Hokej.Net Logo

Wyświetleń: 11035

Wymęczone zwycięstwo po dogrywce (WIDEO)

2012-01-31 23:05:28

To nie był łatwy mecz dla podopiecznych Marka Ziętary. Przez większą część meczu to Jastrzębianie mieli więcej okazji do zdobycia gola od zespołu z Sanoka. Jednak postawa Przemysława Odrobnego i szczęście w dogrywce pozwoliło liderowi zainkasować dwa punkty.


Więcej wkrótce ...

Po meczu powiedzieli:

Marek Ziętara (trener Ciarko PBS Bank):
- Jastrzębie bardzo dobrze zagrało przez dwie tercje, zwłaszcza w defensywie. Widać było, że nastawili się na tą grę defensywną i szybki kontratak. W dużej mierze im się to udawało przez te dwie tercje. Oba zespoły przez ten okres grały taki asekuracyjny hokej, dość mocno defensywny,czekały na błędy przeciwników. W trzeciej tercji oba zespoły miały okazje do zdobycia bramek, ale bramkarze spisywali się bez zarzutu. W tej odsłonie przemeblowałem trochę skład, graliśmy na trzy piątki, co przyniosło kilka znakomitych sytuacji przed końcem spotkania. Nie udało się zdobyć gola w przewadze, ale w końcówce dogrywki zadaliśmy decydujący cios.

Jacek Chrabański (II trener JKH GKS Jastrzębie):
- Nasza sytuacja jest taka, że potrzebujemy tych punktów jak ryba wody. Przy odrobinie szczęścia i po przebiegu gry mogliśmy dzisiaj zainkasować trzy punkty. Niestety nie udało się. Staraliśmy się najpierw nie stracić gola, mieliśmy kilka dogodnych sytuacji, ale po raz kolejny klasę pokazał Przemysław Odrobny. W trzeciej odsłonie pierwszy zdobyliśmy bramkę, jednak Sanok przyśpieszył i wyrównał, a w dogrywce przechylił szalę zwycięstwa na swoją korzyść. Na pewno walka będzie do samego końca o tą czwórkę, tym bardziej szkoda straconych punktów.

CIARKO PBS BANK KH SANOK – JKH GKS JASTRZĘBIE 2-1 po dogr. (0-0, 0-0, 1-1 – DOGRYWKA 1-0)

0-1 Kąkol - Bryk (48:53), 1-1 Gruszka – Dziubiński (52:43), 2-1 Zapała – Dronia (64:42). 

CIARKO PBS: Odrobny - Mojzis, Dronia; Rąpała, Kotaska; Skrzypkowski, Kubat – Vozdecky (2), Zapała, Kolusz (2); Gruszka, Dziubiński, Malasiński; Vitek, Krzak, Strzyżowski; Radwański (2), Milan, Mermer (2). Trener Marek ZIĘTARA. 

JKH GKS: Kosowski (2) - Labryga, Bryk; Górny (4), Ivicic (2); Rompkowski, Dąbkowski (2) oraz Pastryk – Danieluk, Lipina (2), Bordowski; Urbanowicz, Drzewiecki, Marzec; Kulas, Kąkol, Strużyk; Kogut, Salomon (2), Szczurek. Trener Jiri REZNAR. 

SĘDZIOWALI Przemysław Kępa oraz Robert Długi i Wojciech Kolusz (Nowy Targ). KARY: 8 - 14 minut. WIDZÓW 1800.







Powrót

Komentarze:

1800 widzów? 2200+ było jak nic
Na bank ponad 2000. Nie wiem czy Oni wpuszczają 500 osób za darmo, że liczba sprzedanych biletów nie odzwierciedla liczby kibiców.
Tak i podobno od następnego sezonu maja być bramki co będą liczyć osoby które wchodzą na mecz
...ciekawy jestem jak liczą osoby co maja karnety ?
ZAPRASZAMY NA MECZ O WSZYSTKO!!!
JKH GKS Jastrzębie - GKS Tychy
10.02.2012 JASTOR
To be, or not to be on the play-off.
Tyscy kibice.
mecz na pół gwizdka - nasi starali się przegrać ale nie wyszło ;] Dobrze wiedzieć ze nawet grając na 50% ogrywamy Jastrzębie...
a może Sanok grał na 49% albo 51% jak to wyliczyłeś znafco jakimś wzorem czy jak ? Dla mnie Sanok nie jest już takim faworytem jak był wcześniej, gorzej jak się okaże w play-off że jednak Sanok grał na 100%, ale będzie wielkie rozczarowanie.
tak golfiku, tak...Sanok zeby wczoraj przegrac z beznadziejnym Jastrzebiem musialby chyba grac bez bramkarza albo polozyc sie na lodzie...A o tym jak ten mecz byl przez sanoczan traktowany niech swiadczy fakt, ze na 1:30 przed koncem 3 tercji i przy remisie na lodzie byla 4 piatka :) No coz, jesli to bylo Jastrzebie grajace o zycie to serdecznie wspolczuje.
golfik dla mnie faworytem w tej czwórce nie jest już jastrzębie które gra coraz gorzej. Więc o Sanok sie nie musisz martwić bo Sanok musi wygrać tylko jeden mecz i utrzymać 1 miejsce w grupie a Jastrzębie ? no cóż Jastrzębie musi wygrywać prawie wszystko co jest raczej mało prawdopodobne.
golfik, nie martw się naszym play offem, a raczej tym, zeby Twoja druzyna w nim zagrała. Po tym co widzialem wczoraj, nie wyobrazam sobie, zeby Jastrzebie moglo kogokolwiek przeskoczyć w walce o czwórkę. A nasza wczorajsza gra... no cóż - liderowi WOLNO WIĘCEJ :) my mogliśmy, wy musieliście, ponieważ jesteście słabi, nawet mocno ulgowe podejście Sanoka (Kolusz na obronie w trzeciej tercji) Wam nie pomogło.
ZAPRASZAMY NA MECZ O WSZYSTKO!!!
JKH GKS Jastrzębie - GKS Tychy
10.02.2012 JASTOR
To be, or not to be on the play-off.
Tyscy kibice.
ciekawe, że z tym słabym, beznadziejnym JKH dwa razy w tym sezonie przegraliście, raz wygraliście po dogrywce i raz bardzo szczęśliwie wygraliście 1-0 na początek sezonu a nie muszę chyba przypominać, że to właśnie JKH Was odprawiło w zeszłym sezonie i medale przeszły koło nosa...
Gdzie ci pewni sanoccy "kibice" typu tattoo i bad mod. którzy pisali że sanoczanie odpuszczą bo JKH to najlepszy rywal do półfinału.Wypowiedż przedmeczowa Radwańskiego i wygrana pokazała wam "ekspertom" że Ciarko nie odpuści nikomu.Wasze pewne zapowiedzi już po meczach niedzielnych zostały ośmieszone.Jak jeszcze raz będziecie chcieli tak prognozować wynik to się zastanówcie!
Moim zdaniem zawodnicy z Sanoka nie kalkulują z kim byłoby lepiej. Jeszcze dużo może się wydarzyć. Inna sprawa to, że mając taką przewagę w tabeli wychodzą na lód bez spinki, motywacji. Po prostu wychodzą pograć i trochę poprzeszkadzać rywalowi. Widziałem ich twarze, spokojne, wręcz znudzone- zupełnie inny widok niż w pucharach. Za to wychowanek Strzyżowski jeździł ile tylko mógł- widać, że miejscowy to serce zostawia na lodzie (chociaż go nie lubiłem gdy był kilka lat młodszy). Moje słowa najlepiej potwierdzi to jak szybko odpowiedzieli na bramkę Jastrzębia- gdy zaczęli przegrywać momentalnie stali się 2 razy szybsi i to przyniosło od razu efekt. Mimo obaw o to odpuszczanie to widzę, że mają potencjał i jak przyjdą Play-offy to dadzą radę- mam nadzieje, że spokojnie się do nich przygotowują. Za to Odrobny- fenomenalnie dzisiaj- miał wiele okazji, a Obrona stopą w powietrzu- cudo.!
ja też myślę, że nie kalkulują... ale w ostatniej kolejce pomogą Podhalu
hehehhehe takie moje zdanie ,że nie wyszło to nie zawsze się da.
a tak przy okazji to nie jest to dla nas najlepszy rywal
spekulacje i dyskusję w internecie można jezcze przejść. Ale zachowanie niektórych id.iotów na arenie było skandaliczne. Wyzywanie własnych zawodników od de.bili, szyderstwo i głośny smiech przy każdym nieudanym zagraniu. Jeden cymbał siedzący niedaleko mnie PRZYNAJMNIEJ 100 razy powtórzył "to jest ustawione". Po strzeleniu zwycięskiej bramki nie cieszył się!!! Padła jego krety.ńska teoria. Oczywiście już potem nie odezwał się słowem.
Tacy ludzie na hali pojawiać się nie powinni. 28 zwycięstw w 32 meczach (o ile się nie mylę), zdobyty Puchar Polski to widac za mało, żeby nie traktować swoich graczy jak szmat i sprzedawczyków. Za chwilę PO i będą ich nosić na rękach i głośno dopingować. WSTYD! Idź jeden z drugim pod szatnię i powiedz swoje mądrości zawodnikowi w oczy.
Zgadzam się z Sergijem. Szokuje mnie ilość psycholi na trybunach obrażających swoich (nie mówiąc o gości) zawodników. Jak można obrażać swoich grajków? po co? w czym im to pomaga? Potrafią durnie drzeć swe zapijaczone *e typu"Grać k...a!" nie mówiąc o innych hasłach z najniższych rzędów wprost na tafle gdzie wszystko słychać, a później tylko widzę naszych zawodników patrzą się po sobie ZDUMIENI .. Łory WON!!!!!!
ZAPRASZAMY NA MECZ O WSZYSTKO!!!
JKH GKS Jastrzębie - GKS Tychy
10.02.2012 JASTOR
To be, or not to be on the play-off.
Tyscy kibice.
ten 1 pkt Jastrzębia może mieć ogromnezna czenie!
Punkt zdobyty na tak trudnym terenie cieszy. Jednak JKH po raz kolejny dało popis nieskuteczności i marnotrawienia doskonałych sytuacji!!!
Jako stary kibic Sanoka powiem krótko : Jastrzębie grało dwie klasy lepiej i należało im sie zwyciestwo. Mam poważne obawy co do play - off.
Nie przystoi tak grać liderowi, jastrzębie zdecydowanie lepiej się prezentowało, znakomicie bronił Odrobny, gra ofensywna Sanoka zero pomysłu, Vozdi od dobrych kilku meczy jest na wakacjach, cień zawodnika jakiego znamy
"Nasza sytuacja jest taka, że potrzebujemy tych punktów jak ryba wody"
wczoraj odniosłem inne wrażenie.....
A ja odniosłem właśnie takie. JKH zagrało dobry mecz, naprawde starali sie , oddawali mnóstwo strzałów na bramkę. Widoczny był brak Krall-a. Ale naprawde nie mozna im odmówić walki !!!! KH zagrało mecz defensywnie prawie do końca i wygrało naprawdę niespodziewanie. Reasumując, JKH ma nóżna gardle i musi walczyc o kazdy punkt. Więc nie dziwmy sie trener mówi że "potrzebują punktów..." to było widac w grze a nie tylko w słowach
Też nie zauważyłem, żeby JKH mocno "cisnęło" no chyba, że był to szczyt ich możliwości na obecną chwilę... wystarczyło, żeby KH przyspieszyło i bramka... Ci którzy mówią, że (JKH)walczyli jak lwy to chyba już zapomnieli jak np. KH "siadało" na przeciwników-strzał za strzałem presing itd.; albo np. Unia jak grała z nami w pucharze - to rozumiem, że walka na całego... I jeszcze nie wpuszczajcie tych "doświadczonych wiekiem" kibiców, którzy szydzą,że mecz obstawiony albo sprzedany!?(czyżby JKH wyłożyło kasę)... śmiech na sali... na pewno nie można pochwalić za grę, ale bez przesady...
To moze nie chodzi o sprzedaż meczu tylko o prosta kalkulację. Otóż na logikę oddajac punkty Jastrzębiom mozna próbować wypchnąć poza 4-kę wspinająca sie w formie do góry UNIĘ. To oczywiscie tylko kalkulacja, bo jak wiemy że zależy to od jeszcze 6 kolejek no nie. Ale potencjalne punkty które JKH mogło miec po meczu z Sanokiem utrzymałyby pozycje JKH w wlace o 4-ke. Która jak wiemy jest ciężka. W zasadzie obecnie 1 drużyna w miare jest pewna 4-ki a pozostałe 4 walcza. A wiec kolego nikt nie mówił o spzredaży meczu JKH tylko o ew kalkulacji pod kątem układu meczy w play-off a to różnica !!!! Pamiętaj że czasem starsi kibice też maja racje (doświadczenie)
..więc kolego właśnie Ci mówię, że nawet krzyczeli, że sprzedany... śmieszne, ale prawdziwe... nie mówię, że Ty bo nie znam...
ZAPRASZAMY NA MECZ O WSZYSTKO!!!
JKH GKS Jastrzębie - GKS Tychy
10.02.2012 JASTOR
To be, or not to be on the play-off.
Tyscy kibice.
NIE MA CO SIE DENERWOWAĆI MARTWIĆ PRZED PO. NASI ZAWODNICY GRAJA BEZ PRESJI I NOZA NA GARDLE. 1 MIEJSCE MAJA JUZ PEWNE(jestem pewien ze druga druzyna na koniec sezonu nie bedzie miała tyle pkt co my teraz)NAJWAŻNIEJSZE ZABRAC UNI JAKIES PKT BO TO NAJGROZNIEJSZY RYWAL.
AAA I TORUN POGONIC Z LIGI BO ZA DALEKIE WYJAZDY - TAK ZE DO NOWEGO TARGU JUNIORAMI CIARKO JEDZIE:)
Hehe do zobaczenia w finale ;-)
Dokładnie zgadzam sie z przedmówcami. Sanok zagrał tak aby nie tracić sił i raczej nie palił sie za 3 punktami. Nam wystarcza chyba 2 wygrane w tej rundzie aby po zasadniczej zając miejsce 1. Więc to JKH musiało zagrać na 100% a nie my. Kazyd kto był to widział że graliśmy tak aby bezbolesnie przegrać :-) jedynie Strzyżowski i Wiedźmin grali zupełnie z innej beczki, tzn pozytywnie. 2 tercje w zasadzie nie wyprowadzaliśmy krążka ze swojej połowki, graliśmy jakby z kontry czego w SAnoku raczej nie preferujemy. Z przebiegu meczu wydawało sie że przegramy, zreszta takie opinie zaczęły krążyć po Arenie , ze mecz odpuszczony. Ale jakimś cudem ostatnie 10 min 3 tercji i dogrywka pokazały że obraz gry zmienił sie i jak chcemy to możemy. "Kazek" po raz kolejny wyprowadza nas z opresji i 2 pkt zostaja u nas. Wg mojej opinii daliśmy Jastrzebiom 2,5 tercji na wygranie tego meczu, skoro nie chcieli to KH zabrało im jednak 2 pkt. Szacune w tym meczu należy sie Wiedźminowi, który bronił nawet do góry nogami :-)
Podsumowanie - zbyteczne - mecz z kategorii "bez ciśnienia" !!!
Zawiodłem się na Jastrzębiach, to muchy w smole. Sanok po stracie gola przyśpieszył. Wtedy można było zobaczyć jaka przepaść dzieli obie drużyny.
ciekawe jaki zespół by grał cały mecz w jednym tempie ? Jastrzębie cisnęło i na koniec im brakło trochę sił. Zresztą twierdzę że Sanok to nie jest ten Sanok z początku rozgrywek, i na tą chwilę nie ma już takiej różnicy miedzy Sanokiem a pozostałą czwórka.
Kralik - wracaj ....!
To już chyba czwarty mecz w ostatnich tygodniach, gdzie wygrywamy po bramce Kazka: 2x karne po dogrywkach, decydująca bramka z Podhalem i teraz z Jastrzębiem w ostatnich sekundach. BRAWO KAZEK !!!
...za bramkę z Jastrzębiem brawa należą się raczej Droni
KAZEK EGZEKUTOR- wielki szacun za "zimną krew" do końca. Jak karny to też Kazek, kurcze jest dobry i jest wszedzie. Naprawde "czapki z głów"
ZAPRASZAMY NA MECZ O WSZYSTKO!!!
JKH GKS Jastrzębie - GKS Tychy
10.02.2012 JASTOR
To be, or not to be on the play-off.
Tyscy kibice.
I jeszcze jedno, kto w KH gra z nr 55???..
Skrzypkowski
Śmieszą mnie komentarze, że Sanok nie kalkuluje gra na 50%. Co Wy nie macie oczu?
Po pierwsze co ma kalkulować jak do ostatniej kolejki nie będzie wiadomo kto zagra w 4 a co dopiero mówić o kolejności1
Po drugie Przecież widać, że Vozdek nie doszedł do pełni sił i dyspozycji po przebytej chorobie, a reszta chłopaków nie gra hokeja takiego jak pokazywali w pierwszych kilkunastu meczach pod wodzą Zientary. Zero pressingu niedokładne podania i brak pomysłu w akcjach ofensywnych. Oby Pan trener trafił z formą na Play Off.
I jeszcze jedno do nas kibiców gratuluje świetnego pikniku!!!
wyluzujcie i nie napinajcie jaka drużyna mając pewne miejsce w play off a praktycznie pewne 1 miejsce bedzie grać na 100% po co!!!!???? żeby nabawić się kontuzji,bo jeden z drugim na trybunach chce żeby kogos przerysował!,żeby zjezdżać z jęzorem na brodzie i nie zregenerować sił przed ważnymi meczami...pomyślcie sami czy wy byście walczyli do upadłego...tak będą grali do końca może zmobilizują się na 1-2 mecze aby mieć pewne 1 miejsce i jestem pewny że w play off bedzie drużyna grała tak jak w listopadzie. Ps.a osobiście cieszę się że jastrząbki wywiozły 1pkt.i oby byli w play off bo fajni tam są kibice nie napinacze i miło wspominam wyjazdy do nich.
ostatnie zdjęcie z galerii pokazuje to o czym wyżej napisałem.
racja 100%
dokładnie. tylko *e spinają się cały czas. siły trzeba oszczędzać na decydujące mecze
Sanoczanie! Miałem o was zdecydowanie lepsze zdanie. I jako kibiców własnej drużyny i jako znawców hokeja. Pamiętam wasze przyjazdy do Jastrzębia, gdzie byliście zgranym i świetnie zorganizowanym kolektywem. A tu ? Mamałygi ! Obrzucają się wzajemnie inwektywami typu : mecz sprzedany, odpuszczony. Chyba byliście na innym meczu niż ten który ja oglądałem poprzez internet. Nie płaczę w związku z porażką JKH, któremu kibicuję, bo walcząc o cenne punkty dali z siebie wszystko na co ich było w tym dniu stać, a że przegrali. No cóż to sport, nie zawsze ten co ma przewagę, wygrywa. I tak było w tym przypadku. Między bajki włóżcie sobie te gadki w stylu " wystarczyło przyśpieszyć i JKH nie miało nic do gadania ". Miało, i tylko brak zimnej krwi u napastników jastrzębskich i " kolos " Odrobny spowodowało że był taki wynik a nie inny. Pozdrowienia dla kibiców hokeja.
Mam nadzieje że zdania nie zmienisz :-). Sluchaj mecz był z kategorii dziwnych. Zagralismy go zupełnie inaczej niż poprzednie (oprócz meczu z New Targiem). Kibice siedzący na ARENIE mieli nieodparte wrazenie że nasi zawodnicy chcą uszczęśliwić JKH 3 pkt-ami. Myśle że nie był to słabszy dzień naszych. Tylko o ile zawodnicy robili co mogli aby JKH grało skutczeniej to Odrobny chyba nie był z nimi w "zmowie" i przeszkadzał Jastrzebianom jak mógł. Patrzac na mecz z Podhalem kiedy wpadało mu do bramki wszystko co leciało w jego stronę tak wczoraj był jak mur w bramce. Nasi zawodnicy podeszli do meczu na luzie, praktycznie mamy nie zagrożone miejsce w lidze w sezonie zasadniczym wiec zagraliśmy na 40% tak aby nie było kontuzji i innych nieprzewidzianych rzeczy przed fazą play-off. To było widać, chdoze na każdy mecz KH i wiem jaki mamy potencjał. Wiec jak gramy u siebie i jak nam zalezy na zdobywaniu punktów. Po części wcale sie chłopakom nie dziwie patrzac z ich punktu widzenia ale ja lubie oglądać dobre mecze (nawet przegrane) w których widać ze walczymy o kazdy krązek, stwarzamy sytuacje itd itp. Wczoraj mecz był niestety monotonny i woiem szczerze że za ambicje punkty opwinny jechać na do Was ale Kazek myśleł inaczej stad punkty zostały nierówno podzielone. Z gry więcej sytuacji miało JKH obiektywnie patrzac ale my zagraliśmy taktykę wyjazdową - grając (słabo) obronnie i po tyłach czekając na kontry. Reasumujac MECZ SIE ODBYŁ i tyle pozytywów. W JKH barkuje (i to b.widać) Richarda Krall-a - 1 piątka niestety bez niego nie istnieje. Pozdrawiam kibiców JKH i życzę powodzenia w batalii o 4-kę !!!
Za to doping był swietny brawo dla "KIBICÓW Z A3"
No właśnie. Niech mi ktoś obyty w temacie powie co się stało z sektorem A??. Hokeiści idą na mistrza Polski a kibice odwrócili się od nich. Czy to normalne? Co stało się przyczyna że znikł doping?. Gdzieś musi być tego przyczyna. Z góry dziękuje za odpowiedź!! Co do meczu. Po prostu się odbył. Trudno będzie teraz Sanok zmusić do pełnego wysiłku. Na prawdziwe granie poczekamy do p-o. Pozdrawiam.
z relacji tych, którzy mieli się za doping wziąć to na Arenie w tym sezonie "NIE BYŁO DOPINGU". Było wyśmiewanie transparentów, które chłopaki przygotowali (bądźmy szczerzy, bez nas doping leży) - chciano, aby Ci, którzy robili ten doping (jaki by nie był, to jednak się starali) odpuścili i zrobili miejsce innym, którzy mieli robić porządny. Chyba pora uderzyć się w piersi i przyznać tym młodym rację... Ale to raczej nie miejsce na tego typu rozterki...
Na play-off zapewne sytuacja się wyklaruje (czyt. Ci co robili ten doping do tej pory znów w tej fazie się za to wezmą)i doping będzie, a po każdym meczu znów "przekumaci" będą narzekać, że słaby doping ... taka już mentalność ludzi z Areny. pzdr
borubar a powiedz mi czy ci ktorzy robili doping czy onimaja jakis nakaz stania na a2 i krzyczenia ciagle? czy ktos im kaze to robic? bo wychodzi na to ze tak na nich wszyscy jada a przeciez oni robili doping z wlasnych checi!!! jak mogli sie obrazic po prostu w 5 osob nie beda krzyczec wiec pod naciskiem a3 wielkich torsanowcow ustapili im miejsca poniewaz jak sami stwierdzili oni zrobia to lepiej no i pokazuja jak to robia. Nikt sie od druzyny nie odwrocil!!! skad wy bierzecie takie herezje!!!??? borubar stoisz w mlynie? nie? o kurcze to odwrociles sie od druzyny!!! ludzie opamietajcie sie!!!
Macie racje A3 zawaliło , miało się wziąć za doping aa wyszło ... szkoda słów . Ci młodzi mieli może racje ale zawsze brakowało ich na meczu z słabszymi rywalami (Podhale , Toruń i Sosnowiec) byli tylko na meczach pozostałej 4 . Jeżeli kibicować to na wszystkich meczach aa nie na tych z wyższej półki ... . Może postarać się załagodzić te napięcie między sektorami A2 i A3 i wytłumaczyć A3 żeby się nie wcinali do dopingu tylko go wspomogli i jeżeli A3 wspomoże to pozostałe sektory też . Miejmy nadzieje że zmieni się to do play offów i będzie prawdziwy doping , na taki którzy nasi hokeiści zasługują !
DO BOJU STS ! NIECH POŁĄCZY NAS KIBICOWSKA KREW !
niestety ale nic sie do play off nie zmieni i watpie zeby sie na Play offach cos zmienilo. doping do konca sezonu prowadzi a3
A najlepsze jest to że na wyjazd potrafi zorganizować się sporo grupa kibiców ale żeby dopingować u siebie , to już nie ma kto ...
Możemy tylko pozazdrościć dopingu Unii i Tychom : (
do minibodzio:

"doping do konca sezonu prowadzi a3"

Czyli będzie prawdziwe piekło!!!

Pogratulować poczucia humoru...
marrock no tak zapowiadali :D
Sanokowi to mecz wybronił Odrobny. Lecz w tym meczu było widac że to Jastrzębie było zespołem lepszym!
a ten Salamon to po sezonie pewnie do NHL-u pojdzie...magia.
Panie Marku a może to wina imprezowania zawodników z pańskiej drużyny? akurat w tym meczu. to co widziałem w niedzielę w nocy nie że nie mogą się bawić no ale..... woła o pomste do nieba. żeby ledwo na nogach stać.
jak masz coś do powiedzenia to powiedz, a nie bij piany swoimi domysłami...
A po co mam wymieniać z nazwisk? wystarczy że ja widziałem i wiem tyle w temacie.
Gratulacje za zwycięstwo,
szacuneczek dla pokonanych.
Teraz będzie maraton, bo jakiś de*bil ustalił tak terminarz, że w 14 dni grają 7 meczy. Wszystko może się zdarzyć pod koniec rundy zasadniczej słabsi padną na twarz. Więc wczorajsza gra Sanoka może nie dziwić, oszczędzają siły. Ciekawe który zespół, to gigant na glinianych nogach, zobaczymy.
w 4 min wideo wydaje mi sie ze padla bramka moze ktos powiedziec cos na ten temat??
był słupek kolego
ZAPRASZAMY NA MECZ O WSZYSTKO!!!
JKH GKS Jastrzębie - GKS Tychy
10.02.2012 JASTOR
To be, or not to be on the play-off.
Tyscy kibice.
Trudny mecz ale brawo za wygraną, teraz żeby Sanok wygrał w Oświęcimiu a jastrzębie żeby z Podhalem wygrała. Nie chce żeby unia grała. Sanok, Kraków, Tychy, Jastrzębie . Pierwsza 4
gdzie są kibice, sanok gdzie są kibice?!
kibice sa tylko na a3 ktorzy deklarowali sie ze zrobia doping bez tych chłystków jak ich nazywali jak narazie to nawet im do piet nie dorastaja niestety
Obiektywny_polak: nie chciałabym nikogo bronić, ale chłopakom też się coś czasem należy. Co prawda gra w hokej to ich zawód i kontraktami są zobowiązani do przestrzegania pewnych zasad, ale raz na jakiś czas chyba mogą sobie pozwolić na odrobinę zapomnienia. Nie był to mecz na szczycie i nieznaczna niedyspozycja niektórych panów krzywdy nam nie wyrządziła. Choć zgodzić się muszę, że Marek nie pilnuje ich tak, jak było to za czasów Jancuski. Robił wieczorne maratony po knajpach w poszukiwaniu swoich. Choć z drugiej strony może ta luźniejsza atmosfera, którą wprowadził Ziętara przekłada się na ich dobrą grę ;)
A odnośnie sektora kibiców, czy nie jest trochę tak że się obrazili po finale PP? Taka plotka krąży, że dostali mały ochrzan od burmistrza, za nieprzyzwoite okrzyki, bo przecież była transmisja w tv. I ponoć (podkreślam ponoć) mają za złe koledze Wojtkowi za wpieprzanie się do kibicowanie na PP. Tak słyszałam, dlatego może się ktoś znajdzie kto to rozwieje.
nie wiem skad bierzesz takie glupoty ale to nie prawda
ZAPRASZAMY NA MECZ O 4 MIEJSCE!!!
JKH GKS Jastrzębie - GKS Tychy
10.02.2012 JASTOR
To be, or not to be on the play-off.
Tyscy kibice.
zapraszam wszystkich do poparcia mojej inicjatywy SOS DLA PODHALA!
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000173026532
Ratujmy wszyscy polski HOKEJ!
Wujek_Marian(2012-02-01 15:40:03)
a ten Salamon to po sezonie pewnie do NHL-u pojdzie...magia.

A czy napisałem coś o Salamonie ty ci u lu ?? Prawda cie boli ? Bo chyba oglądałeś inny mecz. Widziałem ten mecz i to JKH zasługiwało na zwycięstwo.Gdyby nie Odrobny to Sanok by przegrał.
To chyba oglądaliśmy dwa inne mecze. ;)
ZAPRASZAMY NA MECZ O 4 MIEJSCE!!!
JKH GKS Jastrzębie - GKS Tychy
10.02.2012 JASTOR
To be, or not to be on the play-off.
Tyscy kibice.
Jestem na co dzień przedstawicielem no i tak sobie trasę ustawiłem żeby być na meczu w Sanoku hehe. Jako jedyny kibic z Jastrzębia byłem zaskoczony tym jak się podkłada SANOK według mnie cel jest prosty zrobić wszystko by UNIA nie zagrała w 4 ce! Szkoda że gramy obecnie nędzny mało skuteczny hokej ..... ps też nie lubie gazowni
Wydaje mi się, że przy drugim trafieniu dla Sanoka punkt za asystę powinien jeszcze zaliczyć Józek...
więcej wkrotce
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zarejestruj się.

UWAGA! W związku wejściem w życie z dniem 25 maja 2018r. nowych regulacji prawnych opartych o treść ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) aktualizacji uległa Polityka Prywatności Hokej.net.

WAŻNE! Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Stosujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących tzw. „ciasteczek”. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
V