Hokej.Net Logo

Wyświetleń: 11033

Łatwy rywal? GKS Tychy - Stoczniowiec 3:4

2011-02-10 00:22:11

Już w pierwszym meczu "popłynęli", na swoim wyborze przeciwnika, tyszanie. Wypoczęci, bo nocujący na miejscu Stoczniowcy na początku mieli kilka wybornych szans, ale gola zdobył GKS. Od połowy, to faworyci strzelali i pudłowali, lecz znów nonszalancja w ostatnich minutach dała o sobie znać stratą dwóch bramek i zwycięzca stał się pokonanym.

***                       ***
GKS Tychy - Stoczniowiec Gdańsk

3:4 (2:2; 1:0; 0:2)

1-0 (0:55) Bagiński - Woźnica
1-1 (10:31) Drzewiecki - Kostecki
1-2 (17:24) Drzewiecki - Mat. Rompkowski - Wróbel

2-2 (18:16) Šimíček - Bagiński
3-2 (25:29) Parzyszek - Krzak
3-3 (55:54) Mac. Rompkowski - Jankowski - Kabat
3-4 (59:09) Chmielewski - Mat. Rompkowski


Widzów: 1500.
Strzały: 42 - 25 (15:11, 9:7, 18:7).
Kary: 10 - 8 min.
Sędziowali: Wolas - Pilarski, Cudek.

GKS Tychy: Sobecki (do 59:20); Kotlorz (2) - Gwiżdż, Sokół (2) - Jakeš, Gonera - Csorich; Vítek - Parzyszek (2) - Witecki, Bagiński (2) - Šimíček (2) - Woźnica, Galant - Garbocz - Krzak.
Trener: Jiří Šejba.


Stoczniowiec: Odrobny (2); Kabat - Smeja (4), Maciejewski - Skrzypkowski, Mat. Rompkowski (2) - Kostecki; Škutchan - Ziólkowski - Steber, Chmielewski - Wróbel - Drzewiecki, Strużyk - Mac. Rompkowski - Jankowski, Janečka, Marzec.
Trener: Tadeusz Obłój.


HSK,
http://bloghokejowy.blogspot.com/



Powrót

Komentarze:

pisałem że Obłój ma racje graty dla Stoczniowca
jak stocznia wygra 4 mecz to wtedy będzie można powiedzieć, że miał rację :)
Tego to się nie spodziewałem, ale wiadomo przynajmniej że będzie ciekawie.
mocie *y
Brawo Stocznia, brawo Drzewiecki naprawde swietny mecz , Odrobny tez
świetny mecz??
z żadnej strony!!! Jedyne to Stoczni można zwycięstwa i SKUTECZNOŚCI pogratulować.
a na początku 1 ter. duża przewaga GKS, bawili sie jak chcieli, stracili krążek i bramke...
to są części rowerowe *e
zuzia widze ze cie z lekka przymulilo ,ale chyba pomyliles tematy, to nie Wyscig Pokoju ;)))
Drzewko za słaby dla Sanoka ??? XD

Brawo Stocznia !!! Oby tak dalej :D
Odrobny do finału ich dociągnie a Tyskie sie przejadą na 100czni...było brać Nowy Targ:P
W PO nic nie wiadomo N.Targ tez ograł silniejszą teortycznie od niego Unię !!!
Brawo Stocznia pokazaliscie kluską sląskim ze pieniedze to nie wszystko:D:D:D tak samo jak Nasi Gorale pokazali paluszkom hhehehe nie wazne jak sie skoncza cwiercfinaly swoje osiagnelismy:D:D PODHALE&STOCZNIA NA ZAWSZE RAZEM
Brawa dla Stoczniowca za ambicje, gra sie do konca.Tyszanie chcieli dowiezc korzystny wynik ale sie przeliczyli.Sam mecz ogolnie dosc slaby ,lepszy dzis dla reklamy w TV bylby chyba Unia-Podhale.Tyszanie jeszcze chyba w sezonie zasadniczym, czas sie obudzic ,to juz play-off.Wiecej o tej parze dowiemy sie w piatek i sobote,jedni dzis poczynili duzy krok w przod ,drudzy w tyl w sumie fajne te play-offy choc faworytem dalej sa chyba Tychy!
TO JEST OSTATNI SEZON NA KTÓRY KUPIŁEM KARNET. TAK SIE POPROSTU TRACI SZACUNEK I SYMPATIE. MNIEJ NIZ ZERO!!!!!!!!!!
Wczoraj cała hokejowa Polska mogła usłyszeć ten "nieprawdopodobny i najlepszyw Polsce doping". HAHAHAH. Kpiny. Głośno tylko na forum
Wiele osób na tych oldbojów i opierdalaczy w Tychach już nie chodzi, bo po co chodzić i się wściekać... Zamiast szkolić młodzież Pawlik płaci z klubowej kasy oldbojom (Śmiełowski, Gonera, Parzyszek, Garbocz itd., a ci się zamian opierdalają albo lepiej grać nie umią. Tyski hokej tonie, bo nie ma MŁODZIEŻY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To i tak w porównaniu do dopingu Unii to 3 klasy lepszy, rywal mało porywający, gdyby przyjechała Craxa lub Unia to byłoby głośniej...
Wczorajszy mecz Ż E N A D A i tyle w tym temacie. Widać, że nasze gwiazdeczki śpią i śnią o mistrzostwie. Zaprzepaszczony bonus. Teraz wyjazd do Gdańska, tak więc P O B U D K A i zapierd*** na lodzie. Dalej wierzę, że będzie finał, tylko czy nie naiwnie?!?!?!?!?!?!?!?
Stocznia i Podhale BRAWOOOOOOOOOOOOOOOOOO
i co i co weglarze
TAK SIE ZASTANAWIAM CZY PARZOL JUZ TAKI SLABY BO STARY,CZY MOZE MU SIE NIE CHCE,ALBO ZNOWU OBSTAWIŁ BO DZIWNIE TO WYGLADALO W JEGO WYKONANIU
na pewno nie jest stary...
lubię Mariusza Czerkawskiego ale prawie się zapultał po dwóch golach w końcówce Stoczni.
tu jest jeden podstawowy błąd - nie wsadza się na komentatora człowieka bardzo związanego z jednym z klubów, bo wiadomo, że NIGDY nie będzie obiektywny... Mariusz może komentować mecze innych drużyn, ale podczas meczów GKS-u zawsze będzie oglądał przez filtr własnych sympatii... I to jest zrozumiałe, niestety w przeciwieństwie do obsady komentatorów na tym meczu... Poza tym jedynym naprawdę obiektywnym komentatorem był Jobczyk, bo reszta do końcowej syreny była przekonana o wyższości i pewnym zwycięstwie Tyskiej ekipy... Tylko On po 1. tercji zauważył przewagę Stoczni, po 2. GKS-u, a po 3. brak konsekwencji gospodarzy i ambitną grę do końca Stoczniowca...
A także drużynę z Cracovii :))
Nie przesadzajcie z tym "stronniczym" Czerkawskim. Wiadomo że serce ma w Tychach, ale komentuje naprawdę fajnie.
Pytanie moje "poco trzymać Pacige skoro ten nie gra !mamy Młodych ale teraz na nich nie stawiamy ,OK ale jak nam ktoś ze składy wypadnie z powodu kontuzji to wtedy mody ma gonić ! pojeba.e to wszystko .Sejba myślałem żeś mądrzejszy?! sie pomyliłem !Trzema piątkami pO nie wygramy!Do Boju GKS!!!Marsz Marsz Do Boju Marsz ..............
Mecz niestety nie ulozyl sie po mysli gks-u tychy ale nie ukrywajmy ze to wlasnie gosp.byli druzyna lepsza na lodzie!gramy do 4 zw jest po 1.Stocznia ambitnie ale tyszan nie przejdzie.
Brawao 100cznia. pozdro z Toronto.
oddawać kase za wtopienie u buków tyskie emeryty!!!
Oni nie wtopili...
Stocznia zagrała ładny, szybki hokej nastawiony głównie na obronę i grę z kontry. Tyszanie przy stanie 3-2 myśleli, że mecz jest już wygrany albo, iż prędzej czy później jakiś gol w końcu padnie. Niestety bombardowanie bramki Odrobnego nic nie dało-świetny mecz bramkarza Stoczniowca. Końcówka to jak zawsze tyska nonszalancja. Ileż to już razy przegrywamy wygrane spotkanie tracąc bramkę jak *zy na kilkadziesiąt sekund przed końcem. Teraz zamiast prowadzenia 2-0 mamy 1-1 i naprawdę dwa ciężkie mecze w Gdańsku. Gospodarze będą niezwykle podbudowani i na własnym lodzie wspomagani dopingiem. Tychy muszą dać z siebie wszystko.
Masz bardzo dużo racji, dlaczego nikt z tego nie wyciąga konsekwencji, ten mecz wyglądał jak ten z Craxą,czyli wygrany mecz przegrywamy.
Skuteczność GKS-u = DNO.
Stocznia nic wielkiego nie pokazała oprócz ambicji, nawet 5/3 nie potrafili zagrozić naszej bramce.
Trzeba być mega nieudolnym aby tak fra.jersko przegrać...
Panie Sejba kolejny mecz który przegrywamy w końcówce ,widać ,że nic was nie nauczyły wcześniejsze porażki .Brać sie do roboty od piatku bo mozecie obudzić sie z ręka w nocniku w niedziele rano .Mam jednak nadzieje ,ze nasi emeryci jeszcze pokażą na co ich stać.Tylko tyski GKS
Wiem, że "jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale pięknie się wczorajszy mecz oglądało i te komentarze w TVPSport : "Stocznia bez charakteru", "Chmielewski nie tak błyszczący" - ech bezcenne :D:D:D

BRAWO PANOWIE !!! Całe szczęście, że wrócił Drzewko, bo razem z Aronem są nie obliczalni - trafił swój na swego :D:D:D

Jeszcze "tylko" 3 mecze ;) i jak mówi TadeirO "minimalnie półfinał" :D:D:D
Kika, ja wiem, że względem Arona jesteś niemal bezkrytyczna, lecz wczoraj w ataku nie błyszczał... I dobrze, bo widać było u Niego zmianę na lepsze... Nie chce kończyć wszystkiego kiwką, częściej się cofa... Choć kilka razy wyłożył 'patelnię' Tyszanom, których dzięki swojej niefrasobliwości i świetnej postawie Przemka, nie wykorzystali... Ten atak jest obecnie najlepszy u nas... Drzewko gra jak natchniony, widzi dużo, nie daje się przepchnąć, sprowokować... Maras idealnie się z Filipem rozumie i gra ciałem... Aron powolutku zaprzestaje indywidualnych popisów na lodzie, co jest z korzyścią dla zespołu, mniej się fo*e, wraca się częściej - oby tak dalej!!!! Jak reszta drużyny, zwłaszcza obrońcy, dostosuje się do Ich poziomu, to o wynik tej rywalizacji jestem spokojny
w kwestii Ajona nawet nie zaprzeczę :D:D choć cieszy mnie bardzo, że wreszcie znalazł kogoś z kim współgra. Chodziło mi jednak zupełnie złośliwie :D że to taka przewrotność powiedzieć "Aron nie błyszczy widziałem go w meczu gwiazd tam robił wrażenie" - a tu minutka do końca i rozstrzygającą wynik brameczkę strzela właśnie Aron - bosze jaka to cudowna złośliwość losu :D:D:D
Aron może i "nie błyszczał" w trakcie meczu ale walczył i szarpał aż miło. A dzięki temu że Chmielewskiego właśnie najbardziej Tyszanie pilnowali to np. Drzewiecki miał więcej miejsca i dwa razy udało mu się to znakomicie wykorzystać.
A tak poza. Po meczu nie podziękować rywalowi za mecz, tylko zjechać do szatni. Tychy -- żenada !!!!
Brawo STOCZNIA !!!!!!!!
Pokazali gdzie Nas kibiców mają nie mówiąc o przeciwniku na lodzie.
DNO WSTYD!!!!!
Panie Skowronski więcej emerytów i doradców którzy się znają może na biznesie ale nie na hokeju!!!!!
Szwagier, już kiedyś była o tym mowa, że w play-offs drużyny dziękują sobie dopiero po ostatnim meczu... To nie jest olanie przeciwnika, tylko taki zwyczaj... A co do braku podziękowań dla kibiców, to rzeczywiście słabo, nasi dostali raz za to opierdziel i teraz zawsze dziękują, czy wygrają, czy przegrają... A brak podziękowań świadczy o stosunku do własnych kibiców. Tylko tak jak piszą tu niektórzy tyscy kibice, to GKS ma najemników-dziadków, którzy widocznie gdzieś mają fanów...
Przestań juz z tymi emerytami w Cracovii takich zawodników jest połowa i żaden ich kibic nie wypowie sie o nich w ten sposób ,a nawet martwią się że cięzko bedzie jak by odeszli - oto oni: Kłys 34
Sarnik 34 lata
Dulęba 36!!
D Laszkiewicz 35!
Witkowski 35!
L Laszkiewicz 33
Słabon 32
Radziszewski 31
Biela i Piotrowski po 30 "
I jak to jest że tylu "emerytów" gra w najlepszej druzynie PLH ???
Kibice Cracovii swoim najemnikom zawsze dziękują jednakowo ""Hej Hej Cracovia"" nawet po przegranym meczu a w Tychach co ??? mają sie zawodnicy żegnać z kibicami jak na nich chamsko wykrzykuja i gwiżdżą???To by byla z ich strony dopiero bezczelność patrzyć na kibicow i myśleć sobie wy sobie plujcie a dla nas to jakby deszcz padał.
Bramkarz, może to kwestia nastawienia, zmobilizowania przez trenera, podejścia itp... Stoczniowiec ma najmłodszą drużynę, prawie samych wychowanków i zagrali mega ambitnie, co zaprocentowało... Tychy mają doświadczonych grajków, którzy zlekceważyli przeciwnkia... jeśli się nie obudzą, to Stocznia wygra tą rywalizację... naszym atutem jest też fakt, że Chłopaki bronią barw swojego macierzystego klubu, w którym się wychowali... a tylko w takim przypadku można grać z zaległościami finansowymi itp... To, że wczoraj przed meczem dostali zaległą kasę i w końcu sprzęt dało tylko dodatkowego kopa... Tyscy zawodnicy, dostający regularnie kasę i sprzęt, po prostu zostawili ambicję i wolę walki w domu... Może się rozleniwili...
a co do zachowania kibiców, które opisujesz, to rzeczywiście masakra... u nas nie ma o tym mowy... kiedyś, czasami dało się słychać okrzyki 'k...a mać, Stocznia grać' ale to już dawno i nieprawda... jeśli zawodnicy mają grać na maxa, to kibice powinni się też tak zachowywać (oczywiście pozytywnie)... gwizdanie, anty-okrzyki w kierunku drużyny przeciwnej, zwłaszcza w play-offs to co innego, bo goście muszą się poczuć jak w piekle, bo kibice muszą być 6. zawodnikiem gospodarzy... przez zachowanie, jakie opisujesz, staje się wręcz odwrotnie...
w play off za mecz sie nie dziekuje,tylko po rywalizacji
bramkarz - ale oni grają w przeciwieństwie do Naszych!!!!
A dlaczego ??? czyja wina ??? przeciez to są też bardzo dobrzy zawodnicy??? może maja glowy zaprzatnięte co do gara włozyć??? może co innego kto to wie??? Kaziu skad wiesz że maja kasę regularnie ja wiem że kasy nie maja od pazdziernika!!!Stocznia ma trenera polaka ktoremu zalezy na polskim hokeju a Sejba nawet nie umie skomntować po meczu co było!!!
Bramkarz, GKS zawsze był klubem wypłacalnym, więc stąd wywnioskowałem tą tezę... Jeśli tak rzeczywiście nie jest, to co innego... Ale w Stoczniowcu też nie jest wesoło pod względem finansowym... No ale tak jak mówiłem Oni mają jeszcze ambicję walczyć dla klubu, który Ich wychował... Dla rodziny i znajomych, którzy temu klubowi kibicują... Jak się gra poza miejscem rodzinnym, to jak nie ma kasy, to się po prostu nie chce...
Kaziu!!! mnie się też wydaje że dużą rolę odgrywa trenerObłój,który wierzy w swoja druzynę ,nastawia ich że ze wszystkimi moga wygrac i zawodnicy w to wierzą i graja bez tremy- a nawet jak sie słucha Obłoja wypowiedzi to tak jak by był nawiedzony i bardzo dobrze.
Don Tadeo gada mnóstwo różnych rzeczy, ale chyba przeceniasz Jego udział w ambitnej grze Stoczni... Chłopaki grają ze sobą od lat, znają problemy finansowo-sprzętowe od podszewki i potrafią sami się zmobilizować... Nie mówię, że trener nie ma udziału, ale nie tak wielki ;) Poza tym Stoczniowiec zawsze wychodził na play-offy na mega ambicji... i znów to potwierdza
Dla Polskiego hokeja było by bardzo dobrze aby odpadł,Sanok,Tychy,Unia mają najwięcej podrabianych Polaków i g....o z tego.
A CRACOVIA CO???
za taką wypowiedź powinni Ci wręczyć nagrode "Pulitzera" - rodzice są chyba z Ciebie dumni.....
olimp--- możesz powiedziec o co chodzi????
bramkarz- trochę przesadziłeś z ta kasą, ale jaki trener takie przygotowanie do sezonu, co nie którym obniżono kontrakty, co nie którym zalegają a co nie którzy mają płacone na bieżąco.Ten duet trenerski? niech każdy sobie sam odpowie co są warci!!
Mimo to wierzę że przejdziemy Stocznię>
ano 2. trener wczoraj stwierdził, że wybrali Stocznią, bo to drużyna mało charakterna... Nasi pokazali charakter, a Tyszanie jakoś takowego nie zaprezentowali...
walka trwa, na razie 1:1 (co jest i tak dla mnie paranoją...), ale teraz wracamy do siebie, będzie pełna hala, bo wjazd za free i, mam nadzieję, super doping... Tychom będzie mega ciężko i nie zdziwię się, jak w niedzielę będą przegrywali już 1:3... no ale wszystko okaże się na lodzie...
Kaziu- chyba jesteś świeżym, albo bardzo młodym kibicem GKS Tychy i nie wiesz,nie pamiętasz czasów GKS, Tysovi......i tak dalej jak było bardzo ciężko i brakowało kasy!!!
Kaziu kibicem GKS Tychy, bardzo młodym - no nie ... umarłem ze śmiechu hahahah :-D
Jestem kibicem Stoczniowca ;) dlatego piszę o ostatnich latach, gdy była u Was kasa, wykupywaliście zawodników z innych drużyn itp ;) staram się być obiektywny, stąd może Twoja pomyłka ;)
Poplyneli, poplyneli :D

Tak bym chcial, aby o medal zagrala Stocznia i Podhale :)

Pozdro z Nowego Targu :)
Sobecki dno ! spieprzyl nam juz setny mecz od czego jest drugi bramkarz ! co strzal to brama ! zenada
Sobecki już lepszy nie będzie ( czas jego już niestety przemija )a Jakubowski nigdy dobry nie był i też nie będzie.
puscil juz chyba 20 bramek w ostatniej minucie ! ma jakies uklady i tyle JAKUBOWSKI TAKICH SZMAT NAM NIEPUSZCZAL !
Myślę ,że to najemnikom z Tychów może się w Gdańsku zrobić gorąco. Brawo Stocznia!
HEHE, no to patyk-soda Chmielewski WAS upokorzył...
w gdansku bedzie 1-1 w meczach a potem was pykniemy 2 razy
Tony halik jak nie umiesz przegrywać to nie pisz nic tyski psie.
Chmialewski ma w Tychach ksywę Justin Bieber ;)
PS. gratulację za ambicję i grę do końca.
Brawo Wiedźmin i jego drużyna ! :) - zamiast spodziewanego 0-2 po tym meczu mamy 1-1 i korzystniejszy układ gier. Teraz pozostaje "tylko" to wykorzystać :)

A swoją drogą współczuję trochę zawodnikom GKS Tychy - rok w rok grają o medale, w tym sezonie też nieźle, 2 miejsce przed PO. A wystarczy jedna porażka i 95% tyskich ("najlepszych w Polsce" itp.) kibiców odsądza ich od czci i wiary, wiesza psy i miesza z błotem. Że nie wspomnę o wygwizdaniu po meczu ;)
prawdziwy kibic wierzy do konca,a te gwizdy to nerwy i tak to my wygramy ta runde 4-2
3:4 (2:2; 1:0; 1:2)
Licze i licze i wychodzi 4:4 :-)
cicho bo się wyda ;)
Zapomniałem o jeszcze jednym - naprawdę niezłe sędziowanie. Pan Wolas pozwalał ostrzej pograć, nie wymyślał kar z kapelusza i nie chciał być głównym aktorem widowiska. Jak dla mnie ok.
sedziowanie nawet ok jedyny minus to jak sie 10 minut przy video zastanawial co zrobic hehe
Bo na podstawie tego wideo niewiele mógł chyba stwierdzić.

Swoją drogą bardzo gustowna szafka, ciekawe który z działaczy swój stary segment poświęcił dla dobra klubu ? ;)
Bo został wyświetlony tylko kawałek powtórki a on chciał cała by zobaczyć czy Odrobnego nikt nie blokował i czy nie spalił w polu bramkowym zawodnik GKS-u a i tak nie została mu pokazana powtórka do końca
Wolas sędzia - niema się co dziwić żeście przerombali mecz, On was tak nie lubi jak Nas
Że "przerombali" to rzeczywiście "niema" dwóch zdań. Ale nie sędziego to wina.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zarejestruj się.

UWAGA! W związku wejściem w życie z dniem 25 maja 2018r. nowych regulacji prawnych opartych o treść ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) aktualizacji uległa Polityka Prywatności Hokej.net.

WAŻNE! Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Stosujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących tzw. „ciasteczek”. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
V