Hokej.net Logo

Wyświetleń: 12921

Marcin Ćwikła kończy karierę

2010-09-08 21:10:19

Jeden z najbardziej szanowanych zawodników w lidze, Marcin Ćwikła w wieku 37-lat kończy karierę. Wychowanek sanockiego klubu słynący z atomowego strzału mimo niezłego ostatniego sezonu nie otrzymał propozycji przedłużenia kontaktu przez włodarzy Ciarko KH Sanok.


- To koniec, ale nie chciałbym się wypowiadać na temat mojego rozstania. Przyjdzie czas na dłuższą rozmowę, obecnie przebywam poza Sanokiem, lecz nie jest to związane z hokejem. - wyjaśnia Marcin Ćwikła, który od lat budził u rywali respekt swoją twardą grą.

Marcin  ĆWIKŁA - Urodził się 17 lipca  1973 r. w Sanoku. Pseudonim "Burak". Napastnik/obrońca. Wzrost 187 cm, waga 95 kg. Kluby: Cracovia (juniorzy), Stal Sanok (do 1992), Podhale (91/ 92-92/93,  96/97, 98/99, 2003/04 - 05/06), Falcons St. Catharines - Kanada (1993/94), STS Sanok (1994/95 - 95/96, 97/98 - 2001), Chesapeake Icebreakers (98/99 ECHL) GKS Tychy  (2001/02), KTH Krynica (2002/2003 i 06/07), Ciarko KH Sanok 2006/07-2010). Mistrz Polski z 1993 i 1997 roku. Zdobywca Pucharu Interligi (2004) oraz Pucharu Polski (2004 i 2005). W reprezentacji rozegrał 14 spotkań w których zdobył jedną bramkę. W lidze rozegrał 18 sezonów, (589 meczów, 174 gole, 132 asysty). Na ławce kar spędził 706 minut.

http://hokej.net/pl/galeria,getZdjecieBig,18438,hokej.net.jpg

http://hokej.net/pl/galeria,getZdjecieBig,81778,hokej.netsanok----oswiecim-tsowa14jpg.jpg

http://hokej.net/pl/galeria,getZdjecieBig,94831,hokej.netwybrane-kh-ciarko-sanok---gks-katowice-20100227_008jpg.jpg


Fot. Piotr Dąbrowski


Fot. Piotr Dąbrowski

Ćwikła vs Szachniewicz


Ćwikła vs Chmielewski





Powrót

Komentarze:

Dzieki Marcin za serce oddane temu klubowi
dziękujemy MARCIN
Marcin wielkie dzięki za wkład w sanocki hokej.
Szkoda, że tak zasłużony zawodnik nie doczekał się godnego pożegnania :(
qrcze ,szlak trafia gdy widzę jak prezesunio postepuje z naszymi!!zawodnikami,zasłuzonymi dla Sanoka,a my kibice biernie temu sie przyglądamy i przytakujemy,to nie jest prywatny klub zarządcy sanvitu,nie musimy mieć złota za wszelką cenę,to jest NASZ Sanocki klub ,więcej szacunku naszym sanockim zawodnikom
buhaha a jak to zmierzono, że ta Ćwikła ma największy respekt?:)Nie kompromituj się Królicki.... nawet jak Sanok zajmował ostatnie miejsce w lidze to pan Sebuś piał jakich to ma wybitnych zawodników i teraz też jakieś żenujące teksty.Tego kolesia nikt nie zna,nawet jak na żałosną polską ligę był strasznie słaby...jeśli największy respekt ma mieć ktoś kto dobre 10 lat bez przerwy grał o utrzymanie to gratuluję:)
Ban frajerze dożywotni za brak szacunku do mnie i Marcina. A o respekcie pisze nawet w książce 75 lat "Szarotek".

P.S. Zawsze niby taki mądry byłeś? 10 lat bez przerwy o utrzymanie? a czytać potrafisz "Mistrz Polski z 1993 i 1997 roku. Zdobywca Pucharu Interligi (2004) oraz Pucharu Polski (2004 i 2005)."
Wiesz co synku nawet za przeproszeniem bym cię w du.. pe nie kopnął bo inwalidów nie biję. Takimi hasłami udowadniasz, że nawet dla siebie szacunku nie masz *u.
rico- pewnie mnie zaraz zbanuja, ale dla mnie jesteś największym ś***iem na tym forum......!!!
Panowie, mówcie co chcecie, kiedy opowiada się o sprawach tak trudnych do zmierzenia, jak powszechny respekt czy szacunek, to nazwanie kogoś NAJBARDZIEJ budzącym respekt jest co najmniej ryzykowne. "Jeden z najbardziej szanowanych" brzmiałoby bardziej wiarygodnie, a zarazem skromnie.
Demonbrandt, dzięki - poprawione :)
No dokładnie miałem to samo napisać co Demonbrandt i mniej nerwów skh. Szkoda pana Ćwikły i sposobu w jaki kończy karierę, podobnie pożegnał się Juhas tyle że on bardziej z własnej woli. Smutne że zawodnicy którzy jednak nadawali kolorytu PLH w ten sposób się z nią żegnają.
Kolego przestań pierdolić bo jak on zdobywał mistrza polski z podhalem to bawiłeś się chyba w piaskownicy jeżeli chodzi o marcina to on jest jednym z lepszych polskich hokeistów jaki miał nasz polski hokej i szacunek mu się należy od wszystkich ludzi którzy znają się na hokeju a tym bardziej sanockich kibiców ,szkoda że konczy kariere bo na pewno byłby lepszym wzmocnieniem kh sanok niż ten patałach mający się za gwiazdę hućko ,ale marcin nie ma taty w zarządzie tak jak ten osiołek z którego ludzie na arenie się śmieją.Marcin to wielki zawodnik a także dobry kolega szkoda że pan prezes nie patrzy na takich zawodników ,ale kibice go w najbliszym czasie osądzą .Wielki szacunek i dzięki za grę w Sanoku.
MARCIN DZIEKI a co do buca rico to rozpacz nie wiem jak cie nazwac kozojebco
Marcin, podziękowania za grę w naszych barwach od kibiców KTH Krynica.
Pozdrowienia dla Marcina z Krynicy. Co do słów: "Ban frajerze dożywotni" to nie rób SKH cenzury bo się gostek zarejestruje jako ricco i nic nie zrobisz. Osobiście śmieszą mnie jego teksty ale widocznie lepiej nie umie. Przecież nikogo rico nie obraził, a wypowiedział się używając słownictwa zdecydowanie bardziej poprawnego niż OVIECZKIN (Kolego przestań pierdolić) za co nie było bana, i sensownego (jest jednym z lepszych polskich hokeistów jaki miał nasz polski hokej) dla przykładu: Zabawa, Gruth, Kurek, Czerkawski, Oliwa, Jobczyk i cała nowotarska ekipa.
rico Miodku cały Sanok powinien sie wstydzic za ciebie, a co do Marcina to burak dzięki za grę z Szarotką na piersiach za wspaniałe chwile na lodzie przeciwnicy mieli przed tobą respekt PODHALE dziękuje Marcin
Marcin dzięki za wszystko:)
Myśle, że numery 32 i 17 powinny zawisnąć obok nr 7 jako zastrzeżone.

A prezio - cuż - wszyscy w Sanoku wiedzą jaki jest.
#17 to z uwagi na kogo innego powinien być zastrzeżony - ale tego pewnie nie wiesz..
Nic nie stoi na przeszkodzie żebyś napisał ze względu na kogo jeszcze. Ja to uszanuję.
Z nr 17, jeszcze w barwach Stali, występował Jan Paszkiewicz (strzelec największej liczby bramek w historii sanockiego hokeja). Jeśli kogoś można uhonorować zastrzeżeniem numeru to właśnie jego. Pisząc nr 32 miałeś zapewne na myśli Tomka Demkowicza - w jego przypadku pasowałoby bardziej 23, bo z tym numerem prezentował najlepszy poziom w swojej karierze (później jego numer przejął B. Rąpała).
Why - dzięki - masz rację, czasów gry Pana Jan faktycznie nie pamiętam:).
Cuż pozostaje chyba umieścić dwa nazwiska na koszulce:)
A 32 - dokładnie, chodziło mi o Tomka:)
Pozdrawiam.
Marcina nie można uważać za wirtuoza gry czy gwiazdę ligi - to jasne. Ale faktem jest, że na swój sposób się wyróżniał i wielu kibiców w Polsce go zapamięta. Choćby z uwagi na moc strzału (trudno znaleźć w naszej lidze gracza z porównywalną siłą), zaangażowanie w grze czy krewki charakter. W innych miastach nie musi być bohaterem, ale w Sanoku będzie swego rodzaju ikoną - zawsze z szacunkiem i zawsze dostanie oklaski. Wielka szkoda że odchodzi po cichu. Marcin dzięki za grę.
wszystko pieknie i ladnie ...DZEIKI MARCIN ZA GRE Z SZAROTKA NA PIERSIACH!!!szkoda tylko ze przycalym szalenstwie kupowania w Sanoku zpomniano o Marcinie a wrecz mozna powiedziec ze w sk..ski sposob sie go pozbyto
Ciekawe swoją drogą czemu NT się nim nie zainteresował w obecnej sytuacji, na pewno byłby pożyteczny.
Czy ktoś wie z jakiego miasta jest ten rico ?? Straszny napinacz z niego, w prawie każdym temacie robi zadymę w komentarzach ...
Dzieki Marcin za te wszystkie lata! powodzenia w zyciu prywatnym...
Moze tak wszystkie komenrze usunac.
tylko związane z gwiazdą rico.
*komentarze.
SKH Jak najbardziej za tym jestem aby tepic cos takiego.
Przecież piszemy nie tylko o Sanoku, w czwartek ukarze się tekst o Podlipnim, ciekawe czy rico też coś napisze? Wiecznie coś mu się nie podoba, a wchodzenie na POLSKI PORTAL HOKEJOWY nie jest obowiązkowy. Od 8 lat piszemy głównie o polskim hokeju bo po to ten portal powstał.
Mi sie wydaje co niektorzy co tak pisza to sa dzieciaki jeszcze w szkole albo osoby co poza obluzgiwaniem na forum i wyzywaniem niemaja nic innego do napisania i powiedzenia w swoim zyciu i dzieki temu mysla ze ktos ich czyta.I dzieki temu chca podnies swoj iloraz IQ.
no jednego rasiaka mniej
Panowie, bez dwóch zdań, Marcinowi należy się szacunek. Chłopak grał od początku z nizwykłą zaciętością, jego twardość w grze porównywalna z zachowaniem najwększego brutala polskiej lig iw NHL- Kzzyska Oliwy. Niech piszcie że zawodnicy z PLH nie znali go, może inaczej nie chcieli go znać, a dokłądniej mówiąc nie chcieli mieć go na swojej drodze. Marcin był tym zawodniekiem który jak trzeba to wychdozi na lód i uspokaja atmosfere w taki czy czy sposób. Nigdy nie cofnął rękawic przed przed przeciwnikiem. Pewnie nie pomyliłbym sie jak bym napisał że podobnie jak i jego ojca, cechował go chyba najmocniejszy strzła w drużynie. Niejeden bramkarz przekonał sie że Ćwikła potrafi "naciągnąć siatę w świątynii". Był zawodnikiem uniwesralnym, grał pozycje zarówno napastnika jak i w końcu obrońcy. Podsumowując uwązam że ża całkoształt zdecydowanie powinien odejśc w inne jatmosferze niż to sie odbyło, mało to zarówno jak i Demkowiczowi tak i jemu powinno przygotować się impreze z cyklu "ostatni mecz". Kibice napewno pożegnali by go z większym szacunkiem niż zrobił to obecny Zarząd !!!!! MArcin my pamiętamy, jeszcze raz WIELKI SZACUNEK i powodzenia w życiu osobistym.
A ja wam powiem czego Marcin nie dostał nowego kontraktu chociaż był lepszy od wielu zawodników ściągniętych tego lata , bo potrafił zawsze otworzyć "gębę" w trudnych sprawach stanąć z "pyskiem" do prezesa i też innych osób i właśnie to prezeskowi nie pasowało więc nakazał trenerowi stwierdzić , że Marcin nie pasuje mu do koncepcji. A śmiało mógł pograć jeszcze ten sezon i może zdobyć jakiś krążek z Sanokiem , bo zawodnik który był trzeci w punktacji to do trzeciej piątki naszej to załapałby się bez problemu. A co do szacunku to nie raz w korytarzach Areny słyszałem jak zawodnicy drużyny przyjezdnej wypowiadają się o nim właśnie z szacunkiem a czasem nawet z respektem. Tak więc dzięki za lata spędzone z hokejem . A prezesik to nigdy nie będzie nasz sanocki , a z tą kasą którą dostał od wiadomych podmiotów gospodarczych to w Sanoku sam znam spore grono ludzi którzy stworzyli by podobną drużynę a może nawet i lepszą i jeszcze pospłacaj wszystkie długi prezesik.
Zgadza się. W Krynicy też komuś prawdę powiedział i już na drugi dzień rano był w Sanoku. Bo prawda w oczy kole. A co poniektórym to jeszcze żal dupę ściska że...
Co do meczu pożegnalnego to w KTH zakończył karierę Leszek Piksa który z naszym klubem był ponad 30 lat. Zaczynał w czasach gdy namoknięte w październiku od potu rękawice wysychały dopiero w maju, a w szatniach ciepło było tylko w lipcu. Pożegnanie by się przydało. I do tego potrzeba dwóch drużyn.
Z tego co pamiętam to 10-15lat temu fajnie grał...ale z filmów dołączonych wynika, że bije tylko albo bardzo młodych albo bardzo małych...hehe
nie rób z niego regularnego zabijaki - przykładowo Chmielewski (wcale nie taki mały) sam go bezczelnie prowokował dźgając uparcie kijem
nie umiesz chyba czytać ze zrozumieniem komentarzy...ale to Twój problem...
Marcin był niewygodny dla prezesika bo walczył w tamtym i poprzednich sezonach o regularne wypłaty dla wszystkich zawodników. Był po prostu Ojcem drużyny który nie bał się stanąć twarzą w twarz z prezesikiem i powiedzieć w oczy co jest nie tak , dlatego nie załapał się do składu bo był niewygodny dla prezesika ( tak samo jak Kostecki tylko że ten z kolei za dużo cwaniakował).
To prezesik K.... powinien zakończyć karierę z takim podejściem a nie Marcin .
teraz KK nosi p.K na raczkach (KRÓTKĄ PAMIĘĆ MAJĄ CHŁOPACZKI)
???? CZY JA ŚNIE?? MARCIN NIE ŁAPAŁ SIE DO DRUŻYNY ??? -----TO PYTAM WIĘC CO ROBI TAM TAKI KTOŚ JAK HUĆKO ???????????????????????????????????
TTOO SSĄĄ JJAAKKIIEEŚŚ JJAAJJAA!!!!!!!!!!!!!
Bardzo dobrze się stało i szczerze mówiac nie widze powodów zeby mu za coś dziekowc,bo mocno zaszkodził hokejowi w Polsce.To niestety jego pokolenie odpowiada za zjazd poziomu nawet w porównaniu z latami 90 a powiedzmy sobie szczerze że w tym pokoleniu on był jednym ze slabszych.Każdy jak kończy karierę to nagle jest wielkim bohaterem i wybitnym graczem,tylko skoro oni wszyscy byli tacy dobrzy to dlaczego polski hokej w czasach ich gry byl tak słaby?Gdyby uwierzyć wypowiedziom kibiców Sanoka to Demkowicz,Ćwikła i Kostecki byli najlepszymi hokeistami w Polsce.Tymczasem ich druzyna ciagle grała o utrzymanie i raz nawet spadła tylko PZHL ją uratował. Rozumiem,że kazdy kibic zawsze opowiada,że najlepsi są zawodnicy jego ulubionego klubu,ale jesli spojrzeć neutralnie to ten zawodnik polskiego hokeja z pewnościa nie pociągnął w gorę.
hej chłopczyku co ty za brednie wypisujesz ?? stary mózg ci sie zlasował
A umiesz odpowiedziec na moje pytanie albo przedstawić jakiś argument za tym, że koniec kariery Ćwikły to strata dla polskiego hokeja czy potrafisz się tylko napinać?Skoro wszyscy są tacy dobrzy to dlaczego jest tak źle?
jasne że umiem . zadam Ci pytanie iluw polsce jest zawodowych hokeistów ?? ile jest normalnych lodowisk ?? jakie są zarobki profesjonalnego zawodnika ???
Wystarczy Ci zebys zorientował sie dlaczego tak spadliśmy w rankingu ???
i nie poziom gry zawodników lecz warunki i ilośc graczy z których można wybierac jest żałosna
Twierdzisz, że poziom jest wysoki, ale spadlismy w rankingu przez liczbę lodowisk i zawodników. Czyli ta liczba nie obniża poziomu, ale chociaż o rankingu decydują wyniki to i tak w nim spadamy,tak? A Ćwikła niestety nawet w naszej kadrze się nie łapał wiec nie róbcie teraz z niego wielkiej gwiazdy.
w Angli uprawiających hokej jest 40 tysięcy grajków a w polsce może 2 tysi ?? kojarzysz fakty ????
Nie opowiadaj takich bzdur.W Polsce jest niecałe 3 tys. a w całej Wielkiej Brytanii 5 tys., nie mówiąc o samej Anglii, więc nie wymyślaj liczb z sufitu skoro nie wiesz.Ale nie o tym dyskutujemy tylko o tym, że Ćwikła był słabym hokeistą.
pisac o lodowiskach ?????
więc prosze Cie bardzo jeśli masz juz coś napisac to przemyśl to albo zapytaj kogoś kto ma jakies pojęcie o hokeju a potem smaruj jakieś pierdoły
pozdrawiam :-)
Może ty najpierw spytaj i się dowiedz, bo wymyślasz takie głupoty że głowa mała.40 tys. hokeistów to nie ma w Szwajcarii ani w Niemczech, a Ty wymyśliłeś, że w Anglii jest-hit roku:)))Zajmij się lepiej swoją sanocką wiochą, bo sie kompromitujesz.
do ex-ex człowieku każdy wieśniak twierdzi że to inny jest wieśniakiem. Widać że wiocha jest tobie bardzo dobrze znana.
Ja osobiście chciałbym aby w Polsce było więcej takich wioch jak Sanok, bo Sanok przynajmniej ma wygląd co o Tobie pewnie powiedzieć nie można. Pewnie jesteś z tej wielkiej aglomeracji Tychów albo Oświęcimia.
Druga sprawa człowieku nie wiesz o czym piszesz w sprawie Ćwikły . Z pewnością wiesz za to ile krowa mleka daje i jak się ją chowa wiejski ćmoku.
ex-ex wieś taki nick powinieneś sobie dać wiejski pachołku.
ex-ex czy w zupałności rozwiałem Twoje wątliwoosći
????
POwiem Tak.. nie bedę z Tobą dyskutował.. :)
uuu, bo ci wykazałem jakie masz pojęcie i że wymyślasz bzdurne liczby....hehe, kompromitacja na całego, co?:))
odpierdol sie od Sanoka -akuratnie nie jestem z Sanoka . wsioku
I nie wypisuj juz *ch swoich hokejowych przemyślen ... :)

a
DO EX-EX a kim ty ku...a jestes zeby oceniac kariere kogoś takiego jak Martcin ĆWIKŁA ???? PEWNO SZCZYLU JEBANY NAWET NA ŁYŻWACH NIE POTRAFISZ JEŻDZIC ?? WIĘC ZAMKNIJ SWÓJ PIERDOLONY RYJ I ZAMILCZ JAK CI COS SIIE NIE PODOBA , BO PEWNO TY I TWOJE MARZENIA NIE WNIOSŁY DO POLSKIEGO HOKEJA NAWET PROCENTA TEGO CO ZROBIŁ MARCIN!!!
I NIE CWANIAKUJ SZMATŁAWCU BO JESTEŚ TYLKO MARNYM GÓWNIARZEM KTÓRY SPINA SIE NA SANOK I NIE TYLKO..... NA TYM FORUM ....
A JEŚLI MASZ PROBLEMY NATURY EMOCJONALNEJ TO POPROS OJCA ....... NIECH cI ŻYCIE ODBIERZE
...no to Marcin będzie miał czas,żeby odwiedzić K.Dolnego w Gdańsku...Dziękuję Marcin za mnóstwo wrażeń i emocji przez te wszystkie lata. Szacunek.
czas by zarzad podal sie do dymisji jak mogli marcina wyzucic jak mogli jak mogli nierozmawiac z kostkiem jak mogli polocarza wyzucic jak on jest naszym zawodnikiem a slowakiewicza trzymaja ja nierozumiem tego marcin ty dymek byliscie najlepszymi zawodnikami z sanoka starszego pokolenia jestem za toba i bardzo bym chial ci nadal kibicowac graj dalej w hokeja chodziby w kth jestes dobry nieprzejmuj sie zarzadem ani prezesem jak oni chca malasinskiego za 150 tys zl kupic hore to ta juz wole laszkiewicza za tyle kasy i jemu trza placic kase kakretna mieszkanie dac zus wysoki hore
deho-...................:-))))))))))))))))) daj spokój :-))
ex ex;matołku jesteś cienias i nie wypowiadaj się na tym forum ani na żadnym innym.Marcin w Sanoku i nie tylko zawsze będzie szanowany za swój wkład w polski hokej.Mietek Ćwikła,ojciec Marcina,zapewnił swoim strzałem z półklepki awans do 1ligiw meczu z Elektro Łaziska.Pamiętasz to h...?Pewnie twoi rodzice byli wtedy małolatami a ty gnoju byłeś sperm.Tak że zamknij mordę,nie czepiaj się Marcina,dużo zrobił dla Sanoka ONiJEGO TATO,MIECZYSŁAW ĆWIKŁA.NIGDY TEGO NIE ZAPOMNIEMY.a krysiak za Marcina i za Kosteckiego odpowie za takie traktowanie zawodników.krysiak,hućko kornecki wstydzcie sie i ty ex ex też za swoje durne wywody.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zarejestruj się.

UWAGA! W związku wejściem w życie z dniem 25 maja 2018r. nowych regulacji prawnych opartych o treść ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) aktualizacji uległa Polityka Prywatności Hokej.net.

WAŻNE! Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Stosujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących tzw. „ciasteczek”. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
V