Hokej.Net Logo

Wyświetleń: 5429

Kolejne kontrakty w GKS Tychy

2010-04-30 15:55:20

Czterech napastników i jeden obrońca GKS Tychy przedłużyło kontrakty z tegorocznym brązowym medalistą PLH. Nowe umowy zawarli Michał Woźnica, Krzysztof Śmiełowski, Paweł Banachewicz, Bartosz Matczak i Tomasz Maćkowiak.


- Z większością zawodników mamy już podpisane kontrakty, rozmawiamy jeszcze z Michałem Kotlorzem i Tomaszem Wołkowiczem. Jeśli chodzi o drugiego bramkarza, trwają rozmowy i w przyszłym tygodniu powinno już być coś na ten temat wiadomo. - powiedział dyrektor GKS Tychy, Karol Pawlik.





Powrót

Komentarze:

Super druzyna się szykuje !!!
sklad nam przewietrzyli ze hoho...same dziady i emeryty. pewnie terner Vevrecka tez zostanie i bedzie nadal Tow. wzajemnej adoracji s.a.
Gallu wskaż waszych wychowanków w obecnej kadrze GKS-u, bo doliczyłem się: Sobeckiego, Garbocza, Majkowskiego i Woźnicy.
Nieodbieraj tego postu jako złośliwość:)
Hombre . Dodaj jeszcze Śmiełowskiego ,Mejkę , Kotlorza , Maćkowiaka , Banachewicza , Gurazdę , Matczaka , Matlę
Stary53 dzięki za info.
Wydaję się tylko, że Banachewicz, Gurazda, i Matla to chyba dopiero wchodzą w dorosły hokej.
Pozdrawiam kibiców GKS
Sobecki Majkowski Mejka Smiełowski Woznica Garbocz Mackowiak Frączek Banachewicz Matczak Matla - jak widzisz 11 osób - w niektórych klubach "11" to 50 % dtuzyny
p.s Gurazda ..ale on dopiero otwiera furtkę do ligi
ZAPOMNIAŁEM O KOTLORZU - A WIĘC - "12"
Matczak? niech se go tatus do Zaglebia wezmie
Dokladnie nie che go tatus wezmie do zaglebie bo niczym szczegolnym sie nie wyroznia;]. Nowe umowy z Woznica,Banachiewiczem i Mackowiakiem jak najbardziej sluszne ale po co dalej trzymaja Smielowskiego ? ;/ mieli odmlodzic druzyne a jakos nic na to narazie nie wskazuje.
alexB- najpierw wywalasz Bartka a potem odmładzasz drużynę -chłopie zdecyduj się - może gość nie powala grą ale MŁODYCH SIĘ NIE POZBYWAMY
Niech sprzedadzą Kotlorza do Cracovi i wezmą w jego miejsce dziadka, to będą mogli jeszce wystartować w mistrzostwach oldbojów. Cała ta polityka kadrowa w Tychach to jedna farsa.
Jeśli uda się kogoś pozyskac to może byc nieźle ale jeśli z transferów wyjdzie g...o to kiepsko to widze! J
Tyskie z samych dziadków nic nieugraja jak nie bedzie transferów
zapowiada sie ciekawy sezon
sanoczanin-nie powinno Cię to cieszyć to bardzo przykre że w PLH nie ma kogo kupywać jak napisałem w wątku Dimki Podhala na całą lige nie starczy i niedługo dojdzie do tego że będą w PLH 2 drużyny Sanok i Craxa bo będą mieć kasę taki zawodnik jak Gonera Parzyszek z całym szacunkiem ale nie powinni się łapać do drużyn 1 ligi młodzi powinni ich na tyle skutecznie wypierać że powinni już dawno skończyć a tu są zawodnikami którzy niejednokrotnie wiodą prym w lidze przykre i żałosne to jest ale ciesz się dalej
nie jeden mlody moze sie uczyc od Parzyszka i Gonery garstka srodkowych jest pokroju Parzola mimo jego wieku..
Adi miał spory okres przerwy spowodowany kontuzją i na PO nie był w formie jak zawsze ale wierz mi NIEJEDNEGO PRZESKOCZY i umiejętnosciami i hokejowym cwaniactwem
i pamiętaj że NT był kolektywem jakich nie ma w PLH i to serce wygrało lige zaangażowanie którego w Sanoku może zabraknąć przecież jadą tam do pracy przedewszystkim więc zejdź na ziemie chłopcze i dalej ciesz sie z tego że hokej w Polsce ginie z roku na rok:(
A niby dlaczego "serce i zaangażowanie" u obcokrajowców mogło być tylko w Nowym Targu - a w Sanoku nie może ?
sezon odpowie Ci na to pytanie przypominam w poprzednim grali u Nas w zasadzie nie wiedząc czy dostaną za to kase czy sądzisz że w Sanoku zrobią to samo? odpowiedz sobie i będziesz mądrzejszy pozdrawiam
kopniak miałem to na myśli piszac ten post 100% popieram ale czy nie sądzisz że w każdej szanującej się lidze coś takiego miałoby miejsce?? oczywiście że Nie bo przychodzą młodzi lepsi szybsi głodniejsi sukcesu wszędzie tylko nie w PLH
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zarejestruj się.

UWAGA! W związku wejściem w życie z dniem 25 maja 2018r. nowych regulacji prawnych opartych o treść ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) aktualizacji uległa Polityka Prywatności Hokej.net.

WAŻNE! Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Stosujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących tzw. „ciasteczek”. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
V