Hokej.net Logo

Wyświetleń: 11094

Porażka z Krynicą kończy "erę" Matczaka w Zagłębiu

2010-10-15 22:14:27

Trzęsienie ziemi w Zagłębiu! Po porażce z KTH Krynica (3:4), z funkcji pierwszego trenera odwołano Wojciecha Matczaka. To jednak nie koniec kłopotów ekipy z Sosnowca.

Kryniczanie zwyciężyli dzięki olbrzymiej determinacji oraz znakomitej grze w końcówkach tercji. Wyrównujący gol dla KTH padł na 38 sekund przed syreną kończącą drugą tercję. Jego zdobywcą był Petr Valusiak, któremu z prawego skrzydła znakomicie zagrywał Tomasz Cieślicki. O wiele ważniejsze było jednak drugie trafienie czeskiego napastnika, uzyskane zaledwie 20 sekund przed końcem regulaminowego czasu gry. To ono dało przyjezdnym możliwość walki o zwycięstwo. Bramkę na wagę dwóch punktów dla zespołu z Krynicy strzelił Karel Horny (na ławce kar przebywał wówczas Radim Antonovic).

Przez większość piątkowego spotkania, na prowadzeniu było jednak Zagłębie. Dwie bramki strzelił dziś ten, na którego sosnowieccy kibice liczą najbardziej – Vladimir Luka.  Na listę strzelców wpisał się także Rafał Cychowski, który w 14. minucie z najbliższej odległości pokonał Ondrieja Raszkę. Zagłębie miało jeszcze co najmniej kilka dogodnych okazji do podwyższenia rezultatu – w słupek trafiali bowiem bracia Kozłowscy, zaś w końcówce, krążek do pustej bramki skierował znajdujący się na spalonym Robin Bacul…

Po zakończeniu spotkania, zdenerwowani zawodnicy Zagłębia nie chcieli rozmawiać z dziennikarzami i szybko schowali się w szatni. Jedynym, który zgodził się skomentować to, co się wydarzyło, był Rafał Cychowski – Przegraliśmy przez głupotę oraz indywidualne błędy. Cóż, musimy o tym meczu jak najszybciej zapomnieć. Do Krakowa na pewno nie pojedziemy, żeby oddać punkty – zapewniał obrońca.

Na rozmowę z mediami nie stawił się też Wojciech Matczak, który w tym czasie rozwiązywał kontrakt z sosnowieckim klubem. Decyzją zarządu, zastąpić mają go dotychczasowi asystenci: Krzysztof Podsiadło oraz Mariusz Kieca. Czy jest to stan przejściowy, czy też początek dłuższej współpracy – tego na razie nie wiadomo.

O tym, że w sosnowieckim klubie dzieje się źle, było wiadomo jeszcze przed pierwszym rzuceniem krążka. Ponieważ gospodarze przez dziesięć minut nie pojawiali się na tafli, zaczęto się obawiać, czy w ogóle wyjadą dziś na lód, tym bardziej, że na sosnowieckim lodowisku huczało od plotek na temat poważnych zaległości płacowych wobec zawodników.

Dobre humory dopisywały za to kryniczanom – Już poprzednie nasze mecze mecze z Cracovią i Tychami były bardzo wyrównane. Dziś walczyliśmy do końca, choć momentami było ciężko. Na pewno odczuliśmy ten mecz w nogach – mówił najlepszy w ekipie KTH Petr Valusiak.

– Zagłębie to chyba najsłabszy (obok Janowa) przeciwnik, z jakim dotąd rywalizowaliśmy. Fakt jest taki, że sami sobie ten mecz przegrali. Dziękuję moim zawodnikom za walkę i grę do samego końca – powiedział szkoleniowiec ekipy gości, Josef Dobos.

Zagłębie Sosnowiec – KTH Krynica 3:4 po dogr. (1:0; 0:1; 2:2)
1:0 – Cychowski (Bernat) 14.15’
1:1 – Valusiak (Cieślicki, Ovsak) 39.22’
2:1 – Luka (Bacul) 43.32’ PP
3:1 – Luka (Voznik) 51.42’
3:2 – Bucek (Ovsak, Kostecki) 53.30’
3:3 – Valusiak (Chabior) 59.40’
3:4 – Horny (Valusiak) 63.32’ PP
Kary: 10-12 min.
Strzały: 36-40
Sędziowali: Wolas oraz na liniach Kaczyński i Polak.
Widzów: 500

Zagłębie: Dzwonek – Banaszczak, Galvas (2), Antonovic (2), Voznik. Luka (2), Duszak (2), Kuc, M. Kozłowski, T. Kozłowski, Dołęga, Jaskólski (2), Marcińczak, Bacul, Sarnik, Jaros, Cychowski, Kulik, Podsiadło, Berna, Twardy

KTH: Raszka – Myjak(2), Ovsak, Horny (4), Chabior, Valusiak (2), Zieliński, Vychodil (4), Cieślicki, Dubel, Zabawa, Pach, Kruczek, Szewczyk, Kostecki, Bucek



Powrót

Komentarze:

i jak tam Kulik ?? ;d;d;d
jak na pierwsyz mecy to poprawnie,
co tam u Kacira?
nie interesuje mnie on...gra co raz gorzej...
Teraz tylko patrzeć jak Bacul rozwiąże kontrakt!!!Robin wracaj do GKS-u!!!
Najważniejsze że staż za granicą odbyty. To się liczy w papierach trenera:)
Brawo dla KTH :D
Dobra robota chłopaki !!
Szczere GRATULACJE dla "walczaków" z Krynicy. Naprawde wielki szacunek za gre do konca i utarcie nosa pewnym zwyciestwa Zaglębiakom :-). SZACUNEK z Sanoka
Kris jak tam na Wybrzeżu? :)))))
Ciekawe kto jest i był w Sosnowcu pewny zwycięstwa, bo ja np. jestem co mecz pewien, że będzie w dupe....
A ten redaktor to z księżyca oglądał mecz?! "Po kompromitującej porażce z KTH Krynica (3:4)" może mi wyjaśnić to zdanie?? Bo zupełnie nie rozumiem w nim słowa KOMPROMITACJA?!
Może dlatego, że nie widziałeś meczu?
Może sam wynik nie jest tragiczny, ale przegranie meczu, gdy przeciwnik przegrywając 2-3 dostaje karę na 2,5 minuty przed końcem, to szczyt...
No jak dla mnie to również jest kompromitacja ponieważ Zagłębie wygrywało 3:1 a KTH pociągnęło do 3:4 . Pozdrawiam ;]
Musze przyznać rację koledze. Kompromitująca to jest porażka 15:4, a nie minimalna przegrana. Owszem, Zagłębie nie utrzymało prowadzenia, ale kompromitacji to ja w tym nie widzę za grosz.
Tzn. Kompromitacją jest przegrać mecz ze słabszą "nazwiskowo drużyną" różnicą jednej bramki?
Powtarzam, nie widziałeś meczu i okoliczności. To była kompromitacja i basta.
Bez napinki! Wyjaśnij mi tylko czy kompromitacja bo Zagłębie grało k u p ę czy, że przegrało z beniaminkiem. W jakim kontekście jest użyte słowo kompromitacja!?
Zagłębie się skompromitowało z kilku względów.
1. Grali bez zaangażowania
2. na 1.50 min przed końcem było 3:2 i Krynica do końca spotkania grała w osłabieniu
3. Zawodnik mając krążek na kiju nie strzelał do putsaka tylko niecelnie podawał po czym padł wyrównujący gol
itd. itp. dowodem na to jest "gorące" pożegnanie kibiców, miarka się przebrała, poziom meczu Afrykański
Dzięki w tym kontekście rozumiem. Pozdrawiam
kompromitacja ?
moim zdaniem nie, taki jest sport, a hokej tym bardziej jest nieprzewidywalny.
Słowo kompromitacja, to nadużycie w tym przypadku. A że teraz degradacje, dymisje, cóż, sponsor ma inne oczekiwania, ale to dwie różne sprawy - przegrana i kompromitacja to też dwa różne określenia.
Hej, hej KTH!!! Karel Horny na burmistrza !!! :)
na prezydenta!!! :P
Również gratuluję krynicy,wg mnie kth dzieki takiemu zaangażowaniu w meczach utrzyma sie w Plh
Gratulacje KTH :) oby tak dalej :)!!
To jest WSTYD!Dla takich drużyn jak Cracovia,GKS Tychy,teraz Zagłębie.KTH gra właściwie na 2,5 piątki,a po drugiej stronie 4 pełne piątki złożone z reprezentantów byłych i obecnych + Luka i Voznik,a do tego cała reszta ograna w ekstra.Wspomniane Cracovia i GKS wygrywają po męczarniach i to z dużym szczęściem,a Zagłębie jeszcze przegrywa.Cieszy mnie to niezmiernie jako kibica KTH,ale o poziomie polskiego hokeja nie świadczy to najlepiej...
Kluby muszą w końcu postawić wszystko na szkolenie młodzieży,nawet kosztem pierwszej drużyny,bo w przeciwnym razie niedługo będziemy grać z afrykańskimi drużynami jak równy z równym...Temat na długie długie rozmowy z kumatymi.Zostawmy to...
...Brawo KTH!!!Brawo chłopaki,gratuluję!
Juz gramy na rowni z druzyami 3-go swiata hokejowego !
No właśnie...
nie ma sianka nie ma granka muwi ci to cos
PRzesadzasz trochę Obibok, traktując to nasze KTH jakby było beznadziejnie słabe i tylko dzięki nieporadności innych zespołów potrafi z nimi zawalczyć. Chyba doskonale wiesz, że nazwiska nie grają, a my oprócz kilku naprawdę dobrych grajków mamy dwie inne, ale bardzo ważne atrybuty: Bardzo dobrego trenera i ogromne serce do walki!
MiBu źle mnie zrozumiałeś.Nie jestem takim narzekaczem,któremu się nic nie podoba i ma się za najmądrzejszego.Nie uważam,że KTH jest beznadziejne.Zawsze i wszędzie podkreślam wielką ambicję naszych(!) chłopaków oraz zaangażowanie i serce wkładane w krynicki hokej zarówno przez nich jak i przez ludzi rządzących klubem.Bardzo się cieszę,że mimo cholernie trudnej sytuacji utrzymują ten hokej,czasem wydaje się,że wręcz ostatkami sił.Doceniam to wszystko,chodzę na każdy meczi zapewniam Cię,że znajduję się na przeciwnym biegunie niż tzw."loża szyderców" czy "dziadki-narzekacze".Patrzę jednak również całościowo na polski hokej i staram się to robić obiektywnie i z dużą pokorą.Możliwe,że dochodzę do błędnych wniosków,nie jestem alfą i omegą hokeja.Moje zdanie jest jednak takie,że w normalnej lidze nie może być takiej sytuacji,że 2,5 "piątki" w każdym meczu stawia aż taki opór drużynom,które mają pełne 4 "piątki".W dodatku złożone z byłych lub obecnych reprezentantów kraju,obcokrajowców typu Luka,Kostuch,Martynowski,Bacul oraz z całej reszty ogranej przez kilka sezonów w ekstralidze.W pojedynczym meczu to się może zdarzyć.My jesteśmy w gazie,bramkarz nam super broni,mamy przy tym szczęście i wygrywamy,ale nie w każdym kolejnym meczu(oprócz Jastrzębia).Jeszcze raz powtórzę:Jako kibica KTH cieszy mnie to bardzo.Idę dzisiaj,jak zwykle,na mecz i życzę NAM jak najlepiej.Jako kibic hokeja martwi mnie obniżanie się poziomu z sezonu na sezon...
Pozdrawiam
Brawo Walecznie zagrali Mozna powiedziec ze zajechali Zagłębie fizycznie. Moze dzieki temu pozbedziemy sie "gwiazd" Zagłębia dzieki temu ze Kth dzisiaj wygrali. Jeszcze raz wielkie brawa za Walke do konca. To Jest Własnie Hokej.
Hahaha Matczak !!! Jastrzębie pozdrawia coacha :P
w całosci cie popieram
Graty dla KTH BRAWO chlopaki a co do Matczaka to bez komentaza !!!
Tak się gra KTH.
gratki z Opola moze i my za jakies pare lat bedziemy tak ogrywac wielkie druzyny bo mamy to tylko we wspomnieniach.
Brawo KTH
Brawo chłopaki...!! TAK SIĘ GRA...KTH!!! Valusiak i Horny graty jak zawsdze,możemy na Was liczyć Panowie i niech NIKT nie zapommni o naszym młodziaku w świątyni...ONDREJ RASZKA #22!~! BRAWO!!
No Raszka nie taki małolat, chłopak ma już 20 lat :-) Pozdro.
Nie zapominamy jednak nigdy o całej drużynie!! Czyli cały team i trenerzy a w szczególności Josef Dobos!!
antongrz....-KIEDY WPADNIECIE DO KRYNICY NA MECZ?? Zawsze mile wspominamy Wasze przyjazdy i wspólny doping!!
Wielkie brawa dla Bramkarza Katehetow. Bardzo dobry mecz.
No i mówiłem, że najsłabszy pkt. zagłębia to trener. Ciekawe kto teraz przyjdzie i wyleci za pół roku ;)
ja mogę przyjść, cóż za różnica? Matczak czy ja? ;=)
musi miec mocne gardlo a lemir powinien zabrac Bernatowi auto niech ziemniaki na juliusz do swojego sklepu nosi na plecach
W Zagłębiu nie chodzi o trenera tylko o tych "gwiazdorow od kieliszka"
pili , pija i beda pic nie tylko w SOSNOWCU !!!!!!!!!!
brawo KTH!jest lepiej niz ktokolwiek sie spodziewal!
Jarekkrio no trzeba powtorzyc wspolny doping i zawitamy zobaczymy pogadam z ludzmi zbierzemy ekipe i pjetje z maca i przyjezdzamy milo ze tak wspominacie hej hej HTH hej hej Orlik
W Sosnowcu nawet Scotty Bowman czy Dan Bylsma by nie pomogli.

Brawa dla chłopaków z Krynicy za grę do końca i zajechanie kondycjnie w 14stu jak to napisał kolega wyżej "gwiazdorów od kieliszka".
kurde jesli faktycznie na niecałe 2 minuty przed koncem zagłebie wygrywało 3-2 i gralo w przewadze a przegrało to gratuluje!!!!!!!.
Po raz kolejny napisze: nie ma się czym podniecać, nie ma sianka nie ma granka. Takich wyników "niespodzianek" możemy się spodziewać częściej. Będzie kasa, będą wyniki ..........oby.
Gratulacje z nad morza.
Mecz prawdy w niedzielę, niech wygra lepszy.
i niech się okaże czy Stocznia taka mocna, czy KTH takie słabe ;=)
witamy Stocznie!!!
Byłem widziałem nie wiem co sie dziejie ale jest to AFRYKANSKA LIGA HOKEJOWA poziom tak niski ze to jest KOMPO=ROMITACJIA HOKEJA obie druzyny mniej niz zero a ze wygrała Krynica to tylko do nich się usmiechneło szczęście
KOMPROMITACJIA
redaktorku Marcinku Kyć POMYŚL-ZAPLANÓJ -WYKONAJ stara zasada jak swiatjuz byl taki redaktorek co miesiac wczesniej info puszcza a nastepnie pisze ze konczy sie serial z TM
hmmm, jak już zaczynasz z jakimiś pretensjami do redaktora to chociaż nie kompromituj się błędami ortograficznymi,zwłaszcza jak je robisz z wciśniętym capsem.
Dogrywka:
http://hokej.zaglebie.sosnowiec.pl/news/589-przegrana-po-dogrywce
Hi - Unia też się przekonała że z Krynicą trzeba grać do Końca. Brawo za zaangażowanie w grę.
Obibok7 wstyd,męczarnia czy czasami Ci coś nie dolega Ciesz się że twoja drużyna przegrała te mecze po 1-3 co dobrze o niej świadczy a nie po 1-8 bo wtedy byś mógł wypisywać takie głupoty.
Co głupiego napisałem?Konkretnie.Możesz nawet mnie zacytować.
I jeszcze jedno naprawdę Wam szczerze życzę dobrego miejsca w tabeli bo w Tychach też zagraliście dobry mecz ale czy nie za mocno pięjecie z zachwytu,chociaż jest to dobre prawo kibica po dobrym meczu swojej drużyny .pozdrawiam normalnych.
Bernat Ty gamoniu zwalniasz Matczaka zalatw lepiej bramkarza i obroncow bo macie najgorszych w polsce. jak chcesz to Mejke z ci oddamy i jeszcze doplacimy tylko niech ktos juz go wezmie od nas.
Wystarczy, że prezes zwolniłby siebie :-)
"Zagłębie to chyba najsłabszy (obok Janowa) przeciwnik, z jakim dotąd rywalizowaliśmy"


no krynica pokazala ze gra sie do konca
krynica była słaba jak niemowle zresztą zagłebie tez a co piszesz ze Krynica grała do konca to chyba niewidziałes tego meczu jak by im zabrac kije to by nie byli w stanie ustac na lodzie mecz ligi afrykanskiej w wykonaniu obu zespołów.
Haha Glono2, dajesz czadu. Obrażasz KTH z tekstem o kijach a jednak to oni wygrali i pokazali jak się walczy do końca. A z resztą po co ja komentuje Twoje bezsensowne posty.
mibu obie druzyny ledwo sie trzymały jak bys umiał czytac to bys zakumał krynica i zagłebie liga afrykansaka a to co pokazay obie druzyny to karzdy kibic który przyszedł powinien dostac 4 piwa i chipsy za to ze poswiecił czas na mecz nie obrazam KRYNICY wielki szacun za wygraną ale te spotkanie nie było godne ani jednego kibica króty zasiadł na zimowym pozdro dla KRYNICY z SOSNOWCA niech nasz hokej bedzie wspaniały ,,,,,,
MIBU TO NAPRAWDE BYŁO GODNE POZALOWANIA TAKI STYL NIEGODZI SIE W POLSKIEJ LIDZE HOKEJA POZDRAWIAM KIBICA Z KRYNICY
MIBU TO NAPRAWDE BYŁO GODNE POZALOWANIA TAKI STYL NIEGODZI SIE W POLSKIEJ LIDZE HOKEJA POZDRAWIAM KIBICA Z KRYNICY
BYWAŁEM NA WIELKICH MECZACH WYGRANYCH I PRZEGRANYCH ALE BYŁA WALKA A WCZORAJ BYŁA JAZDA FIGÓROWA BERNAT PREZESIE CZS NA ZMIANY...
MIBU MAM WUJKA W MUSZYNIE NIE BEDE MÓWIŁ NAZWISKA BO GO WSZYSCY ZNAJĄ NA WASZYM LODOWISKU JEZDZIŁEM JAK NIE BYŁO JESZCZE DACHU MAM DO WAS WIELKI SZACUN WIEC NIE ZMYSLAM SYTUACI Z MECZU ZERO WALKI ZERO ZAANGAAZOWANIA SŁO9DKA PRAWDA NIE MA SIANKA NIE MA GRRANKA.POZDRO DLA KRYNICY I WÓJKA STASZKA
Nie pisz Caps Lock-iem to jest raz. Twoja ortografia świadczy o twoim wieku to jest dwa. Trzy to jest tyle że po prostu nie możesz znieść przegranej swojej drużyny :) Pozdrawiam wszystkich normalnych kibiców! :)
kovii frajer z ciebie nie kibic to jest raz zmien pieluche to jest dwa jak nie widziałes meczu to nie komentuj wal sie chłopie napic wody zdrojowej to ci pomoze a zamiast chodzic na hokej czekaj w domku na recinke to ci doda zdrowia
Ojj widzę że kolega białej dostał.. :) ale nie będę się napinał z osobą z takim poziomem pozdrawiam :)
nie napinaj sie rudzi nie są w moim typie nawet bym ci nie dal do buzi...
kovii nie podawaj publicznie swojiego nazwiska bo cie oficialnie z Krynicy na taczkach wywiozą poza wojewóctwo.pozdrawiam
ty cyba hokej widziałes tylko na tej stronie kibic z ciebie super nie miej kaca po wodzie zdrojowej
A ja się zastanawiam, co tu się porobiło tyle bzdurnych komentarzy jak nigdy, a to chyba pokolenie h24 przylazło
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zarejestruj się.

UWAGA! W związku wejściem w życie z dniem 25 maja 2018r. nowych regulacji prawnych opartych o treść ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) aktualizacji uległa Polityka Prywatności Hokej.net.

WAŻNE! Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Stosujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących tzw. „ciasteczek”. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
V