Hokej.Net Logo

Wyświetleń: 8989

Czołowy defensor PLH wybrał drużynę z "piwnego miasta"

2013-05-08 15:42:37

Pavel Mojżisz zmienia barwy klubowe. Od przyszłego sezonu będzie występował w GKS Tychy - informuje oficjalna strona klubu.


- GKS to bardzo dobry zespół, który ma grać o mistrzostwo. Oferta z Tychów była dla mnie tym atrakcyjniejsza, że teraz będę miał zdecydowanie bliżej do domu niż z Sanoka - wyjaśniał 35-letni, ofensywnie usposobiony obrońca.

Przez ostatnie dwa sezony Mojżisz występował w barwach Ciarko PBS Bank Sanok, Rozegrał 96 ligowych spotkań, w których zdobył 37 bramek i zaliczył 53 asysty. Na ławce kar przesiedział 72 minuty.
Wcześniej występował też w klubach czeskiej ekstraklasy i tuż na jej zapleczu. 
 
- Mam nadzieję, że udowodnię kibicom GKS swoją wartość na lodzie. Z tego co pamiętam, żadnemu napastnikowi GKS nie zaszedłem za skórę. Liczę na ciepłe przyjęcie w drużynie - dodał. 



Powrót

Komentarze:

Powodzenia w Tychach .Pozdrowienia z Sanoka
No to Zion na treningach ma kogo wciągać nosem :)
Na Ukrainie widzę rozbiórka drużyny jedno sezonowcy a takie krzykacze byli
"U was ............za to kraina mlekiem i miodem płynąca. W sumie racja ciężko cokolwiek tam rozebrać... Stachura ? Piekarski ? Piotrowicz ? he he he
Się lepiej martwcie o sb bo mając takich graczy jak znowu ugracie ledwo medal to bęzie wstyd na całą hokejową Polskę
A Ci to zawsze najwięcej szczekają a jak przychodzi co do czego to dostają 8 u siebie...
U nas przynajmniej udało się coś wygrać, u was za to kasa z paluszków lała się strumieniem, zawodnicy dawali się pokroić za klub za to wyników zero :)
ja się już przyzwyczaiłem, że najgłośniej szczekają małe psy i to w sprawach, które ich nie dotyczą ;)
kibice z Osw. jak zwykle na swoim poziomie.
Pewne info - Qunia w tym sezonie zmienia nazwę z Qunia 08 oświęcim na Qunia 011
szkoda, że taki stary
uwierz mi wiek w niczym mu nie przeszkadza aby strzelać gole i dobrze grać.
Szkoda, że odszedł z Sanoka - Dzięki i powodzenia.
... miałem na myśli jego grę dla POLSKI
To jeszcze na Dronie czekają..
Brawo!!!nareszcie dobry obrońca po Rafale Dutce,oby grał dla nas tak jak najlepiej potrafi.GKS GKS!!
Starszy już pan z niego ,oby mu wyszło bo w Tychach nie wszystkim wychodzi !!!
Dwa bardzo dobre transfery w tak krótkim czasie, brawo dla klubu. Teraz podpisać umowy z tymi którzy zostali i można grać.

ps. Kibice Unii cieszący z się z rzekomego upadku Sanoka... żenada. Ale niczego innego spodziewać się po nich przeciez nie można.
Świetny transfer ale obawiam się że niestety będzie jak zawsze co z tego że pozyskujemy świetnych zawodników żeby coś zmienic trzeba zacząc od góry bo niektórzy do stołków już przyrośli.Każdy kto do nas przychodzi dostosowuje się do poziomy naszych ślizgaczy .
Rzeszuta brakuje jeszcze od Quni ;)
Taki z ciebie wiejski kibic osle ze nie wiesz gdzie Rzeszut jest?
Medali sie nie rozdaje jeszcze bo to bardzoooo daleka droga ale jak na razie ofensywa transferowa mnie bardzo zaskakuje. Myślę iż Tychy będą mocni w tym sezonie bynajmniej na papierze. Pozdrowienia z Oświęcimia. I niech mi nikt nie powie że nie można zazdrościć takich transferów bo Jarek w tamtym sezonie to jeden z 3 najlepszych zawodników od nas a Paweł nie raz pokazał na co go stać. Tak więc jeszcze raz gratulacje za transfery
Tylko pogratulowac takich wzmocnien.Rzaszutko,teraz Mojzisz strach co bedzie dalej.i nie mowie tu zlosliwie..Szkada tylko ze jak sie wzmacnia jedna druzyna to oslabia sie inna w naszym kraju,ale coz jak sie ma kase to sie ja bawi..JANUSZYK PATRZ I SIE UCZ,choc on jest za tepy zeby sie czego kolwiek nauczyc..
Witaj w Tychach ,zawsze podziwialem Twoj strzal z niebieskiej...
Acha kibice z Sanoka nie przejmojcie sie tymi powiatkami
Kolejny transfeer boli Unie Oswiecim.
Niby z jakiego powodu,Tychy idą na jakość a nie ilości tyle w temacie,na naszą słabą ligę to są wzmocnienia!Myślę że w tym sezonie w końcu Tychy mogą dopiąć swego.
Qunia poluje na Oveczkina ;)
zaś nasciągaja "gwiazdek" a wygra Rohaczek...
niedziwne ze gosci niegral o braz jeden mecz niedziwne ze potem slabo gral juz teraz wiem oco chodzilo
Ta nikt o zdrowych zmysłach nie przejmuje się tym co tu szczekacze z pewnego miasta piszą. Pavel najlepszego i życzę kolejnego udanego sezonu w PLH. Oczywiście dzięki za te 2 lata w Sanoku. To właśnie dzięki takim zawodnikom zapachniało profesjonalizmem w naszej biednej lidze.
A teraz tak żartem. Czy któryś klub może jest zainteresowany "wykupieniem" sanockiego prezesa?:)
Na razie zaskakuje mnie nowy menago, dwa b.dobre transfery. Może Dronia i Grucha tez dołączą. Trzeba powalczyć oDa Costę, Ziona i Łopuskiego i poszukać jeszcze jednego dobrego obcokrajowca. Nie wspomnę o bramkarzu, Kalemba jest wolny...
I gdzie te wpisy Mistrz STS. HAHAHA Milionerzy za złotówke. Teraz już dziady ściągnijcie znowu Wolskiego i będzie grał z *em Odrobnym!!! Hahaha
Krysiak czeka na Wolskiego na lotnisku ;)
Pavel nie wiem jakie miales układy z Krysiakiem i czy ci wisial kase ale troche ch.....wo to zrobiles ida do naszego rywala. tyle.
Pavel Powodzenia w Tychach :) Pozdro z Sanoka dałeś Naprawde dużo Naszej drużynie! :)
Znow news o Tychach i patrz...dwie dziewczyny z powiatu oswiecimskiego w roli glownej: KIBIC KSU 1946 i TOXIC :):) hehe

Nie martwcie sie do was tez dolacza dwaj nowi zawodnicy... na atak Zrzigol Cwiter z Wegier i czeski obronca Wydupil Piskacek...
Bedziecie mocni jak nigdy !! Zostaniecie miszczem powiatu!!
spokojnie dark queen o mnie się nie martw. Wydupil Tyskaczek skądś znam, a po rodzinie reklamujesz...:)
byl obronca dobrym ale to co zrobil przekresla wszystko najpierw niegral meczu jednego o braz potem slabo zagral a teraz tam idzie , cos okropnego kazdy wie oco chodzi nieudawajcie ze niewiecie . poogladajcie mecze z jego wykonaniu o braz tyle w tym temacie dowidzenia panu ,
Myślę że wszyscy wiedzą że chodzi mi o *ch * .
A Pawłowi życzę powodzenia w nowym klubie widzę że Tychy idą na mistrza.
Tychy na razie zrobiły dwa b.dobre transfery, ale do skompletowania kadry daleka droga, kontraktów nie podpisali: Łopuski, Pasiut, Da Costa, Zion, nie ma drugiego bramkarza. Poczekajmy aż będzie wszystko jasne. Sanok też miał w zeszłym sezonie super team i jak wyszło każdy wie... Do sukcesu potrzebna jest odpowiednia motywacja i porządek w klubie oraz trener z głową i jajami. Tych co na razie odeszli mi nie żal , może poza Guzikiem bo chłopak mi się podobał, waleczny i ambitny.
Sypie się powoli "galaktyczna epika z grodu Grzegorza"- cóz może Krysiak zamiast Mojsisza Crosbiego sciągnie?
żebyś się * nie zdziwił !!!
Nie ma powodów do radości, wolałbym silna ligę i ciekawe mecze a nie np. GKS który leje wszystkich po 10-0 bo nie mają w innych klubach kasy.
Zgadzam się z barackiem co z tego że wzmacniamy się kosztem innych klubów które będą dostawac po 10 bramek po miesiącu stanie się to nudne bo będzie wiadomo kto zdobędzie medal .
Szkoda że nie ma w naszej EL 6-10 równorzędnych zespołów grających na wysokim poziomie tylko 4 . Uważam że w tym sezonie liga będzie nieciekawa a co za tym idzie nieatrakcyjna dla kibiców bo co to za radośc z medalu który można zdobyc ślizgając się cały sezon .
>A Rzeszutki wam nie żal ?
nie, tylko ciebie nam żal biedoku ta choroba cię wyniszcza
I tak mistrza nie będzie :D
prawdziwy profesjonalista , skromny zawodnik
Pawel witamy w Tychach!!!
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zarejestruj się.

UWAGA! W związku wejściem w życie z dniem 25 maja 2018r. nowych regulacji prawnych opartych o treść ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) aktualizacji uległa Polityka Prywatności Hokej.net.

WAŻNE! Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Stosujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących tzw. „ciasteczek”. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
V