności a na poklask publiczności trzeba sobie zasłużyć ciężką pracą i ciągłym samodoskonaleniem mnóstwem wyrzeczeń, miejsce w którym się znajdujesz zależy od poziomu twoich umiejętności M. Czerkawski wspomina w swojej książce nikomu nie ujmując, że niektórzy zawodnicy których zna też mogliby grać w wyższych ligach ale wybrali wygodniejszy sposób lub zabrakło im determinacji. Ale do czego zmierzam trzeba spojrzeć prawdzie w oczy i ocenić też swoją drużynę bez rzucania pustych haseł wiara i wierny kibic, a realia są takie że większość zawodników w obecnym składzie jak ich niektórzy określają młodzi zawodnicy to chłopaki powyżej 20 lat i za późno na naukę gry w hokeja najmłodsi 19 lat w zasadzie jest tylko 2 którzy coś prezentują z jakąś perspektywą i może 3 doświadczonych na w miarę zadowalającym poziomie ogólnie większość nie potrafi dobrze na łyżwach jeździć i kijem się posługiwać, Zejdźcie w końcu na ziemie i zrozumcie że z tego hokeja nie będzie.
Nie rozumiem w której części mój komentarz jest niezgodny z Twoją opinią.
A propos książki - to prawda, znam te przypadki, opisane na stronach nr. 21-22 i zgadzam się z opinią Mariusza Czerkawskiego.
bombel1980 ten pismak z kateheci.pl to jakis kompletny * i szowinista wypisuje bzdury ze ludzie nie chodza na mecze i ich obraza a na co maja chodzic ja sie pytam patrzec na ta kpine 14-2 teraz jaki klub by nie przyjechal do beda sie starali pobic ten rekord i poprawiac sobie statystyki strzeleckie i ludzie majachodzic panie truchan na takie mecze i jeszcze za to placic ciekawe czy ty gdybys mial placic i ogladac to cos to bys wypisywal takie bzdury.ja bylem wczoraj ostatni raz szkoda kasy.wolal bym chodzic na 1 lige
A najlepsze jest to że Krynica za friko (gdyz nie zapłacili zawodnkom DT) są w finale PP oraz przez dwa lata nie spadają z ligi. To samo dotyczy się Nowego Targu który bedzie sobie przygotowywał swoją jakże utalentowaną młodzież. Inne kluby z pierwszej ligi są poprostą *ami ,gdyż bedą musiały wywalczyć sobie miejsce w ekstraklasie.
Dla mnie sensownym rozwiazaniem byłaby walka w Play-out (niech ktoś spadnie w tym roku ) bo w innym przypadku ślizgawka przez 3 lata.
Dlaczego nie grał Mateusz Dubel i rosjanin Jemelin ?
to nie napinka ale przypomnę kolegom z Krynicy ze od początku pisałem ze ten caly DT będzie gwoździem do trumny prawdziwego KTH, nie zycze tego temu zasłużonemu klubowi
bombel- Tak czytam te twoje komentarze i dochodzę do wniosku, że jesteś przygłupem!
Bingo stary - widać pochodzenie i IQ po nicku w końcu -człowiek z Krakowa bez kompleksów który jednym zdaniem potrafi załatfić każdego. (oj centusiu krakowski na rynek precle sprzedawać)
Bomblu, chcesz porozmawiać o pochodzeniu?
A chociażby w tym Konradzie że piszesz o wierze w drużynę i byciu z nia na dobre i na złe a ja mówię wprost że na to by być oglądanym trzeba sobie zasłużyć co do bycia na dobre i na złe jak najbardziej kto chce możesz to oglądać śledzić losy i postepy lub spadki swojej drużyny dla innych to po prostu nie warta ogladania miernota i nie można się też na siłę upierać przy drużynie seniorów i to jeszcze w ekstraklasie bo część występujących zawodników a raczej większość powinna realnie ocenić swoje możliwości i bawić się za darmo w amatorski sport lub powiesić łyżwy na kołku a ty mówisz o ogrywaniu się młodzieży brawa za walkę...? a na marginesie ni pomyślałeś dlaczego Czerkawski w ogóle nie zabrał głosu w sprawie inicjatywy DT którą ty hołdowałeś zajmując się jednocześnie w tym czasie fundacją sport7 która wcale nie zaczyna wszystkiego od seniorów a wrecz przeciwnie od młodzieży?
Napisałeś m.in.:
"hokeista to zawód w którym jak w przypadku aktorów, piosenkarzy i innych artystów liczą się prezentowane umiejętności a na poklask publiczności trzeba sobie zasłużyć ciężką pracą i ciągłym samodoskonaleniem ..." "M. Czerkawski wspomina w swojej książce nikomu nie ujmując, że niektórzy zawodnicy których zna też mogliby grać w wyższych ligach ale wybrali wygodniejszy sposób lub zabrakło im determinacji."

Dlatego też uważam, że kibicowanie obecnej drużynie 1928 KTH jest jak najbardziej na miejscu, dlatego że praca zawodników obecnie spełniają powyższe argumenty.

O kibicowaniu drużynie przez wiernych kibiców od których inni mogliby się uczyć - pisałem w odniesieniu do kibiców innych klubów, którzy nazywając kibiców KTH "kibicami sukcesu" sami prawdopodobnie olali by kibicowanie przy wyniku 2:14.

"a na marginesie ni pomyślałeś dlaczego Czerkawski w ogóle nie zabrał głosu w sprawie inicjatywy DT którą ty hołdowałeś zajmując się jednocześnie w tym czasie fundacją sport7 która wcale nie zaczyna wszystkiego od seniorów a wrecz przeciwnie od młodzieży? " - szczerze mówiąc to się nie zastanawiałem. Uważam, że szkolenie młodzieży to podstawa w budowie mocnej reprezentacji kraju. Nie sądzę, że projektu DT ze szkoleniem młodzieży przez fundację nie można połączyć. One się nie wykluczają, są to różne projekty i powinny działać wg. mnie równolegle.
Oczywiście kibicować można każdej drużynie nawet najsłabszej co nie zmienia faktu że tak słaby hokej jaki prezentuje drużyna KTH na poklask nie zasługuje i nie przyciągnie ludzi na stadion.Tak przykra prawda
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zarejestruj się.

UWAGA! W związku wejściem w życie z dniem 25 maja 2018r. nowych regulacji prawnych opartych o treść ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) aktualizacji uległa Polityka Prywatności Hokej.net.

WAŻNE! Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Stosujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących tzw. „ciasteczek”. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
V