Hokej.Net Logo

Wyświetleń: 11374

Pogrom w Sanoku. Najwyższa ligowa porażka w historii Podhala!

2011-09-27 22:10:35

Ostre strzelanie urządzili sobie hokeiści Ciarko PBS Bank Sanok w meczu przeciwko MMKS Podhale Nowy Targ. Sanoczanie zdobyli 13 bramek, tracąc jedną na 34 sekundy przed końcem spotkania. Dla nowotarżan to najwyższa ligowa porażka w historii klubu!


Już od pierwszych minut meczu sanocka drużyna rzuciła się do ataków, w idealnej sytuacji znalazł się Martin Vozdecky, który w sytuacji sam na sam nie skierował krążka do bramki strzeżonej przez Rajskiego. W 5. minucie meczu Josfek Vitek objechał bramkę i strzałem przy słupku wyprowadził gospodarzy na prowadzenie. W 16. minucie meczu Gruszka na raty pokonał bramkarza Szarotek. Chwilę później Wojciech Milan mocnym strzałem z okolic bulika podwyższa prowadzenie na 3:0. W ostatniej minucie, po ładnej zespołowej akcji, Krzysztof Zapała lokuje krążek tuż pod spojeniem bramki. Górale mieli jeszcze szansę na zdobycie gola, lecz Piotrek Ziętara, stojąc tuż przed Odrobnym, strzelił obok słupka.

Podopieczni Milana Jancuski po udanej pierwszej tercji nie osiedli na laurach i już po 4 minutach gry prowadzili 7 do 0 !  Najpierw krążek odbity od bandy do pustej bramki kieruje Radwański, następnie Maciejewski z niebieskiej linii zaskakuje zasłoniętego Rajskiego, a 10 sekund później Vozdecky wykańcza ładną akcję pierwszej piątki sanoczan. Głodni bramek sanoccy zwodnicy w dalszym ciągu ostrzeliwali bramkę gości, co przyniosło kolejne gole. W 28 minucie Vitek pewnie ulokował gumę obok słupka, a za jego przykładem podążył Bogusław Rąpała, który podwyższa prowadzenie. Po tym golu w ekipie z Nowego Targu nastąpiła zmiana bramkarzy. W 29. minucie meczu okazję na gola miał Michalski, który przed pustą bramką strzelił w słupek. Trener gospodarzy postanowił dać szansę drugiemu bramkarzowi, do bramki wszedł Kachniarz. W tej tercji kibice mogli zobaczyć jeszcze jedną bramkę w 34. minucie Michał Radwański pewnym strzałem pokonuje Niesłuchowskiego.

Trzecia tercja to ciąg dalszy „festiwalu strzeleckiego”, w 40 sekundzie „Vozdo” z ostrego kąta strzelił między nogami bramkarza gości. Na listę strzelców mógł się wpisać debiutujący Sławomir Krzak, ale sędzia nie uznał bramki, gdyż wcześnie gumę trzymał bramkarz gości. - Jest to dobry doświadczony zawodnik, silny, myślę, że z meczu na mecz będzie się prezentował coraz lepiej  - krótko podsumował nowego zawodnika, trener Milan Jancuska. W 49. minucie w zamieszaniu podbramkowym najsprytniej zachował się Malasiński, który umieścił krążek między słupkami bramki. 10 minut przed końcem meczu swojego pierwszego gola w PLH zdobywa Łukasz Bułanowski, który mocnym strzałem nie daje szans „Suchemu”. - To jest niesamowite i niezapomniane uczucie, szczególnie przy szale radości sanockiej publiczności - nie krył radości „Buła”. Gdy wydawało się, że sanoczanie nie stracą już żadnej bramki, Piotr Ziętara strzelił honorowego gola dla swojej drużyny.

W najbliższy piątek, w czasie meczu z JKH GKS Jastrzębie, oprócz sportowych emocji, zgromadzeni kibice będą mogli wylicytować kij Przemysława Odrobnego (ten z wygranego meczu z Cracovią). Dochód ze sprzedaży kija zostanie przekazany na budowę schroniska dla zwierząt w Sanoku, które to dzieło wsparł sanocki bramkarz.

Po meczu powiedzieli:

Milan Jancuska (trener Ciarko PBS): Cieszy mnie wysokie zwycięstwo, na pewno mecz podobał się kibicom, padło dużo bramek, wreszcie zagraliśmy skutecznie. We wszystkich czynnościach hokejowego rzemiosła byliśmy lepsi od przeciwnika. Druga piątka dzisiaj nie zagrała najlepiej, grała wolno, długo holowali gumę na kiju, ale jestem pewien, że jeszcze nie raz zagrają lepiej, bo każdy mecz jest inny. Teraz jesteśmy myślami przy piątkowym spotkaniu, czeka nas kolejna ciężka bitwa o 3 pkt.

Jacek Szopiński (trener MMKS Podhale): Jestem zawiedziony postawą swojej drużyny, gdyż zawodnicy nie podjęli walki. Zabrakło agresywności, za dużo było błędów, z których później padały bramki. Za szybko oddawaliśmy krążek rywalowi. Nasz przeciwnik dzisiaj pokazał się o klasę lepiej od nas. My byliśmy tylko tłem, statystami w tym meczu, kompletnie zawiodła gra obrona, taktyczna. Taki wysoki wynik nas smuci, ale mamy taką a nie inną drużyną i musimy grać dalej.

Sławomir Krzak (napastnik Ciarko PBS): Osiągnęliśmy dobry wynik, szkoda tej straconej bramki. To był mój pierwszy mecz w nowych barwach, z chłopakami z czwartej formacji jeszcze się do końca nie zgrałem, tym bardziej, że cały czas trwa rywalizacja o miejsce w składzie, bo mamy pięciu napastników w tej formacji. Strzeliłem bramkę, której sędzia nie uznał, mógł być debiutancki gol dla nowej drużyny, ale trudno. Myślę, że gra na cztery piątki to będzie nasza siła, tym bardziej, że gramy trzy mecze w tygodniu.

Ciarko PBS Bank Sanok – MMKS Podhale Nowy Targ 13:1 (4:0, 6:0, 3:1)

Bramki:
1:0 Vitek - Zapała 5:21
2:0 Gruszka - Bułanowski 15:31
3:0 Milan (Rąpała) 17:13
4:0 Zapała (Vitek, Mojžiš) 19:01
5:0 Radwański (Guričan, Rąpała) 22:38 (w podwójnej przewadze)
6:0 Maciejewski (Krzak, Strzyżowski) 23:19 (w przewadze)
7:0 Vozdecky (Vitek, Mojžiš) 23:29
8:0 Vitek (Zapała, Mojžiš) 26:05 (w przewadze)
9:0 Rąpała (Radwański) 27:37
10:0 Radwański (Rąpała) 33:44
11:0 Vozdecky (Vitek) 40:40
12:0 Malasiński (Kotaška) 48:43 (w przewadze)
13:0 Bułanowski (Krzak) 50:22
13:1 Ziętara (Różański, Bomba) 59:26

Ciarko PBS: Odrobny (30:00 Kachniarz) – Mojžiš, Skrzypkowski; Vozdecky, Zapała, Vitek - Kubat, Kotaška; Kolusz, Dziubiński, Malasiński - Guričan, Rąpała; Radwański, Milon, Mermer – Maciejewski, Bułanowski; Gruszka, Krzak, Strzyżowski

MMKS Podhale: Rajski (27:37 Niesłuchowski) – Landowski, Sulka; Michalski, Jastrzębski, Bomba – W. Bryniczka, Dutka; Ćwikła, Neupauer, Kmiecik – Cecuła, Gacek; Ziętara, Puławski, Różański – Kos, Szumal, Chomič, Tylka.

Sędziowali: Breske (Jastrzębie) – Klich, Wieruszewski (Sosnowiec).
Kary: 6 – 18 min.
Widzów 1 400.






Powrót

Komentarze:

Widzów 1 200. no widzę że sporo ludzi się nie pojawiło po przegranej w toruniu i bardzo dobrze . takie przeprośiny przyjmuję ;) ale nadal mam swoje zdanie na temat najemników,po jednym meczu tego nie zmienię. ale jako honorowy kibic gratuluję takiego zlania podhala .
Ręce opadają na takie komentarze, szkoda słów. Brawo STS, jak dla mnie pełna rehabilitacja!
Mam swoje zdanie i nie możesz mi go zabronić po pierwsze po 2 czytaj ze zrozumieniem z pierwszą częścią możesz się nie zgodzić . w 2 pogratulowałem chłopaką? wiec się od* dobrze?
Może pogratulowałeś,ale nikt nie pogratuluje Tobie przynajmniej z pisania w języku polskim.
Powiem szczerze, że to lanie Podhala mnie nie cieszyło tak bardzo. Jestem kibicem od ponad 20 lat i byłem na meczach w których dostawaliśmy podobne lanie a może i większe niejednokrotnie od tego włśnie Podhala. Ale w pewnym momęcie pezestało mnie to cieszyć. Patrząc na ten klub dzięki któremu powstał hokej w Sanoku, który jest legędą polskiego hokeja, kuźnią talentów,serce się krajae jak się widzi, że drugi bramkarz nie ma koszulki meczowej i aby wejść na zmianę zabiera ją najmłodszemu zawodnikowi. To jest tragedia do czego doprowadzili ten klub. Dokąd to wszystko zmierza.
po tym meczu zastanawiam sie czy kh obroni 5 miejsce
jesli nie zmienią trenerzyny i prezesiny
Podhale [*]
nie przesadziłeś ani troszeczke to koniec Podhala można przegrać ale czy warto jest wogóle grać takie mecze?
Szopiński i Mrugała wypi...ć z Podhala!!!Nasz kochany trener zapewnie powie że forma jeszcze nie przyszła
Nic dodać nic ująć! hej! hej! PODHALE!
Jak widać po wyniku Torunia z Gks nie taka znowu wpadka była, jak to niektórzy lamentowali że powinniśmy ich pyknąć ot tak. Pozdro dla normalnych. STS!!!
Troche wiecej zaangazowania,czy jakejsik rozmowa po ostatnim dziele?
A jak tam Sławek Krzak się zaprezentował?
Całkiem przyzwoicie, widać jednak braki w treningach. Osobiście uważam, że z ambicją Gruszki, oświadczeniem Krzaka i stosunkowo mocną obroną (nominalnie Skrzypek i Maciejewski) 4 piątka będzie bardzo, bardzo przyzwoita. Pozdrawiam
A dzisiaj TYCHY-NESTA Toruń 4:5 !!!!! i co tu powiedzieć? .CZy NESTA jest "czarnym Koniem PLH". GRATULACJE za wygraną KH. Jak widzicie gracie dla kibiców, nie ma wyniku nie ma ludzi. Tak to niestety funkcjonuje czy tego chcecie czy nie. Zawodnicy KH pamiętajcie że mecz moza przegrać ale po walce a nie jak z Toruniem. Jak by była wojna nikt by nie miał pretensji a tak przesliście obok meczu. Dzisiaj ok wynik ok mam nadzieje że podobnie bedzie w piątek z JKH. pozdrawiam.
A kibic powinien być zawsze z drużyną na dobre i na złe!! PODZIĘKOWAŁ WSZYSTKIM PESYMISTOM I KIBICOM DO PIERWSZEGO DRAMATU!!!!!!
do sanok kibice sa na dobre i zle oczywiscie sa wyjatki tez ale sorki jak sie gra tak jakby sie nie gralo to wybacz nie mozna olac spotkania bo jak sie olewa mecz traci sie glupie punkty ktorych pozniej moze brakowac olewajac mecz olewa sie tez kibicow zawodnicy graja dla klubu dla kibicow a kibice sa dla zawodnikow oni sa 6 zawodnikiem w polu :) pzdr
Górali czy ci nie żal góralu wracaj do hal STS STS STS !!!
chcesz zebysmy zostali bez 5 podstawowych napastnikow? :)
Daj chłopie spokój z takimi tekstami! Ty pewnie nie znasz nawet składu Sanoka... żal
Tę porażkę trudno liczyć jako rekordową na konto Podhala bo ten klub formalnie nie działa. Przegrał MMKS.
ale za to wcześniejsze tytuły już tak? i pisanie o utytułowanym Klubie?.Myslenie nie boli
Jasne, że pisanie o tytułach też darowałbym sobie. W pewnym momencie Toruń też nie miał drużyny i grały Sokoły, ale wtedy nikt nie mówił o sukcesji.
tylko wiesz większość wyniku NT nie chce przypisać ,ale jak już się mówi to o sukcesach,ale skoro porażka nie na barki starej drużyny i to sukcesy starej też nie powinno się przypisywać .
I co Unia równo z Toruniem :D
Podobnie będzie z JKH w Jastrzębiu byliście cały czas w defensywie tylko skuteczność zawiodła i mieliście przez cały mecz 4-5 akcji z kontry i tyle zwaszej gry było więc się tutaj nie rozśmieszaj bo gdyby nie przemek odrobny to wy zamykacie tabele :)
jednak w Jastrzebiu powinna istniec tylko siatkowka.
Gdyby nie Kosa to zamykacie tabele nie rozsmieszj fanow z Sanoka.
SanokNHL gdyby nie Odrobny to Wy zamykacie, nie rozśmieszaj kibiców Jastrzębia.
Gzie sa kibice z Tych co sie stalo wszyscy zamilkli u siebie z beniaminkiem ha ha ha po meczu sanoka malo co portl sie nie pszegrzal no gamonie pisac cos . Tylko SANOK !!! Brawo SANOK !!!
Jesteśmy, jesteśmy tylko trochę duża kolejka była na piwku, trzeba było złagodzić ból... Powiem tylko tyle: u booka za pierwszą tercję było ponad 26:1 a potem poszło jakoś tak dziwnie.
Slawkowi widac brak ogrania i zrozumienia,ale to normalne.Asysta zaliczona.Brawo Krzaczku nieboraczku,oby tak dalej.
brawo dla sanoka brawo dla torunia a unia zmienia trenera ???????
Chętnie!!!I jednego z zarządu:)
\o/
Panie Mrugała, jak masz Pan honor to podaj się Pan do dymisji. Nie chcę się żalić na tym portalu, ale z takimi wynikami referendum w sprawie hokeja w NT może całkiem pogrążyć nasz klub.
w piątek pytali się kibice czy Szopen się poda do dymisji.ja myślę że do dymisji powinien to się prezes i ta banda ludzi z ulicy która nie potrafi zarządzać klubem. tak się chcieliście dorwać do władzy, hokeistów buntowaliście i co teraz? nie ma sponsora a strasznie miał być, hokeiści nie wypłaceni, najlepsi odeszli gdzie indziej, nawet kierownika Puławskiego nie potrafili utrzymać. klub bije najgorsze rekordy jakie kiedykolwiek, były. najgorszy start w historii, największa porażka w historii w ogóle i na wyjeździe. i co dalej? ciekawe czy zawodnicy są wypłacani normalnie, bo może to jest przyczyną porażek w Sanoku i Krakowie. co do trenerów to bym tak nie psioczył, bo za takie pieniądze lepszych i tak nie znajdziemy, a nie mogą wiele zarabiać bo kondycja finansowa klubu jest fatalna. prezes ciupie na burmistrza i miasto a to właśnie miasto dało z publicznych pieniędzy 0,5 mln czyli 1/3 budżetu. trochę pokory! co do hokeistów to nie dość że mamy chyba najmłodszą drożynę w historii, to na dodatek ten szpital. 4 zawodników kontuzjowanych, jakby mało problemów było w tym klubie.
mimo to cały czas wieżę że się utrzymamy
Serce w Sanoku ale trzymam za Was kciuki,oby jeszcze wielki hokej wrócił do NT a nie przepadł po nim ślad jak to w naszym pięknym kraju bywa...
Wieża to jest w szachach. A "wierzę" pisze się przez "RZ". Treść jak najbardziej prawdziwa.
przepraszam mam dysortografie, mimo że uważam by nie popełniać błędów czasem się zdarzy
Tak w skrócie o meczu.
Sami po statystykach zobaczcie kto punktował a kto nie.
Chodzi mi o tych co do tej pory skuteczność mieli wysoką i to z lepszymi.
Czyżby przeszli obok meczu?
Ładnie walczyła 4 formacja ,Vitek mimo że nie jest to wirtuoz szybkości to jednak jest tam gdzie powinien.
Pierwsza tercja to ślizgawka i gdyby nie końcówka ostatnie 5 minut to byłoby 1-0.
Dla mnie wynik pierwszej tercji nie odzwierciedla naszej gry.
Dodajmy kilka szmat bramkarzy Podhala i taki wysoki wynik poszedł w świat.
Z meczu nie ma się co podniecać szkoda tylko Podhala bo to tylko świadczy że nasz polski hokej to coraz większe dno.
mógłbym gdzieś zobaczyć filmik z konferencji po meczu?
jutro będzie na YT bo dziś to napewno nikt już tego nie zmontuje
30wrzesnia Cracocia wygrywa z Tychami za 3punkty a Sanok wygrywa z Jastrzebiem za 3punkty i Kh ma lidera!!! STS STS STS!!
to będą raczej mecze za tzw 6pkt kolego :)
chłopcze nie napinaj się bo jak będzie to się okaże może z nami wygracie może wygrają Tychy czas pokaże, więc wyluzuj a nie spinasz pośladki.
Drugiej piatce bylo chyba zal swojej macierzystej druzyny. Wszystko da sie zrozumiec panowie ale teraz gracie dla SANOKA, wiec wszystko sympatie powinniscie zostawic w szatni a nie slizgac sie na lodzie. Przykre ale prawdziwe
NIE MA SIĘ CO DZIWIĆ KONDYCJI KLUBU,JEŚLI JEGO WŁODARZE OBSTAWIAJĄ SIĘ TAKIMI "CUDOTWÓRCAMI HOKEJOWYMI" JAK TEN IDIOTA SAMOLEJ.NIEUDACZNIK ŻYCIOWY,BŁAMKARZ,TŁENEŁ,KOMENTATOŁ SPOŁTOWY ,RADNY(czyt>ŁADNY) Z AMBICJAMI...ITD.KANADYJSKI HOKEJ WPROWADZIŁ DO PODHALA JA PIER....
Trener jest zawiedziony postawą zawodników,a kibice są zawiedzeni postawą zarządu i trenera. Zawodników pewnie też,bo jak taka postawa ma trwać ,to lepiej nigdzie nie jeździć i skończyć ten blamaż.
Zgadzam się z Tobą buntus. Towarzystwo wzajemnej adoracji wiele nie zrobi, może być jedynie gorzej. W NT wszyscy tylko rozmawiają i mówią... pora na działania. Rok temu Szopiński płynął jeszcze na fali mistrza... w tym roku już się nie da, i byle się utrzymać. Przypominam tylko że hokej jest dla facetów z jajami a nie rozmamłanych dzieci pseudodziałaczy sportowych!
Vozdo Jozik SHOW brawo trzecia piatka brawo Grucha Krzaku w miare udany debiut rehabilitacja przyjeta :)
no to się nam chłopaki odegrali za mecz w Toruniu :-) A Podhale - całkowita porażka... Sanoczanie gratulacje :-)
Nie Podhale porażka, tylko imbecyle z zarządu, którzy doprowadzili do takiego stanu rzeczy.
Gratulacje za zwycięstwo dla Sanoka.
A teraz kilka słów refleksji. Jak pisał wyżej bigbodzio, faktycznie żal było patrzeć na drużynę Podhala, na problemy drugiego bramkarza ze skompletowaniem stroju, to nie powinno tak wyglądać, myślę że kibice Sanoka też woleli by widzieć zwycięstwo swojego zespołu po emocjonującym i w miarę wyrównanym pojedynku a nie po jednostronnym nokaucie. Wygląda na to, że Podhale jest w organizacyjnej rozsypce jeszcze większej niż w zeszłym sezonie i oby nie podzieliło losu Stoczniowca. Tym bardziej przykro patrzeć, że właśnie takie drużyny, które dostarczają 3/4 reprezentantów Polski, których wychowankowie stanowią niejednokrotnie o sile innych zespołów, które nie potrzebowałyby najmocniejszych budżetów (i nie jest to żadna aluzja do Sanoka, tylko pozazdrościć Wam, w pozytywnym tego słowa znaczeniu, Sanoczanie stabilnej i w miarę uregulowanej sytuacji finansowej) aby walczyć o "czwórkę", a wystarczyłoby zatrzymać większość wychowanków, skompletować sprzęt i płacić regularnie godne do życia wynagrodzenie. Przykre jest też to, że kilkumiesięczne uposażenie jednego kopacza z np. Lechii Gdańsk wystarczyłoby na zakup sprzętu jak kije dla całej drużyny na praktycznie cały sezon, że nie byłoby sytuacji, jak w Stoczni w zeszłym sezonie, że jeden zawodnik mówi do drugiego "idź graj bulik, bo ja mam ostatni kij i jak go złamię to nie będę miał czym dokończyć meczu". Nie piszcie proszę Sanoczanie czy Tyszanie (niektórzy oczywiście), że to wstyd przegrać z "takim Toruniem", bo to nie wstyd, wstydem może być przejście zawodników obok meczu i brak zaangażowania, ale nie sama porażka, gdyż należy docenić zaangażowanie i serce do gry tych, w większości, juniorów, którzy robią co mogą, aby w części ośrodków w Polsce ten sport się jeszcze jakoś kręcił. Fajnie, że w Toruniu udało się jakoś poskładać te klocki i nie wygląda to najgorzej, oby w Podhalu też szło ku lepszemu.
Wybaczcie ten przydługawy słowotok ;) i odskocznie od tematu artykułu, ale tak jakoś mi się ulało, a tak szczerze to najzwyczajniej w świecie zazdroszczę Wam, kibice innych klubów, tych emocji, zarówno dobrych jak i złych, związanych z meczami Waszych drużyn. Mnie, jak i wielu innym kibicom z Gdańska, nie jest dane niestety w tym sezonie (a patrząc realnie, to w dwóch następnych pewnie też nie) emocjonować się występami Stoczni, więc pozostaje tylko śledzić poczynania innych drużyn PLH. Szanujcie kibice swoje drużyny, doceńcie trud i zaangażowanie przeciwnika i obyśmy doczekali czasów, że najważniejsze będą emocje na lodzie a nie kłopoty organizacyjne i finansowe, czego wszystkim życzę.
Piątka dla Kaszëbë. Dobrze napisane. Pozdrawiam.
Sport w małych ośrodkach kończy się, to globalne zjawisko i nic na to nie poradzimy. Gwarantuję, że za kilka lat podobna sytuacja będzie w Sanoku (jeśli przychodzi Was na mecz 1400 osób, tyle co na piłkę w 3-4 lidze to pewne jest, że sponsorzy prędzej czy później wycofają się)... Smutne to ale prawdziwe.
Jednak kilkadziesiąt tysięcy ludzi to za mały rynek żeby utrzymać klub sportowy... Jeśli nie ma zapaleńców lub jakiegoś hobbysty to wszystko kończy się.
Człowieku o czym ty piszesz?!!! napisane jest tyle a było ok 2000,na arenę chodzi średnio 2500 osób czego nie ma na żadnym innym lodowisku a uwierz mi że na niektórych stadionach ekstraklasy piłkarskiej w tej kolejce nie było 1400 kibiców, po drugie my mamy hobbyste i zapaleńca w osobie Ziarki i Burmistrza...a po trzecie choćbyś miał rację(choć w to nie wierzę) to na dzień dzisiejszy miasto Sanok żyje hokejem, tylu grup młodzieżowych chyba dawno nie było niech z każdej do pierwszej się dostanie 3 to będzie sukces.Na dodatek niektórzy grają w lidze Słowackiej.Więc takie chwilowe zachłyśnięcie może być tylko na plus dla tych dzieci które na każdym osiedlu klepią do tymi kijkami a zamiast łapaczek mają czapki i oczywiście każdy z nich to Vozdecki :))....uważam że to kiedyś zaprocentuje....jak było z Małyszem Kubicą Kowalczyk
kolego nie wiem skad jestes ale jak nie znasz sytuacji jaka jest w sanoku to nie wypowiadaj sie ostatnio gadalem z ciarkiem i mowil ze jak beda wyniki bedzie hokej w sanoku wiec jak za pare tych "Twoich" lat beda dalej w miare dobre wyniki to hokej nie upadnie w sanoku
@tomasj69
Myślę, że nikt o zdrowych zmysłach nie życzy Sanokowi, ani żadnemu innemu klubowi w Polsce upadku. Jednak z tymi danymi to trochę przesadziłeś, 2500 kibiców to u Was nie ma średniej i nie patrz z perspektywy trzech ostatnich meczy tylko troche dłużej. Dane, które są obejmują lata kalendarzowe a nie sezony sportowe, ale w tym roku średnia u Was to niecałe 2200 osób, w 2010 roku było to niewiele ponad 1400 osób. Fajnie, że znaleźli się u Was zapaleńcy z pieniędzmi, którzy ciągną ten wózek i oby robili to jak najdłużej, jednak życie niestety pokazuje, że ani dobre szkolenie młodzieży (Stoczniowiec) ani najwyższa frekwencja w lidze (Stoczniowiec w latach 2008-2009, w 2011 r. na dwumeczu z Tychami w playoff było ponad 9 tysięcy ludzi!) nie są gwarantem utrzymania hokeja. Chociaż Stoczniowiec to dość specyficzna sytuacja i tam problem ma jedno imię oraz nazwisko. Oby w Sanoku zapaleńców i ludzi, którym się chce starczyło na jak najdłużej.
Wiem że w Stoczni było najwiecej kibiców na meczu z Tychami tylko...że bilety z tego co pamietam były po zeta albo za darmo i wasza hala jest większa więc wiecej pomieści :)co nie umkneło nikomu w hokejowym światku za co szacun...i faktem jest że jak są wyniki jest publika wiec powołuję sie o te dane z tamtego sezonu i tego i dalej się uprę że ponad 2000 jest praktycznie zawsze,bo tu czasami piszą 1500 a jest wiecej niz wtedy jak piszą 2500 co się zgadza.
Do tomasj69, jeżeli oficjalnie podana liczba kibiców (na podstawie sprzedanych biletów?) diametralnie różni się od ilości faktycznej na trybunach to wniosek nasuwa się jeden: część stanowiąca różnicę to po prostu gapowicze-pasożyty, którzy weszli "po znajomości" a to nie
jest dobre dla budżetu klubu. Niestety jest to zjawisko nagminne, występujące w wielu klubach.
w 2010r 1400?chyba na głowe upadłeś i czytasz statystyki z tej strony co jest kompletnym nieporozumieniem ,byłem na kazdym meczu i nie ma takiej mozliwosci
@tattoo
Czytam oficjalne statystyki na podstawie protokołów meczowych, które bazują na sprzedanych biletach i do których każdy (w tym również np. potencjalni sponsorzy) ma dostęp. Tak, w 2010 r. średnia dla Sanoka wedle tych danych to 1428 osób. Jeżeli faktyczna liczba widzów jest większa, to tak jak pisał doki, wchodzą na lewo, co oznacza, że np. potencjalny sponsor nie bierze tego pod uwagę.
a czy ktoś w tych statystykach uwzględnił karnety?? Nie sadze... a w zeszłym sezonie tzw:"klub kibica" w większości takowe posiadał i wielu innych ludzi stad owe różnice w ilości podawanych na podstawie sprzedaży biletów a stanem faktycznym ludzi obecnych na meczach. Jednak to tylko moja teoria...
Pan kaszubski jednak zapomniał o ilości mieszkańców Gdańska i Sanoka.
Sanok ma 10 razy mniej mieszkańców więc prośże pomnożyć sobie naszą frekwencję razy 10 i wyjdzie kto ma najwięcej kibiców.
Ilościowo suche liczby Gdańsk ma więcej ale procentowo zdecydowanie Sanok
@ARTUR83M
Pan kaszubski nie zapomniał o ilości mieszkańców Trójmiasta i Sanoka, przecież nie chodziło mi o licytowanie się, gdzie jest większe zainteresowanie tylko podałem ten przykład i te liczby w nawiązaniu do tezy, że duże zainteresowanie publiczności nie zawsze musi się przekładać na zainteresowanie sponsora finansowaniem danego klubu, co pokazuje przykład Stoczni (chociaż tu główny powód był inny) czy np. Torunia, który też zaczął nieciekawie wyglądać pod tym względem swego czasu (a Toruń kilka lat temu miał najwyższą średnią frekwencję w lidze). Żużlowe Wybrzeże w Gdańsku też ma problem ze sponsorami, a tam na mecze potrafi chodzić po ok. 15 tysięcy ludzi.
Pozdrawiam
co najmniej dziwnie wygląda to kiedy widzi sie jak Podhale daje sobie wbić 13 bramek, oj trudne czasy dla Podhala nastały... mimo wszystko trzymam kciuki za Was, jest to po moim STSie druga drużyna której zawsze kibicowałem, ale wielkie Podhale jeszcze wróci, mocno w to wierzę i mam nadzieje ze rozegra jeszcze wiele bardzo emocjonujących pojedynków z STSem, ale oczywiście nie skreślam ich w tym sezonie, u siebie jeszcze nie jednemu faworytowi krwi napsują, pozdro Górale a dla Sanoka gratulacje
Przypomnijcie sobie jaka sytuacja była w Oświęcimiu czy Nowym Targu... Również mieli solidnych sponsorów, przez kilka lat jakoś to wyglądało a nagle *. Podobnie będzie w Sanoku, nie pisze tego z zawiści itp. po prostu tak to wygląda w mniejszych ośrodkach. Odnośnie Ciarko to ok, może i jest zapaleńcem, życzę mu i Sanokowi jak najlepiej ale nie widzę solidnych podstaw do optymizmu (tak jak w każdym innym klubie hokejowym w naszym kraju). Piszecie o szkoleniu, ok, będzie jak z Podhalem, może nawet starczy młodzieży na zdobycie mistrza a później koniec i wegetacja.
Obecnie to wygląda tak, że liderujące drużyny dysponują takimi budżetami które gwarantują możliwość walki o czołowe miejsca. Stawka jest wyrównana - Filipiak rzuca trochę kasy i kogoś lepszego kontraktują. Liga upada - Cracovia też jest słabsza, po co wydawać kasę jak można to samo zdobyć taniej. Nie ma myślenia perspektywicznego nawet u osób z kasą, zero inwestycji własnych itp.
Ja jestem z Podlasia, hokej mam najbliżej w Brześciu białoruskim, jedna z najgorszych drużyn u naszego sąsiada... Wydaje mi się, że piszę obiektywnie, obojętne mi jest czy wygra Sanok czy Tychy... Nie widzę nawet iskierki nadziei, może trafi się nam jakiś szaleniec i zasponsoruje klub w KHL (na Filipiaka bajkopisarza i ebel nie ma co już liczyć). ;)
Panowie upadł Gdańsk, Podhale ledwo zipie....pokażcie mi obok Oświęcimia ośrodek, który gwarantuje wypuszczenie z 10 zawodników przygotowanych na PLH??? Nie ma takiego ośrodka......Gdańsk, Nowy Targ nie wypuszczał tylu od razu, a jeżeli kariery pokończą "stare wygi" to mimo milionów które da Pan Ciarko, czy Filipiak, czy sponsor Unii (uciekło mi nazwisko) to nie będzie po prostu kogo zakontraktować, albo skończy się na lidze 4 zespołowej i emocji żadnych!

PS: Oby do tego nigdy nie doszło, wszyscy mówią o potrzebie szkolenia, ale nikt tego nie robi...w NT praktycznie nabór nie istnieje!!!!
Czy w Sanoku mozecie swojemu trenerowi wykupic lekcje polskiego bo jak jezdzicie na wyspy to uczycie sie jezyka miejscowych a On co ? Chyba ze moze Marek czyli II trener sie wypowiada.
widzę że ten mecz bardziej zwrócił uwagę na sytuację w PLH niż samo spotkanie... ale to i dobrze. Jestem z Sanoka i STS jest dla mnie nr 1, ale pamiętam lata w których Sanok też niejednokrotnie dostawał 10 u siebie, nie było mi wtedy miło. Cieszę się, że teraz możemy powalczyć o najwyższe cele, ale podobnie jak co niektórych niepokoi mnie sytuacja np Podhala, Stoczni, Krynicy czy Janowa. Sytuacje w których najbardziej zasłużone drużyny nie mają pieniędzy żeby grać nie powinny się zdarzać. Na dodatek PZHL nie robi nic, by coś z tym zrobić. Co do frekwencji w Sanoku to powiem jedynie, że odkąd pamiętam a nie były to lata swietnosci, to w Sanoku mimo słabych wyników drużyny zawszę było dużo ludzi, niejednokrotnie więcej niż teraz na Arenie. Pozdrawiam i życzę wszystkim klubom, aby miały dobra sytuację finansowa a mecze były rozgrywane na wyrównanym poziomie.
ja pamiętam sezon gdzie Sanok nie dostał 13:1 ale 24:4 bodajże porazka z Unia w tamtym czasie "Dwory"
Jeśli nie będzie konkurencji w lidze to wszyscy będą zaniżać poziom i tyle. Po prostu brak jest myślenia do przodu.

Odnośnie frekwencji to wcale u nas nie jest źle. Spójrzcie na ligę włoską czy francuską, na mecze chodzi po kilkaset osób w porywach. Co tu dużo pisać skoro nawet na Słowacji (nie byłem, czytam tylko w necie) na mecz potrafi przyjść 500 osób... Coś nie tak jest z hokejem, ligi typu NHL czy KHL wyciągają najlepszych, szczególnie Rosjanie psują rynek w Europie i nawet w typowo hokejowych krajach rozgrywki stają się coraz uboższe...
jestem z NT i jest mi wstyd po co jeździć kończmy tą szopke 3 walkowery i wywalą Nas z ligi co chyba będzie najlepszym wyjściem
nie poddawać się... grajcie dalej!
Wiesz co... Ty chyba nie jesteś z N.Targu. A jeśli jesteś to wniosek,że żaden z ciebie kibic. Kibic to ten,który jest na dobre i na złe... Pomyśl o tym. hej! hej! PODHALE!
no własnie nie poddawać się grajcie dalej... nie ma Krynicy nie ma Stoczni to kto wkońcu będzie grał w tej ekstralidze ... Ps. Sanok jutro czekamy na kolejne trzy punkciki :-)
monia trzymaj mocno kciuki:)
I co?? da się grać NT?:)!
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zarejestruj się.

UWAGA! W związku wejściem w życie z dniem 25 maja 2018r. nowych regulacji prawnych opartych o treść ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) aktualizacji uległa Polityka Prywatności Hokej.net.

WAŻNE! Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Stosujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących tzw. „ciasteczek”. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
V